Σύλλογος Ενοικιαζόμενων Αυτοκινήτων προς Fraport: “Δεν θέλουμε μόνο καθαρό αεροδρόμιο άλλα γεμάτο επιβάτες ΟΛΟ το χρόνο”

Κανένα σχόλιο

Άλλος ένας φορέας του τόπου εκφράζει ανοιχτά  την αντίθεσή του στην Fraport. Με κείμενο που έδωσε στη δημοσιότητα ο Σύλλογος Ενοικιαζόμενων Αυτοκινήτων ν. Χανίων αναφέρει τι πέτυχαν οι Χανιώτες πριν έρθει η γερμανική Fraport, και τις αρνητικές συνέπειες που έχει η διοίκηση από τη γερμανική εταιρεία για τα Χανιά και τους Χανιώτες τονίζοντας ότι “Δεν θέλουμε μόνο καθαρό αεροδρόμιο άλλα γεμάτο επιβάτες ΟΛΟ το χρόνο”.

Ολόκληρο το κείμενο έχει ως εξής:

Τον Ιανουάριο του 2015 κατά την επίσκεψη κλιμακίων της FraportGreece, επιδόθηκε μια ανοικτή επιστολή.  Αρχές Απρίλιου του 2017 δημοσιεύτηκε ξανά στα τοπικά μέσα.

"Sponsored links"

Στην επιστολή μεταξύ των άλλων αναφερόταν ότι:

“Το αεροδρόμιο των Χανίων τα τελευταία χρόνια έπαιξε σημαντικό ρόλο για την ανάπτυξη, την ευημερία και την κοινωνική συνοχή του νομού και περιόρισε τις συνέπειες της κρίσης.

Επιβεβαίωση είναι  ότι οι αφίξεις από 874.869 το 2011, εκτοξεύθηκαν στις 1.486.277 το 2016. Θεαματική αύξηση 70%.(Πηγή ΥΠΑ)

Τα παραπάνω θεαματικά αποτελέσματα προήλθαν από επίπονη, συνεχή και συντονισμένη δουλειά και συνεργασία, των επαγγελματιών, των πολιτών και των θεσμικών φορέων του νομού Χανίων.  Όλοι εμείς οι μη ειδικοί (ερασιτέχνες ) καταφέραμε ένα μικρό θαύμα!

Ζητήθηκαν τότε λοιπόν από την FraportGreece τα παρακάτω:

Το αεροδρόμιο Χανίων πρέπει:

  1. Να διατηρήσει τον αναπτυξιακό κοινωνικό νησιωτικό και εθνικό του ρόλο.
  2. Να παραμείνει φθηνό και ανταγωνιστικό.
  3. Να συνεχίσει την αυξητική τάση επιβατών.
  4. Να διατηρήσει όλες τις αεροπορικές εταιρείες που έχουν επιλέξει τα Χανιά και να προσελκύσει ακόμα περισσότερες.
  5. Να επεκτείνει την περίοδο λειτουργίας του ώστε να δέχεται διεθνείς πτήσεις σε δωδεκάμηνη βάση.
  6. Να μην δημιουργεί συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού και μονοπωλίου στην εμπορική τουριστική και αεροπορική δραστηριότητα.

Το αεροδρόμιο Χανίων σαν πύλη εισόδου της Δυτικής Κρήτης από το 2017 εισέρχεται σε μια νέα φάση.

Ιδιωτικοποιείται και παραχωρείται για τα επόμενα τουλάχιστον 40 χρόνια στην FraportGreece.

Με βάση τις ενδείξεις – διαρροές – πληροφορίες δεν υπάρχει καμία δέσμευση για τα παραπάνω από την μεριά της FraportGreece (το αντίθετο μάλιστα). Φαίνεται να επικρατεί η λογική και το μοντέλο :

"Sponsored links"

Ακριβές χρεώσεις και τέλη, άρα υπερβολικά κέρδη για την επιχείρηση και το δημόσιο, και λίγοι επιβάτες-επισκέπτες, δηλαδή καταστροφικό για την πραγματική οικονομία.

Ας απαντήσουμε επιτέλους στο ερώτημα υψηλοί φόροι με λίγους επιβάτες ή χαμηλοί φόροι με πολλούς επιβάτες – επισκέπτες.

Επιτέλους όταν ζητάμε μείωση φόρων,ζητάμε μείωση φόρων παντού.

Καλούσαμε τότε και εξακολουθούμε να καλούμε:

  1. Την κυβέρνηση
  2. Τους τοπικούς βουλευτές
  3. Τους εκπροσώπους της Περιφερειακής Αυτοδιοίκησης
  4. Τους εκπροσώπους της Τοπικής Αυτοδιοίκησης
  5. Τα τοπικά Επιμελητήρια
  6. Τους επαγγελματικούς φορείς του τουρισμού και της επιχειρηματικότητας
  7. Συλλογικότητες αλλά και τους ιδιώτες που συμμετέχουν στην δημόσια συζήτηση.
  8. Τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης

Να ασκήσουν πίεση προς οποιαδήποτε κατεύθυνση ώστε επιτέλους η FraportGreece να δεσμευτεί δημόσια για τα παραπάνω 6 σημεία.

Οποιαδήποτε ενέργεια η οποία δεν θα ανταποκρίνεται στις παραπάνω προκλήσεις θεωρείται ότι δεν προσφέρει ανάπτυξη στο κοινωνικό σύνολο αλλά  οπισθοδρόμηση και θα είναι επιζήμια  για τα συμφέροντα της Δυτικής Κρήτης και των επόμενων γενεών.”

Δυστυχώς  όλες οι ανησυχίες μας όχι μόνο  επαληθεύτηκαν αλλά από τέλη Ιανουαρίου και Φεβρουαρίου 2018 έχει  προβεί σε νέες αυξήσεις και εφαρμόζει πολιτικές αντικινήτρων.

Με αφορμή δε τα τελευταία γεγονότα είναι πλέον σαφές ότι η πολιτική της Fraport Greece καθιστά το αεροδρόμιο Χανίων  ένα δευτερεύον εποχικό τουριστικό αεροδρόμιο συμπληρωματικό του Ηρακλείου. Θα καταστήσει δε τα Χανιά τουριστική αποικία 4 μηνών.

Φτάνουν πια οι μακέτες τα έργα και τα ευχολόγια για την καλύτερη διαχείριση  της κίνησης την υψηλή περίοδο.

Η Fraport Greece Πρέπει να απαντήσει και να δεσμευτεί σήμερακιόλας ότι:

Εκτός από τα 6 σημεία που προαναφέραμε και στα παρακάτω.

Από αύριο θα επαναφέρει  το αεροδρόμιοΧανίων σε καθεστώς 24ης  λειτουργίας καθ’ όλη την διάρκεια του χρόνου

Να απαντήσει και να δεσμευτεί  στο πόσους παραπάνω επιβάτες, σε σχέση με το 2016, θα μεταφέρει  με προγραμματισμένες πτήσεις Legacy και  lowcost αεροπορικών εταιρειών.

Με εσωτερικές και διεθνείς πτήσεις τόσο τον προσεχή Χειμώνα και κάθε Χειμώνα (τουλάχιστον 50% αύξηση δηλαδή 10.000 επιπλέον επιβάτες εξωτερικού καθ’ όλη την διάρκεια του Χειμώνα)

Όσο και την προσεχή χαμηλή περίοδο Απρίλιου, Μαΐου Οκτώβριου. (Τουλάχιστον 30% αύξηση δηλαδή 80.000 επιπλέον επιβάτες εξωτερικού)

Το Business Plan της Fraport Greece (Σύνθετος ρυθμός ετησίας ανάπτυξηςCAGR) του  3,78% είναι μόνο για τους μετόχους, όχι για τις δυνατότητες του Νομού.

Δεν θέλουμε μόνο καθαρό αεροδρόμιο άλλα γεμάτο επιβάτες ΟΛΟ το χρόνο.

Οι κατά καιρούς προτάσεις μας αγνοήθηκαν. Είμαστε διατεθειμένοι να τις επαναφέρουμε.

Αναμένουμε να ακούσουμε όχι ότι δεν γίνεται, αλλά πως γίνεται.

Αν η πολιτική της Fraport Greece συνεχίσει να είναι εχθρική προς τα συμφέροντα του τόπου, ως τέτοια θα αντιμετωπιστεί.

Στα : Τοπικα

Το αρθρο δημοσιευτηκε απο τον/την:

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Η απάντησή σας

Το email σας δεν δημοσιεύεται.

Διαβάστε επίσης
διαφημίσεις