“Ο Διόνυσος Μέσα Μας”: Διήμερο σεμινάριο υποκριτικής με τη Μαρία Κεχαγιόγλου στο Theatre 73100

Κανένα σχόλιο

Η εργασία που θα γίνει, αφορά καταρχήν στην κατανόηση του λόγου, (όλοι οι συμμετέχοντες θα μοιραστούν τις σκέψεις τους) έτσι ώστε να παραχθεί ένας κοινός τόπος συλλογισμού.

Επίσης θα δοθεί σημασία στην απεύθυνση του κειμένου (πώς στέλνουμε τα νοήματα σ’ αυτούς που μας ακούνε).

Κυρίως όμως, θα δοκιμαστεί η έννοια της χορικότητας. Πώς φέρει ένα σύνολο ατόμων τον Διόνυσο; πώς ξεπηδούν από το σύνολο ατομικές εκφράσεις; Το κείμενο μπορεί να μη μοιραστεί αλλά ο καθένας να αναλάβει την ευθύνη των λεγομένων του, σα να προσφέρει μια ψηφίδα στο μωσαϊκό του λόγου.

"Sponsored links"

Ζητούμενο φυσικά είναι η αίσθηση της χαράς και του παιχνιδιού.

Το σεμινάριο απευθύνεται σε οποιονδήποτε αγαπά και θέλει να έχει σχέση με τη θεατρική διαδικασία και δεν απαιτεί προηγούμενη εμπειρία.

Η Μαρία Κεχαγιόγλου γεννήθηκε στο Διδυμότειχο. 

Σπούδασε στη Φιλοσοφική Σχολή του πανεπιστημίου Ιωαννίνων και στη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου.

Συνεργάστηκε:

  • με το Εθνικό Θέατρο στις παραστάσεις «Εγκληματίες» (του Φέρντιναντ Μπρούκνερ), «Δείπνος» (του Ιάκωβου Καμπανέλλη), «Θανάτω θάνατον» (του Βασίλη Ζιώγα), «Ο Άγιος Γεώργιος σκοτώνει το Δράκο» (του Ντούσαν Κοβάσεβιτς), «Καλντερόν» (του Πιέρ Πάολο Παζολίνι), «Αντιγόνη», «Ηλέκτρα», «Αίας» (του Σοφοκλή), «Βασιλιάς Ληρ», «Τίτος Ανδρόνικος» (του Σαίξπηρ), «Ανδρομάχη» (του Ρακίνα), «Βεγγέρα» (του Ηλία Καπετανάκη),»Νίκη»(της Λούλας Αναγνωστάκη),»Βιτριόλι»(του Γιάννη Μαυριτσακη), «Εκάβη», «Τρωάδες», «Μήδεια» και «Ιφιγένεια εν Αυλίδι» (του Ευριπίδη),”Ετσι είναι αν ετσι νομίζετε»(του Λ.Πιραντέλλο) και «Ψηλά από τη γέφυρα»(του Άρθουρ Μίλλερ).
  • με τη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών στις παραστάσεις ”Πόλη-Κράτος”(θίασος Κανιγκούντα)και «Ο κυκλισμός του τετραγώνου»(του Δημ.Δημητριάδη)
  • με τη Νέα Σκηνή στις παραστάσεις «Μισάνθρωπος» (του Μολιέρου), «Στην Εθνική με τα μεγάλα» (του Μιχάλη Βιρβιδάκη) και «Σ’ εσάς που με ακούτε»(της Λούλας Αναγνωστάκη).
  • με το θέατρο Εμπρός στην παράσταση «Το ημερολόγιο της Άμμου» (του Δημήτρη Κορδάτου).
  • με το θεατρικό οργανισμό Στιγμή στη μουσική παράσταση «Ουράκας».
  • με το Θέατρο του Νότου στις παραστάσεις «Τορκουάτο Τάσσο» (του Γκαίτε), «Τουρκαρέ» (του Αλαίν-Ρενέ Λεσάζ), «Το σπίτι των κοιμισμένων κοριτσιών» (του Γιασουνάρι Καβαμπάτα), «Τόσο όμορφα» (του Γιον Φόσε) και στη θεατρική διασκευή «Στην κουζίνα του Κυανοπώγωνα».
  • με το Αμφιθέατρο στην παράσταση «Οιδίπους επί Κολωνώ» (του Σοφοκλή).
  • με το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος στην παράσταση «Έξι νύχτες στην Ακρόπολη» (του Γιώργου Σεφέρη).
  • με το Φεστιβάλ Αθηνών στην παράσταση «Η τέλεια στρατηγική» (του Μαριβώ), «Top girls»(της Κ.Τσέρτσιλ) και «Ξαφνικά πέρσι το καλοκαίρι»(του Τ. Ουίλλιαμς).
  • με το Θέατρο του Νέου Κόσμου στην παράσταση «Κατερίνα Ισμαήλοβα – η λαίδη Μακβέθ του Μτσενσκ» (του Νικολάι Λέσκωφ).

Ιδρυτικό μέλος της ομάδας Κανιγκούντα με την οποία συμμετείχε στις παραστάσεις «Ηλέκτρα» (του Ούγκο φον Χόφμανσταλ), «Βοσκοπούλα» (αγνώστου), «Γένεσις Νο2» (του Ιβάν Βιρπάεφ), «Βεγγέρα» (του Ηλία Καπετανάκη) ,ο «Άμλετ του Γιώργου Χειμωνά» (σε συμπαραγωγή με το Φεστιβάλ Καβάλας) στη Θεατρική μεταεπιθεώρηση «Πόλη-Κράτος»,και στη «Φθινοπωρινή Σονάτα»(΄Ιγκμαρ Μπέργκμαν).

Στον κινηματογράφο έπαιξε στις ταινίες «Μπραζιλέρο» του Σωτήρη Γκορίτσα, «Ο κύριος με τα γκρι» του Περικλή Χούρσογλου», «Η ψυχή στο στόμα» του Γιάννη Οικονομίδη, «Κι αν φύγω, θα ξανάρθω» της Δώρας Μασκλαβάνου, «Έναστρος Θόλος» του Κώστα Αριστόπουλου, «Εφήμερη Πόλη» του Γιώργου Ζαφείρη, «Πριν τη Νύχτα» του Τίμωνα Κουλμάση, καθώς και σε πολλές μικρού μήκους ταινίες. 

Το 2008 βραβεύτηκε με το Έπαθλο «Μαρίκα Κοτοπούλη». 

Την περίοδο 2007-2015 δίδαξε υποκριτική στη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου.

"Sponsored links"

ΘΑ ΤΗΡΗΘΕΙ ΣΕΙΡΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ

τηλ. 697 9733357

Το αρθρο δημοσιευτηκε απο τον/την:

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Η απάντησή σας

Το email σας δεν δημοσιεύεται.

Διαβάστε επίσης
διαφημίσεις
τι παίζει τώρα στον kritifm1015
  • Ενημερωτικη ΕκπομπηΣΑΒΒΑΤΟ, 8:00 am - 10:00 amμε τον Κώστα Αλάτζα