Τηλεργασία και «κανονικότητα»: Απόλυση εργαζομένου λόγω ασταθούς σύνδεσης στο internet

Κανένα σχόλιο

Το Σωματείο Εργαζομένων Τηλεπικοινωνιών και Πληροφορικής Νομού Θεσσαλονίκης καταγγέλλει την απόλυση εργαζομένου από την εταιρεία «iCall Services», που απέλυσε υπάλληλο ο οποίος εργαζόταν μέσω τηλεργασίας. Η εταιρία επικαλέστηκε την «χαμηλή παραγωγικότητα» του εργαζόμενου, με το Σωματείο να επισημαίνει πως «η απόλυση έγινε με το άλλοθι της “χαμηλής παραγωγικότητας”, αν και η αληθής αιτία είναι η αστάθεια του οικιακού του δικτύου Internet, καθώς δούλευε σε καθεστώς τηλεργασίας, που τον οδήγησε σε χρονικά διαστήματα εκτός συστήματος για τα οποία κατηγορήθηκε για αδράνεια, ενώ προσπαθούσε να επανασυνδεθεί».

Σύμφωνα με πληροφορίες του 902.gr, το Σωματείο Εργαζομένων Τηλεπικοινωνιών και Πληροφορικής Νομού Θεσσαλονίκης, η εταιρία παροχής τηλεφωνικής υποστήριξης «iCall Services», απέλυσε εργαζόμενο που βρισκόταν σε καθεστώς τηλεργασίας, καταγγέλλοντας παράλληλα τις συνθήκες που επικρατούν στην εταιρεία.

Το Σωματείο τονίζει ότι ο εργαζόμενος «είχε δεχθεί πίεση για ατομική λύση του προβλήματος, ενώ ο ίδιος είχε γνωστοποιήσει την κακή ποιότητα της σύνδεσής του στην περιοχή κατοικίας του», ενώ επισημαίνει πως το άλλοθι της απόλυσης του ήταν η «χαμηλή παραγωγικότητα» του, παρά το ότι ο ίδιος αντιμετώπιζε πρόβλημα σύνδεσης με το διαδίκτυο.

"Sponsored links"

«Η απόλυση έγινε με το άλλοθι της “χαμηλής παραγωγικότητας”, αν και η αληθής αιτία είναι η αστάθεια του οικιακού του δικτύου Internet, καθώς δούλευε σε καθεστώς τηλεργασίας, που τον οδήγησε σε χρονικά διαστήματα εκτός συστήματος για τα οποία κατηγορήθηκε για αδράνεια, ενώ προσπαθούσε να επανασυνδεθεί».

Παράλληλα, στέκονται στην εκμετάλλευση των εργαζομένων από την εργοδοσία στο πλαίσιο της τηλεργασίας. «Το παραπάνω συμβάν καταδεικνύει ξεκάθαρα το βαθμό θράσους που αγγίζει η εργοδοσία σε επιχειρήσεις του κλάδου: Ο εργαζόμενος καλείται να δουλέψει από το σπίτι με τα μέσα εργασίας (pc, σύνδεση, καρέκλα κλπ.) να είναι “ατομική ευθύνη” του και να πληρώνονται από την τσέπη του. Ούτε λόγος για να τα παρέχει η εταιρεία. Και αν τύχει η περιοχή κατοικίας του εργαζόμενου να μην έχει ικανοποιητική σύνδεση, τότε η ευθύνη πέφτει στον εργαζόμενο… οδηγώντας τον σε ανεργία».

Τέλος, καταγγέλλουν την εταιρία για το ότι δεν έχει λάβει τα απαραίτητα μέτρα κατά της πανδημίας προκειμένου να προστατέψει την υγεία των εργαζομένων. «Πρόκειται για εταιρεία στην οποία εκδηλώθηκαν κρούσματα Covid-19 χωρίς να λάβει τα απαραίτητα μέτρα για την προστασία των εργαζομένων και των οικογενειών τους. Αντίθετα, η ιχνηλάτηση “έδειξε” μόνο δύο άτομα, παρόλο που εντέλει η νόσος είχε εξαπλωθεί περαιτέρω στο προσωπικό που με τη σειρά του τη μετέδωσε στον περίγυρό του. Ούτε κουβέντα για δωρεάν τεστ με ευθύνη της εταιρείας».

Στα : Ελλαδα

Το αρθρο δημοσιευτηκε απο τον/την:

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Η απάντησή σας

Το email σας δεν δημοσιεύεται.

Διαβάστε επίσης
ΚΡΗΤΗ FM 101.5 live
διαφημίσεις