Προτείνουν την καθιέρωση της Σητείας ως «Πόλη του Ελαιολάδου»

Κανένα σχόλιο

Στην κατοχύρωση του brand name της Σητείας, ως «Πόλη του Ελαιολάδου», στοχεύει το κάλεσμα του Δήμου για συνάντηση φορέων, προκειμένου να καταθέσουν σχετικές προτάσεις και ιδέες.

Η «Ελληνική Περιηγητική Λέσχη Σητείας», ανακοίνωσε ότι θα σταθεί αρωγός κάθε προσπάθειας, η οποία θα προβάλει με τον βέλτιστο τρόπο την περιοχή και τον πολιτισμό της ενώ κάνει λόγο για την απαραίτητη συνδρομή και στήριξη από τους εθελοντές και τους πολίτες της Σητείας.

Στην ανακοίνωσή της η Λέσχη αναφέρει και προτείνει:

"Sponsored links"

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ελληνικής Περιηγητικής Λέσχης Σητείας, ανταποκρινόμενο στο κάλεσμα του Δήμου Σητείας, συμμετείχε στην πρώτη συνάντηση φορέων για κατάθεση ιδεών και προτάσεων σχετικά με την ενίσχυση της κατοχύρωσης του brand name της Σητείας, ως πόλης (τόπο) του Ελαιολάδου.

Το συμβούλιο εκπροσωπήθηκε από τον πρόεδρο Μιχάλη Περάκη και τον αντιπρόεδρο Χαρίλαο Βιτσεντζάκη.

Δυστυχώς πέραν των υπηρεσιακών παραγόντων και των αιρετών εκπροσώπων, η συμμετοχή του κόσμου (εθελοντών-πολιτών) ήταν για άλλη μια φορά απογοητευτική.

Ίσως το ακατάλληλο της μέρας και της ώρας που ειπώθηκε ίσως και η γενική πεποίθηση της κοινωνίας ότι η συμμετοχή στα σχήματα διαβούλευσης δεν παράγει αποτελέσματα διαφορετικά από τα εξ αρχής αποφασισμένα, καταδεικνύουν ένα από τα σοβαρότερα προβλήματα που παρουσιάζει η περιοχή μας.

Σε κάθε περίπτωση αυτό που είναι σημαντικό ως ζητούμενο είναι να ακουστούν ΟΛΕΣ οι απόψεις και να δημιουργηθεί ένα ουσιαστικό περιβάλλον διαλόγου ώστε να προωθηθεί σωστά όλο αυτό το εγχείρημα, το οποίο εκτός από φιλόδοξο είναι και σύνθετο και κοστοβόρο.

Επιγραμματικά εκ μέρους της Λέσχης προτάθηκαν τα εξής:

  1. Να ανακοινωθεί ένα σαφές χρονοδιάγραμμα δράσεων και συναντήσεων ΟΛΩΝ των ενδιαφερομένων φορέων και να οριστεί μια επιτροπή ανεξάρτητη και απερίσπαστη, που να μπορεί να σχεδιάσει σε βάθος χρόνου το στρατηγικό πλάνο (μελέτη) του έργου.
  2. Να αυξηθεί το κονδύλι των 15.000€ μέσω εύρεσης προγραμμάτων και χορηγιών και να γίνει ανάθεση έργου σε επαγγελματίες του χώρου, που έχουν την εμπειρία προώθησης ανάλογων υποθέσεων.
  3. Να δοθεί η δέουσα προσοχή στον τρόπο εφαρμογής του ψηφίσματος του Δημοτικού Συμβουλίου, ώστε να μην «κάψουμε» το κατά κύριο λόγο τοπικό μας προϊόν (με ημίμετρα προώθησης) αλλά και να προσεχθεί ιδιαίτερα η ενδεχόμενη ακούσια απαξίωση των υπόλοιπων τοπικών προϊόντων της περιοχής μας ένεκα αυτής της δράσης.
  4. Να εφαρμοστούν Τολμηρές και Δυναμικές ιδέες προώθησης:
  5. Δενδροφύτευση αιωνόβιας Ελιάς δίπλα στην Καζάρμα
  6. Τριήμερο προώθησης μενού με βάση το Λάδι στα Ρακάδικα της πόλης (όπως με τα Καζανέματα)
  7. Διαγωνισμοί και έπαθλα-βραβεία προς συνεταιρισμούς και ιδιώτες
  8. Ξενοδοχείο του Ελαιολάδου (ίδρυση)
  9. Διαφήμιση μέσω Λεωφορείων και Φορτηγών Μεταφοράς
  10. Τσαντάκι με τοπικά προϊόντα στους τουρίστες (μινιατούρα συσκευασίας που ήδη υπάρχει στο ράφι)
  11. Ειδικά σχολεία γευσιγνωσίας
  12. Τράπεζα δειγμάτων Ελαιολάδου (Τ.Ε.Ι. Σητείας)
  13. Να βάλουμε το λάδι στα σχολεία όλων των βαθμίδων μέσω των project-ομαδικών εργασιών και ανάλογων υποτροφιών
  14. Να αναδειχθεί το συνεταιριστικό κίνημα που αναπτύχθηκε εξαιτίας της οικονομίας του ελαιολάδου
  15. Να δημιουργηθεί βάση επικοινωνίας-συνεργασίας μέσω των εξειδικευμένων περιοδικών και δημοσιογράφων που ασχολούνται με το λάδι και το μάρκετινγκ του
  16. Να αναδεχθεί τουριστικά ο πολιτισμός που αναπτύσσεται διαχρονικά γύρω από την Ελιά και τα προϊόντα της
  17. Να προωθηθεί πολιτιστικά το σύμβολο του κλάδου της Ελιάς σε αρμόνια με το παγκόσμιο σύμβολο της Ειρήνης και αντίστοιχα ο φιλήσυχος ειρηνικός χαρακτήρας του Σητειακού λαού

Η Ελληνική Περιηγητική Λέσχη Σητείας, θα σταθεί αρωγός κάθε προσπάθειας που θα προβάλει με τον βέλτιστο τρόπο τον τόπο μας και τον πολιτισμό του.

Σε αυτή την κατεύθυνση προσανατολιζόμαστε ήδη στην αναβίωση της Γιορτής της Σουλτανίνας μέσω μιας νέας δομής σχετικά με τα τοπικά μας προϊόντα.

 

"Sponsored links"

Στα : Τοπικα

Το αρθρο δημοσιευτηκε απο τον/την:

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Η απάντησή σας

Το email σας δεν δημοσιεύεται.

Διαβάστε επίσης
διαφημίσεις