Π. Λαφαζάνης: Δεν ήταν τυχαίο που η Fraport έδιωξε τη Ryanair από τα Χανιά

Κανένα σχόλιο

Για «αποφράδα ημέρα» για τον ελληνικό λαό και τους εργαζόμενους μίλησε ο πρόεδρος της Λαϊκής Ενότητας Παναγιώτης Λαφαζάνης από τα Χανιά για τη χθεσινή ημέρα ψήφισης του Πολυνομοσχεδίου.

Ο κ. Λαφαζάνης, σε συνέντευξη τύπου που έδωσε στα μέσα ενημέρωσης στις 12 το μεσημέρι από καφέ «Κήπος» είπε ότι η κυβέρνηση χρησιμοποιεί «μεθόδους μαυρογυαλούρου για να αποσπάσει βουλευτές και περιστασιακά να ψηφίζουν τα νομοσχέδιά της για να δείχνει δήθεν διεύρυνση της κοινοβουλευτικής της βάσης».

Είπε ότι το νομοσχέδιο επιφέρει ένα βαρύτατο πλήγμα στο δικαίωμα της απεργία με τον στόχο να είναι η πλήρης κατάργηση του δικαιώματος της απεργίας. Σύμφωνα με τον κ. Λαφαζάνη, η κυβέρνηση έχει μεταλλαχθεί πλήρως εξυπηρετώντας πλέον τα συμφέροντα του κεφαλαίου έναντι των συμφερόντων των εργατών.

"Sponsored links"

Είπε ότι «βαδίζουμε στο μετα-καπιταλισμό, τον ολοκληρωτικό μετα-καπιταλισμό. Και η Ελλάδα πάλι ως πειραματόζωο είναι αυτή που εγκαινιάζει αυτή την βάρβαρη πορεία.»

DSCF5371

Ο κ. Λαφαζάνης αναφέρθηκε και στις αλλαγές που φέρνει το πολυνομοσχέδιο στο ζήτημα των πλειστηριασμών, στους οποίους θα μπορούν να προβαίνουν το ελληνικό δημόσιο, οι εφορίες και τα ασφαλιστικά ταμεία ακόμη και για χρέη 500 ευρώ. Αναφέρθηκε επίσης στην απόφαση της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζες για εξώσεις στα σπίτια και τις επιχειρήσεις που εκπληστηριάζονται και είπε ότι τέτοιες πρακτικές θα οδηγήσουν στην εξέγερση τον ελληνικό λαό. Η λύση είναι, η «ευρεία σεισάχθεια».

Όσον αφορά τη Fraport και το αεροδρόμιο Χανίων, ο κ. Λαφαζάνης τόνισε ότι πρόκειται για «μνημείο και σύμβολο της νέας αποικιοκρατίας στη χώρα μας».

Σύμφωνα με τον κ. Λαφαζάνη, η εξέλιξη με την παύση των δρομολογίων της Ryanair κατά τους προηγούμενους μήνες είχε σημαντικές επιπτώσεις στο εμπόριο και δεν προέκυψε τυχαία αλλά αποτελεί αποτέλεσμα μίας πολιτικής που ακολουθεί η γερμανική εταιρεία η οποία «θέλει να μονοπωλήσει τις αεροπορικές διαδρομές».

Ο κ. Λαφαζάνης είπε ότι το μονοπώλιο της Aegean στην Ελλάδα δεν είναι τυχαίο αφού η εταιρεία συνδέεται με τη Lufthansa ενώ «ο Όμιλος Lufthansa είναι βασικός μέτοχος στη Fraport».

DSCF5387

Για να συμπεράνει:

«Βλέπετε εδώ τη διαπλοκή να αναπτύσσετε σε όλο το μεγαλείο της. Η Fraport δε θέλει απλώς ένα αεροδρόμιο, θέλει να ελέγξει τις αεροπορικές διαδρομές, τις ροές στα ξενοδοχεία, να ελέγξει ότι έσοδα αποφέρει ο τουρισμός στην Ελλάδα».

"Sponsored links"

Ο κ. Λαφαζάνης μετά το τέλος της συνέντευξης περπάτησε στους δρόμους της πόλης και μίλησε με πολίτες.

Στις 15:00 θα δώσει συνέντευξη στην “Νέα Τηλεόραση” ενώ στις 20:30  θα είναι ο ομιλητής σε ανοιχτή συζήτηση με θέμα “ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣ ΜΝΗΜΟΝΙΑ, ΛΙΤΟΤΗΤΑ. ΕΥΡΩ” στο “Καφέ-Κήπος’.

Nα σημειώσουμε ότι τον κ. Λαφαζάνη συνοδεύει ο πρώην βουλευτής και στέλεχος της ΛΑ.Ε. εξ Ηρακλείου κ. Μιχάλης Κριτσωτάκης.

Διαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξη του προέδρου της ΛΑ.Ε. κ. Παναγιώτη Λαφαζάνη:

Πολυνομοσχέδιο – έκτρωμα: Αποφράδα ημέρα η χθεσινή

DSCF5391

 

Ήταν μια αποφράδα ημέρα χθες για την Ελλάδα, για τον ελληνικό λαό και τον κόσμο της εργασίας. Πέρασε ένα πολυνομοσχέδιο – έκτρωμα το οποίο επιχειρεί, γιατί δε θα το καταφέρει στην πράξη, να αναιρέσει ιστορικές κατακτήσεις του ελληνικού λαού, κατακτήσεις οι οποίες κερδήθηκαν με θυσίες, αγώνες και συχνά με αίμα. Θα ήθελα εδώ να σημειώσω ότι η κυβέρνηση επιχαίρει πως το νομοσχέδιο ψηφίστηκε όχι μόνο από τους 153 αλλά από 154 βουλευτές και υποτίθεται βρήκε θετική προδιάθεση και από άλλους που δεν το ψήφισαν.

Αυτό που θέλω να σας πω ότι είναι ντροπή να λέγονται αυτά τα πράγματα γιατί χθες στη Βουλή επιβεβαιώθηκε ότι η κυβέρνηση χρησιμοποιεί μεθόδους μαυρογυαλούρου για να αποσπάσει βουλευτές και περιστασιακά να ψηφίζουν τα νομοσχέδιά της για να δείχνει δήθεν διεύρυνση της κοινοβουλευτικής της βάσης. Γιατί ο ψήφος ο παραπάνω είναι προφανές ότι πρόκειται για αποτέλεσμα αδιαφανών μεθοδεύσεων, δοσοληψιών και διαπραγματεύσεων παρασκηνίου.

Απαράδεκτα πράγματα να καταφεύγει σε τέτοιες μεθοδεύσεις, πελατειακές, παλαιοκομματικές, μια κυβέρνηση η οποία θεωρεί ότι εκφράζει τάχα την Αριστερά. Αυτά δεν έχουν την παραμικρή σχέση με την Αριστερά, είναι μεθόδοι τους οποίους χρησιμοποιούσαν πριν δεκαετίες αστικά κόμματα τα οποία πρόσβαλλαν την Ελλάδα, τον ελληνικό πολιτισμό και τη δημόσια ζωή. Καταγγέλλουμε λοιπόν αυτή την προπαγάνδα την επικοινωνιακή για όλους αυτούς τους λόγους.

Βαδίζουμε στον μετα-καπιταλισμό. Η Ελλάδα πάλι πειραματόζωο

DSCF5394

Το δεύτερο που θα ήθελα να πω είναι ότι το νομοσχέδιο αυτό επιφέρει ένα βαρύτατο πλήγμα στο δικαίωμα της απεργίας. Και θέλω να σημειώσω ότι αυτό το βαρύτατο πλήγμα είναι μόνο η αρχή. Ο  στόχος ο συνειδητός στόχος είναι να καταργηθεί το δικαίωμα συνολικά της απεργίας. Εκεί το πάει και η τρόικα και το ευρωπαϊκό διευθυντήριο αλλά και η κυβέρνηση. Εξαπατά η κυβέρνηση όταν λέει δήθεν της επιβλήθηκε αυτό το μέτρο. Δεν της επιβλήθηκε, συνειδητά το κάνει.

Έχουμε μια κυβέρνηση η οποία πλέον έχει μεταλλαχθεί πλήρως. Και αυτό που την ενδιαφέρει πρώτ’ απ’ όλα είναι να εξυπηρετήσει τα συμφέροντα του κεφαλαίου περιφρονώντας τα δικαιώματα του κόσμου της εργασίας. Και εδώ δεν πρόκειται για μία ακόμα ας πούμε βλαπτική κίνηση σε βάρος των δυνάμεων της εργασίας. Μιλάμε για κάτι πολύ παραπάνω. Διότι, η κατάργηση του δικαιώματος της απεργίας μετατρέπει την μισθωτή εργασία σε δουλεία και σε δουλοπαροικία.

Βαδίζουμε στο μετα-καπιταλισμό, τον ολοκληρωτικό μετα-καπιταλισμό. Και η Ελλάδα πάλι ως πειραματόζωο είναι αυτή που εγκαινιάζει αυτή την βάρβαρη πορεία.

Ο ελληνικός λαός θα εξεγερθεί για το ζήτημα των πλειστηριασμών

DSCF5399

Το τρίτο που θέλω να συμπληρώσω είναι ότι με το νομοσχέδιο αυτό ανοίγει και ο δρόμος για να προβαίνει το ελληνικό δημόσιο, οι εφορίες, οι δήμοι, και τα ασφαλιστικά ταμεία, να προβαίνουν σε ηλεκτρονικούς πλειστηριασμούς σπιτιών και μικρών περιουσιών από 500 ευρώ. Αυτό σημαίνει τέραστιο πλήγμα, η χαριστική βολή στα σπίτια του ελληνικού λαού και στις μικρομεσαίες περιουσίες. Μέχρι τώρα στο όνομα του δημοσίου χρέους μπήκε μια θηλιά στο λαιμό της χώρας και αρπάχτηκαν μισθοί και συντάξεις. Τώρα, στο όνομα του ιδιωτικού χρέους, επιχειρείται να αρπάξουν και τα σπίτια του ελληνικού λαού και τις μικρομεσαίες περιουσίες. Μιλάμε για πραγματικό εφιάλτη.

Και ήρθε από πάνω και η απόφαση της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας που λέει ότι τα σπίτια, οι επαγγελματικές στέγες και τα ακίνητα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων που εκπληστηριάζονται σε 2 μήνες το πολύ πρέπει να προχωρούνε οι αρχές σε εξώσεις, δηλαδή να πετάνε στο δρόμο τον κόσμο. Αυτά όμως θα προκαλέσουν εξέγερση στην ελληνική κοινωνία. Μπορεί να ανεχθεί να μειωθεί δραστικά ο μισθός, να μειωθεί η σύνταξή του αλλά ποτέ δε θα ανεχθεί να του πάρουν και το σπίτι, να του πάρουν και την επαγγελματική στέγη και να τον πετάξουν στο δρόμο. Ο Ελληνικός λαός θα εξεγερθεί απέναντι σε αυτά τα μέτρα. Και ήδη φαίνεται κάθαρα αυτή η εξέγερση μέσα από ένα μεγάλο κίνημα που αναπτύσσεται, ενωτικό, όλων των δυνάμεων των αριστερών προοδευτικών, ένα ενωτικό κίνημα κατά των πλειστηριασμών.

Αυτό το κίνημα δεν πτοείται ούτε από αυταρχικούς, χουντικού τύπου νόμους, ούτε από διώξεις, ούτε από τα ΜΑΤ, ούτε από τα δακρυγόνα. Δεν πτοούμαστε από τη νέα επίθεση από τα ΜΑΤ που υπέστη η Λαϊκή Ενότητα χθες το βράδυ διαμαρτυρόμενη για το πολυνομοσχέδιο – έκτρωμα έξω από τη Βουλή, τα οποία για άλλη μια φορά χρησιμοποίησαν δακρυγόνα ενάντια στην παράταξή μας και τους διαδηλωτές και άλλους πολίτες, ευαίσθητους, δημοκράτες πολίτες που δίνανε τη μάχη κατά του Πολυνομοσχεδίου.

Έχουμε μία κυβέρνηση που βλέπετε εξελίσσεται όλο και περισσότερο σε κυβέρνηση των ΜΑΤ και του χημικού πολέμου ενάντια στον ελληνικό λαό και τους αγωνιζόμενους. Όταν όμως χρησιμοποιείς ΜΑΤ και χημικά για να κρατιέσαι στην εξουσία δεν έχεις αύριο. Όποιες κυβερνήσεις χρησιμοποίησαν αυτές τις αυταρχικές, βάρβαρες μεθόδους για να παραμείνουν στην εξουσία, τέλειωσαν γρήγορα. Και το τέλος αυτής της κυβέρνησης θα είναι γρήγορο και προδιαγεγραμμένο. Και πρέπει να ανατραπεί μαζί της όλο το μνημονιακό μπλοκ και να έρθουν στην επιφάνεια, στο προσκήνιο, δυνάμεις οι οποίες ζητούν μια γνήσια εναλλακτική πορεία για τη χώρα. Μια διαφορετική πορεία για τη χώρα.

Εθνικοποίηση τραπεζών, εθνικό νόμισμα και ευρεία σεισάχθεια

DSCF5439

Κι εμείς έχουμε χώρα, θέση και άποψη για αυτή την εναλλακτική πορεία. Και για το θέμα των πλειστηριασμών που είναι κεντρικό θέμα σήμερα εμείς προτείνουμε ως εναλλακτική πρόταση που θα αντιμετωπίσει το θέμα την σεισάχθεια. Μια ευρεία σεισάχθεια στα ιδιωτικά χρέη. Το ιδιωτικό χρέος πρέπει να ξέρετε ότι είναι μεγαλύτερο πρόβλημα από το δημόσιο χρέος. Αν και δεν έχει αναδειχθεί τόσο πολύ. Είναι όμως μεγαλύτερο πρόβλημα. Αν το ιδιωτικό χρέος δε μπορεί να αποπληρωθεί, ποτέ δε μπορεί να γίνει αυτό, με ένα τεράστιο βουνό χρέους που πνίγει και πλακώνει την οικονομία και το ελληνικό λαός. Αυτή είναι η απάντηση, η ευρεία σεισάχθεια για το χρέος αυτό. Αυτή η πρόταση είναι στο πρόγραμμά μας μέσα σε ένα συνολικότερο πλαίσιο που αφορά και την εθνικοποίηση των τραπεζών, τη βαθιά διαγραφή του δημόσιου χρέους και βεβαίως το πέρασμα στο εθνικό νόμισμα ως εργαλείο για να στηρίξουμε όλα αυτά τα μέτρα, για να στηρίξουμε μισθούς και συντάξεις και την παραγωγική ανασυγκρότηηση της χώρας.

Σύμβολο της νέας αποικιοκρατίας η Fraport

Η Fraport είναι μνημείο και σύμβολο της νέας αποικιοκρατίας στη χώρα μας. Η Fraport εκφράζει αυτή την αποικιοκρατία στην Ελλάδα με το πιο χαρακτηριστικό θα έλεγα τρόπο. Και αναφέρομαι στη Fraport διότι η Fraport γι’ αυτό που ενδιαφέρεται είναι να κάνει τη χώρα μας τουριστική αποικία της Γερμανίας. Αυτό είναι το ενδιαφέρον της. Είναι η άγρια κερδοσκοπία στην Ελλάδα, είναι η νομή κερδών σε βάρος του ελληνικού τουρισμού και των πολιτών, είναι ο έλεγχος ενός νευραλγικού τομέα της ελληνικής οικονομίας. Είδατε εδώ ότι η Fraport έδιωξε τη Ryanair και αυτό είχε μια μεγάλη ζημιά από ότι πληροφορούμε για τον τουρισμό στο νομό Χανίων και για τα έσοδα στο εμπόριο και τους πολίτες κατ’ επέκταση.

Γιατί διώχνει η Ryanair τη Fraport; Γιατί δεν ακολουθεί πολιτική προσέλκυσης αεροπορικών εταιρειών αλλά τις διώχνει; Είναι προφανές. Διότι θέλει να μονοπωλήσει η εταιρεία τις αεροπορικές διαδρομές. Και ξέρετε ότι το μονοπώλιο της Aegean στην Ελλάδα συνδέεται με τη Lufthansa. Είναι στον όμιλο της Lufthansa. Θέλει να εξυπηρετήσει το δικό της όμιλο. Και ξέρετε επίσης ότι ο Όμιλος Lufthansa είναι βασικός μέτοχος στη Fraport. Βλέπετε εδώ τη διαπλοκή να αναπτύσσετε σε όλο το μεγαλείο της. Η Fraport δε θέλει απλώς ένα αεροδρόμιο, θέλει να ελέγξει τις αεροπορικές διαδρομές, τις ροές στα ξενοδοχεία, να ελέγξει ότι έσοδα αποφέρει ο τουρισμός στην Ελλάδα.

Είναι έγκλημα αυτό που έγινε με τη Fraport, τους χαρίσανε τα αεροδρόμια και τώρα βλέπουμε ότι η Fraport προσφέυγει, αφού τις χάρισαν τα αεροδρόμια, αφού με τα λεφτά των ελληνικών τραπεζών πλήρωσε το τίμημα, αφού έγιναν όλα αυτά η εταιρεία υποβάλλει αίτηση αποζημίωσης επειδή λένε είναι χαλασμένοι οι λαμπτήρες. Και έρχεται και παίρνει ένα δωράκι 30 εκ. ευρώ από τη διαιτησία. Και τρέχει βεβαίως το ελληνικό δημόσια να εφεσιβάλει την απόφαση της διαιτησίας. Μας κοροϊδεύουν προφανώς.

Στηρίζουμε το κίνημα στα Χανιά

DSCF5444

Αντί να διώξουν κακήν κακώς τη Fraport από την Ελλάδα, αντί να ακυρώσουν τη Σύμβαση, αντί να πουν ότι γίνεται καταχρηστική χρήση της Σύμβασης και της παρουσίας της εταιρείας στην Ελλάδα, πιστεύουν ότι με μια προσφυγή για το πρόστιμο θα διατηρήσουν τα προσχήματα. Δε διατηρούν τίποτα. Είναι βαθύτατα εκτεθειμένοι σε ένα μεγάλο σκάνδαλο και έχει η κυβέρνηση και πολιτικές και ποινικές ευθύνες. Βεβαίως η Fraport κάνει και άλλα πράγματα πολύ ωραία, αυξάνει τα ενοίκια στα καταστήματα. Επίσης, το ωράριο του αεροδρομίου από ότι με πληροφορούν το διακόπτει.

Αυτό είναι απαράδεκτο. Το αεροδρόμιο πρέπει να λειτουργεί επί 24ώρου βάσεων, ακόμα και να μην υπάρχει προγραμματισμένη πτήση γιατί μπορεί  έκτακτες ανάγκες να χρειαστεί να εξυπηρετήσει. Το αεροδρόμιο δεν κλείνει, το αεροδρόμιο μένει ανοικτό. Και είναι απαράδεκτο η Fraport να χρησιμοποιεί ωράριο για να κάνει υποτίθεται εξοικονόμηση και να τσεπώνει υπερκέρδη όπως έγινε το προηγούμενο διάστημα.

Εμείς στηρίζουμε ένα κίνημα στα Χανιά και μία Επιτροπή η οποία υποστηρίζει αυτό το κίνημα και βρίσκεται στην πρωτοπορία του για να φύγει η Fraport. Και αυτό το αίτημα γίνεται ακόμα πιο επίκαιρο και ώριμο μετά από όσα βλέπουμε με τη διαχείριση που κάνει στο αεροδρόμιο των Χανίων. Να φύγει από τα Χανιά η Fraport, αλλά και από όλη την Ελλάδα. Να αποκατασταθεί ένα στοιχειώδες θεμέλιο κυριαρχίας που είναι το δημόσιο να ελέγχει τα αεροδρόμιά μας. Και για λόγους εθνικής ασφάλειας.

Στα : Τοπικα

Το αρθρο δημοσιευτηκε απο τον/την:

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Η απάντησή σας

Το email σας δεν δημοσιεύεται.

Διαβάστε επίσης
διαφημίσεις
τι παίζει τώρα στον kritifm1015

No upcoming events for today