Στα Χανιά “ένα από τα πιο επιτυχημένα συστήματα διάθεσης κοινόχρηστων ποδηλάτων σε πανελλήνια κλίματα”

Κανένα σχόλιο

Με ανακοίνωσή του ο Δήμος Χανίων αναφέρεται στην αυξημένη χρήση του συστήματος κοινόχρηστων ποδηλάτων:

Σε άκρως ικανοποιητικά επίπεδα κινείται η χρήση του συστήματος κοινόχρηστων ποδηλάτων του Δήμου Χανίων, το οποίο αποφέρει σημαντικά ποιοτικά οφέλη στη βιώσιμη κινητικότητα της πόλης και σύμφωνα με τα έως τώρα δεδομένα του Δήμου αποτελεί ένα από τα πιο επιτυχημένα συστήματα διάθεσης κοινόχρηστων ποδηλάτων σε πανελλήνια κλίμακα.

Ειδικότερα, υπενθυμίζεται ότι το συγκεκριμένο σύστημα αποτελείται από τέσσερις (4) σταθμούς διάθεσης ποδηλάτων σε επιλεγμένα σημεία της Παλιάς Πόλης του Δήμου Χανίων (Πλ. Μαρκοπούλου, Πλ. Τάλω, Πλ. Κατεχάκη, Πλ. Δευκαλίωνος), εφοδιασμένους με ειδικά σχεδιασμένα ποδήλατα και εξοπλισμένους με το πληροφοριακό σύστημα, που επιτρέπει τη διάθεσή τους προς χρήση από κάθε ενδιαφερόμενο. Το Σύστημα διαθέτει σε χρήση 40 Ποδήλατα και τέσσερις (4) Σταθμούς, με συνολικά εβδομήντα (70) θέσεις κλειδώματος ποδηλάτων.

"Sponsored links"

Στο διάστημα από την εκκίνηση λειτουργίας του Συστήματος Αυτόματης Διάθεσης Ποδηλάτων (Σεπτέμβριος 2015) έως και σήμερα, τέταρτη χρονιά λειτουργίας του, έχουν εγγραφεί 3.889 χρήστες, οι οποίοι έχουν διανύσει συνολικά 15.346 διαδρομές. Περαιτέρω, δεν έχουν σημειωθεί παρά ελάχιστες απόπειρες κλοπών ή βανδαλισμών, γεγονός που αποδεικνύει ότι το σύστημα έχει αγκαλιαστεί τόσο από την τοπική κοινωνία όσο και από την πληθώρα των επισκεπτών της πόλης.

Μάλιστα, στο διάστημα μεταξύ Ιουλίου 2017 – Ιουλίου 2018 με ιδιαίτερη ικανοποίηση διαπιστώνεται αύξηση της τάξης του 29%, γεγονός, που μεταφράζεται σε 889 νέοι χρήστες. Αξιοσημείωτο δε είναι το γεγονός ότι σημαντικό ποσοστό εγγραφής των νέων χρηστών έγινε από την ηλεκτρονική σελίδα του συστήματος, https://chania.cyclopolis.gr/index.php/el/, που είναι διαθέσιμη από τον δικτυακό τόπο του Δήμου Χανίων (www.chania.gr), κάτι που δείχνει την αποτελεσματική εκμετάλλευση σύγχρονων τεχνολογιών προς όφελος των χρηστών.

Στη βιώσιμη αστική κινητικότητα, που αποτελεί βασικό άξονα του σχεδιασμού του Δήμου Χανίων την τελευταία τριετία η ευρεία χρήση του Συστήματος έρχεται να συμπληρώσει προστιθέμενη αξία, έχοντας μειώσει σε σύγκριση με τη χρήση αυτοκινήτου για τις αντίστοιχες διαδρομές τον κυκλοφοριακό φόρτο σε επίπεδο σύντομων μετακινήσεων μέσα στην πόλη. Επιπλέον, έχει βοηθήσει σημαντικά στην εξοικονόμηση κατανάλωσης καυσίμου, εξοικονομώντας 3,1 τόνους βενζίνης, και εκπομπής περισσότερων των 5,3 τόνων διοξειδίου του άνθρακα στην ατμόσφαιρα.

Ο Δήμος μας βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να αναγνωρίσει τη σωστή χρήση του συστήματος και την αποδοχή του από τους κατοίκους και τους επισκέπτες της πόλης μας, δεσμευόμενος για βελτιώσεις και περαιτέρω ανάπτυξη του στόλου και του δικτύου αυτόματης διάθεσης ποδηλάτων.

Ενθαρρύνοντας και προάγοντας την ασφαλή και μαζική χρήση του ποδηλάτου και γενικότερα τις εναλλακτικές μορφές μετακίνησης, εργαζόμαστε μεθοδικά προς την κατεύθυνση της δημιουργίας των απαραίτητων υποδομών. Προς αυτή την κατεύθυνση αύριο, Σάββατο 6/10/2018, στις 10.00, με κεντρικό σύνθημα: «Βιώσιμη κινητικότητα: Προετοιμάζοντας τις αλλαγές στην πόλη μας», σε συνεργασία με φορείς και συλλογικότητες της πόλης διοργανώνεται σειρά δράσεων, στην οδό Τζανακάκη.

Οι δράσεις περιλαμβάνουν διαγωνισμούς με ποδήλατα, πατίνια, θεατρικό παιχνίδι, κ.α., ενώ παράλληλα θα παρουσιαστεί, μέσω των ανάλογων διαγραμμίσεων, ο σχεδιαζόμενος ποδηλατόδρομος και οι παρεμβάσεις, που προωθούνται στη συγκεκριμένη οδό.

"Sponsored links"

Στα : Τοπικα

Το αρθρο δημοσιευτηκε απο τον/την:

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Η απάντησή σας

Το email σας δεν δημοσιεύεται.

Διαβάστε επίσης
διαφημίσεις