Συνέντευξη Fraport στα Χανιά για έναρξη πτήσεων για Αθήνα από SkyExpress – Ψίχουλα για έργα στο αεροδρόμιο Χανίων

Κανένα σχόλιο

Νέα συνέντευξη τύπου έδωσε σήμερα η Fraport στα Χανιά, ξανά στο ξενοδοχείο Σαμαριά.

Αυτή τη φορά οι εκπλήξεις ήταν λιγότερες, όπως και το ενδιαφέρον. Ήταν γνωστό άλλωστε από τις προηγούμενες ημέρες τι είδους έργα έχουν προαναγγελθεί για τα Χανιά.

Στην πιο σημαντική ανακοίνωση, εκπρόσωπος της κρητικής εταιρείας Sky Express ανακοίνωσε την έναρξη δρομολογίων από Χανιά προς Αθήνα, από τις αρχές του Νοεμβρίου.

"Sponsored links"

Πιο συγκεκριμένα, θα πραγματοποιούνται σε καθημερινή βάση τρία δρομολόγια από το αεροδρόμιο Χανίων προς Αθήνα με το κόστος των εισιτηρίων να ξεκινούν από τα 37,5 ευρώ από Χανιά για Αθήνα και από 45 ευρώ από Αθήνα για Χανιά.

Βεβαίως, αυτή η εξέλιξη σχετίζεται με το γεγονός ότι τα Χανιά μετά και τη φυγή της Ryanair συνδέονται με την Αθήνα μονάχα με πτήσεις της Aegean, με το κόστος του ταξιδιού να έχει ανέβει στα ύψη.

Εκεί λοιπόν που το ταξίδι Χανιά – Αθήνα και Χανιά – Θεσσαλονίκη ήταν εξαιρετικά προσιτό, τώρα, οι τιμές ξεφεύγουν, πλησιάζοντας τα 150 ευρώ, τη στιγμή που από το Ηράκλειο υπάρχει η δυνατότητα του ταξιδιού για Αθήνα με 5 εταιρείες και τα κόστη να ξεκινούν από 53 ευρώ!

Όπως είναι ξεκάθαρο, η διαφορά στις τιμές που καλείται να πληρώσει ο Χανιώτης είναι εξωφρενική.

Να σημειώσουμε ότι για το αεροδρόμιο Χανίων προαναγγέλθηκαν έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,9 εκατομμυρίων ευρώ και πιο συγκεκριμένα έργα για ανακαίνιση τμημάτων στο πεδίο ελιγμών και στάθμευσης των αεροσκαφών, καθώς επίσης και σε περιοχές ελέγχου ασφαλείας, σε χώρους VIP και αναβάθμιση σε χώρους αποθήκευσης.

Όμως το ποσό αυτό είναι εξαιρετικά μικρό σε συγκρίση με τα ποσά που θα ξοδέψει η εταιρεία στα υπόλοιπα 13 περιφερειακά αεροδρόμια που βρίσκονται υπό τον έλεγχό της, κάτι που, αν μη τι άλλο φανερώνει ότι το αεροδρόμιο Χανίων ήταν άρτιο πριν το παραλάβει η γερμανική εταιρεία.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι το αεροδρόμιο στο οποίο θα επενδύσει τα λιγότερα χρήματα μετά από αυτό των Χανίων είναι το αεροδρόμιο Ακτίου με κόστος έργων 9 εκατ. ευρώ., το οποίο όμως είναι ένα από τα μικρότερα αεροδρόμια της Ελλάδας. Την ίδια στιγμή για το αεροδρόμιο της Ρόδου θα γίνουν έργα 35,5 εκατ. ευρώ.

Να σημειώσουμε ότι τα Χανιά ήταν το αεροδρόμιο της Fraport που παρουσίασε τη μικρότερη αύξηση από όλα τα αεροδρόμια, με μόλις 2,6% κυρίως λόγω της αποχώρησης της Ryanair την ίδια στιγμή όπου το αεροδρόμιο της Καβάλας, παρουσίασε αύξηση 22,8%. Σε υψηλά επίπεδα κινήθηκαν και η Κως (αύξηση 20,7%), η Μύκονος (18,6%) και η Σάμος (12,9%).

Tέλος αξίζει να αναφέρουμε ότι εκ μέρους των αρχών του νομού παρευρέθηκε η αρμόδια αντιδήμαρχος για θέματα τουρισμού κ. Ελπίδα Τσιτσιρίδη αλλά και ο πρόεδρος του ΕΒΕΧ κ. Γιάννης Ροκάκης καθώς και εκπρόσωποι φορέων του τουρισμού.

"Sponsored links"

 

Στα : Τοπικα

Το αρθρο δημοσιευτηκε απο τον/την:

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Η απάντησή σας

Το email σας δεν δημοσιεύεται.

Διαβάστε επίσης
διαφημίσεις
τι παίζει τώρα στον kritifm1015

No upcoming events for today