Μ. Συντυχάκης: Να σταματήσει η ταλαιπωρία των μαθητών του Γενικού Λυκείου και του ΕΠΑΛ Κισσάμου

Κανένα σχόλιο

Τη σοβαρή ταλαιπωρία που υφίστανται οι μαθητές του Γενικού Λυκείου και του ΕΠΑΛ Κισσάμου, λόγω της ακαταλληλότητας του σχολικού συγκροτήματος, ανέδειξε ο βουλευτής του ΚΚΕ Μανώλης Συντυχάκης, μέσω Επίκαιρης Ερώτησης που συζητήθηκε στη Βουλή.

Τα δύο σχολεία κρίθηκαν ακατάλληλα μετά τον ισχυρό σεισμό που σημειώθηκε στις 27 Νοέμβρη, με αποτέλεσμα να αναγκαστούν οι μαθητές να συνεχίσουν τα μαθήματα τους το απόγευμα, σε Γυμνάσια της περιοχής και στις εγκαταστάσεις του Κέντρου Εκπαίδευσης στον Ταυρωνίτη. Έως τώρα, δεν έχει καν ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός για την τοποθέτηση κοντέινερ, εξαιτίας προσφυγής που έκανε ο δεύτερος μειοδότης.

Ο Μανώλης Συντυχάκης τόνισε πως θα πρέπει να επισπευθεί η διαδικασία για τα κοντέινερς, αλλά παράλληλα θα πρέπει να ληφθεί μέριμνα για την ανέγερση νέου σχολικού κτιρίου για να εξασφαλιστούν οι κατάλληλες συνθήκες. Επίσης, ζήτησε να υπάρξει μοριοδότηση των μαθητών των δύο σχολείων, για τις πανελλαδικές εξετάσεις.

"Sponsored links"

Η υφυπουργός Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη απάντησε πως δεν μπορεί το υπουργείο να παρέμβει στη δικαστική διένεξη για τα κοντέινερς, ενώ για την ανέγερση νέου σχολικού κτιρίου δήλωσε πως έχει ξεκινήσει η διαδικασία για την κατάρτιση του τεχνικού φακέλου.

Στα : Τοπικα

Το αρθρο δημοσιευτηκε απο τον/την:

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Η απάντησή σας

Το email σας δεν δημοσιεύεται.

Διαβάστε επίσης
διαφημίσεις