Σύλλογος Γονέων 5ου Γυμνασίου Χανίων: Όχι στον εκβιασμό του Υπουργείου για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση σε όσα σχολεία τελούν υπό κατάληψη

Κανένα σχόλιο

Δίκαια χαρακτηρίζει τα αιτήματα των μαθητών του 5ου Γυμνασίου Χανίων που αποφάσισαν να προχωρήσουν σε κατάληψη ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 5ου Γυμνασίου Χανίων. Μάλιστα, σχετικά με τον σχεδιασμό για συνέχιση των μαθημάτων με εξ αποστάσεως μαθήματα σημειώνει ότι προκειται για εκβιασμό του Υπουργείου που έχει ως στόχο τον αποκλεισμό από το μάθημα των «καταληψιών», και της επιβολής στους καθηγητές του ρόλο του χωροφύλακα που θα αποφασίζει ποιος μαθητής «δικαιούται» να κάνει μάθημα και ποιος θα παίρνει απουσία!

Διαβάστε ολόκληρο το κείμενο που απευθύνεται στους γονείς:

Σύμφωνα με την οδηγία του υπουργείου Παιδείας από 30/9(ΦΕΚ, Τευχ. Β 40264/30/09, αρ φυλ.4264) η τηλεκπαίδευση ξεκινά σε όλα  τα σχολεία που τελούν υπό κατάληψη, με υποχρεωτική συμμετοχή και ο διευθυντής καταρτίζει πλήρες ωρολόγιο, εξ αποστάσεως πρόγραμμα.

"Sponsored links"

Σχετικά με τις χαμένες διδακτικές ώρες, η υπουργός διευκρίνισε πως όλες οι χαμένες ώρες μαθημάτων θα καλυφθούν μέσω διδασκαλίας τις ημέρες σχολικών εορτών, αργιών, Σαββάτων, σχολικών περιπάτων. Αυτό και μόνο αποδεικνύει ότι το μέτρο έχει καθαρά τιμωρητικό και εκδικητικό χαρακτήρα αφού οι μαθητές με τους αγώνες τους σ’ όλη την Ελλάδα διεκδικούν δικαίως τα δικαιώματά τους

Εκατοντάδες σχολεία πανελλαδικά τελούν υπό κατάληψη, με τους μαθητές να κινητοποιούνται και να αγωνίζονται για ουσιαστικά μέτρα προστασίας και μόρφωση στο ύψος των αναγκών τους.

Έτσι και τώρα, λοιπόν, απέναντι στο ζήτημα που έχει προκύψει με την τωρινή κατάληψη των μαθητών του Γυμνασίου μας, κληθήκαμε να τοποθετηθούμε.
Καταρχάς, αιφνιδιαστήκαμε και εκπλαγήκαμε με την ξαφνική απόφαση των μαθητών να προχωρήσουν σε κατάληψη. Γι’ αυτό και σταθήκαμε με έναν προβληματισμό απέναντι στη βιαστική αυτή απόφαση που θεωρούμε ότι θα έπρεπε να έχει παρθεί έπειτα από πιο προετοιμασμένες και λιγότερο βεβιασμένες συλλογικές αποφάσεις, κάτι που τους επισημάναμε.
Ωστόσο, συζητώντας με τα παιδιά αναφορικά με τα αιτήματα της κατάληψης, συμφωνήσαμε μαζί τους ως προς τα αιτήματά τους.

«Για το δικό μας μέλλον», έγραφαν τα παιδιά μας….

Και σκέφτηκαν, στα αιτήματά τους να προτάξουν αυτό της εισαγωγής στα Πανεπιστήμια και την τριτοβάθμια εκπαίδευση. Βλέπουν μπροστά. Θέλουν να σπουδάσουν .Θέλουν να συνεχίσουν. Όμως δίνεται σε όλα τα παιδιά μας αυτή η ευκαιρία πια;;;;

Αλλά και τα ζητήματα που αφορούν το νομοσχέδιο που ψηφίστηκε, δηλαδή η εφαρμογή της ζωντανής αναμετάδοσης του μαθήματος μέσω καμερών και η Τράπεζα Θεμάτων, δικαιολογημένα εγείρουν την αντίδραση των μαθητών.
Πέρα από τα γενικότερα αιτήματα που προβάλλονται από τους μαθητές για επιπλέον απολύμανση στους χώρους, για την αποσυμφόρηση των τάξεων και για την δωρεάν παροχή διαγνωστικών τεστ Covid-19 σε μαθητές και καθηγητές.
Όσον αφορά το αίτημα για περισσότερο προσωπικό καθαριότητας όχι απλώς δεν είναι παράλογο, αλλά επιτακτικό αφού οι απαιτήσεις των ημερών δεν θέλουν απλά ένα σχετικά καθαρό σχολείο όπως διατείνονται οι υπεύθυνοι, αλλά επιπρόσθετα καθημερινή απολύμανση, που είναι αδύνατον να πραγματοποιηθεί με μία ή μιάμιση καθαρίστρια! Και βέβαια, όχι άλλες απολύσεις!

Συνολικά λοιπόν τα παιδιά αντιδρούν στην όποια κυβερνητική πολιτική που άφησε τόσους μήνες τα σχολεία απροετοίμαστα και δεν πήρε κανένα ουσιαστικό μέτρο για τη διασφάλιση της δημόσιας υγείας, εκτός από την υποχρεωτική χρήση μάσκας, που ακόμα κι αυτή υλοποιήθηκε τελικά με γελοίο τρόπο.

ΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΑ, ζητάνε ένα ασφαλές σχολείο για να μην κινδυνεύσει η υγεία τους αλλά και η υγεία όλης της σχολικής κοινότητας και των οικογενειών τους, και για αυτό είμαστε δίπλα τους.
Δεν θα τους υποδείξουμε εμείς τη μορφή αγώνα που θα επιλέξουν. Τους τονίσαμε όμως και συνεχίζουμε να το κάνουμε ότι η κατάληψη ως μορφή αγώνα που επέλεξαν, είναι ιδιαίτερα δύσκολη αν δεν στηρίζεται από το σύνολο των μαθητών ενώ ενέχει τον κίνδυνο εκφυλισμού του αγώνα τους μέσα από πιθανές ζημιές ή βανδαλισμούς που ίσως προκύψουν, κυρίως μέσα από εξωσχολικά στοιχεία.

Η κατάληψη δεν πρέπει να θεωρείται πανάκεια. Είναι όμως ο δικός τους τρόπος αντίστασης κι αντίδρασης για το δικό τους μέλλον που διαμορφώνεται . Απαιτείται λοιπόν σεβασμός στα δίκαια αιτήματά τους.
Επιθετικές, αυταρχικές συμπεριφορές προς τα παιδιά μας θα πρέπει να είναι  έξω από τη λογική μας.
Αλλά να στεκόμαστε αντίθετοι απέναντι και στον εκβιασμό του Υπουργείου για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση σε όσα σχολεία τελούν υπό κατάληψη, αποκλείοντας από το μάθημα τους «καταληψίες», και επιβάλλοντας στους καθηγητές το ρόλο του χωροφύλακα που θα αποφασίζει ποιος μαθητής «δικαιούται» να κάνει μάθημα και ποιος θα παίρνει απουσία!

"Sponsored links"

Πιστεύουμε, λοιπόν, ότι στην παρούσα στιγμή, πρωταρχικό ζήτημα είναι να γίνει προσπάθεια να αντιμετωπιστούν, όσο γίνεται πιο αποτελεσματικά, τα δίκαια αιτήματα των μαθητών από όλη τη σχολική κοινότητα. Να διεκδικηθούν λύσεις από όσους έχουν την ευθύνη ώστε να διασφαλιστεί η ασφαλής λειτουργία του σχολείου και η υγεία όλων. θεωρούμε ότι δεν είναι η στιγμή να επικρατήσουν εκδικητικές λογικές, που όχι μόνο δε βοηθούν στην επίλυση των προβλημάτων, αφήνοντας έτσι στο απυρόβλητο τους υπεύθυνους για την απαράδεκτη κατάσταση των σχολικών μονάδων, αλλά αντιθέτως μπορούν να πυροδοτήσουν ξανά την αντίδραση των μαθητών.
Νομίζουμε ότι είναι η ώρα να ακούσουμε τα παιδιά μας και να κάνουμε όλοι από κοινού ό,τι περνάει από το χέρι μας για να ικανοποιηθούν τα αιτήματά τους, και όχι να αντιμετωπίσουμε με αυταρχική και εκδικητική διάθεση την υγιή διεκδικητική νεανική ορμή τους.

Και βέβαια είμαστε αντίθετοι σε κάθε αστυνομική παρέμβαση σε κάθε χώρο μάθησης, ζύμωσης και δημοκρατικής ευαισθητοποίησης των παιδιών μας.

Γνωρίζουμε, ότι η φετινή σχολική χρονιά ξεκίνησε υπό εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες. Όμως οι εξαιρετικά δύσκολες αυτές συνθήκες απαιτούν και εξαίρετη αντιμετώπιση των καταστάσεων που δημιουργούνται. Και κυρίως να εμπιστευόμαστε τον αγώνα των μαθητών.
Θέλουμε τα σχολεία ανοικτά. Ανοικτά αλλά και ασφαλή.
Ασφαλή αλλά και λειτουργικά. Λειτουργικά αλλά και δυναμικά.
Δυναμικά αλλά και για ΟΛΑ τα παιδιά μας!!!

Θα είμαστε πάντα δίπλα στους εκπαιδευτικούς και σίγουρα μαζί με τα παιδιά μας!!!!

Με εκτίμηση

Δ.Σ. Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων 5ου Γυμνασίου Χανίων

 

Στα : Τοπικα

Το αρθρο δημοσιευτηκε απο τον/την:

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Η απάντησή σας

Το email σας δεν δημοσιεύεται.

Διαβάστε επίσης
ΚΡΗΤΗ FM 101.5 live
διαφημίσεις