Άλλη μια καταγγελία για τις “διαβόητα” αργές υπηρεσίες των ΕΛΤΑ Courier στα Χανιά

Κανένα σχόλιο

Υπάρχει ένα δημόσιο υποστελεχωμένο, στο οποίο το προσωπικό λειτουργεί υπεράνω των δυνάμεών του για να εξυπηρετήσει τους πολίτες, υπάρχουν οι γιατροί και το νοσηλευτικό προσωπικό στα νοσοκομεία οι οποίοι υπό αντίξοες συνθήκες, υποαμοιβόμενοι και δίχως τον απαραίτητο εξοπλισμό αγωνίζονται για να σώσουν ανθρώπινες ζωές και υπάρχουν και υπηρεσίες όπως τα ΕΛΤΑ Courier στα Χανιά.

Διαβόητες είναι οι υπηρεσίες που προσφέρει η εν λόγω θυγατρική των ΕΛΤΑ με τις καταγγελιες που έχουν φτάσει στην εφημερίδα τα τελευταία χρόνια να είναι και πολλές και απίστευτες.

Σήμερα, λάβαμε άλλη μία…

"Sponsored links"

Χανιώτης προχώρησε σε παραγγελία δέματος από Ρέθυμνο με αντικαταβολή. Η εταιρεία επέλεξε να χρησιμοποιήσει ΕΛΤΑ Courier για την αποστολή του δέματος (δύο μικρές συσκευασίες βάρους λιγότερο από 500 γραμμάρια) με το κόστος μάλιστα της αποστολής να είναι εξαιρετικά υψηλό (9,60 ευρώ).

Εξαιτίας προηγούμενης κακής εμπειρίας, εδωσε τα στοιχεία του, και ενημέρωσε ότι θα επιθυμούσε να τον τηλεφωνήσουν ώστε να υπάρξει μία συνεννόηση πριν την αποστολή στο σπίτι του.

Όμως, τηλέφωνο δεν έλαβε… Αντ’ αυτού έλαβε ένα μήνυμα, το Σάββατο ότι κάποιος πέρασε αλλά δεν βρήκε κανένα και έφυγε και ότι αν θέλει να πάρει το δέμα του θα πρέπει να επικοινωνήσει σε ένα συγκεκριμένο τηλέφωνο.

Ο ταλαίπωρος άνθρωπός μας ήξερε ποια θα ήταν η συνέχεια αφού άλλωστε είχε και προηγούμενη εμπειρία. Από τις 9 το πρωί πήρε 20 τηλέφωνα σε διαφορετικά νούμερα. Στη χειρότερη των περιπτώσεων, το τηλέφωνο ήταν διαρκώς κατειλημμένο, στην καλύτερη κάποιος το σήκωνε και του το έκλεινε στη μούρη…

Βεβαίως, δεν είναι ο μόνος Χανιώτης που έχει βιώσει την ταλαιπωρία και την αργοπορία των ταχυμεταφορών (ας γελάσουμε!) των ΕΛΤΑ.

Παραθέτουμε μόνο μερικά σχόλια από τη σελίδα με τις κριτικές που έχουν αποτυπώσει πελάτες της:

– Γιατί υπάρχουν ακόμα πώς μπορώ να του στείλω στα τσακίδια και λίγο παραπέρα; Δεν απαντούν στο τηλέφωνο εάν κατά λάθος απαντήσουν αγενέστατοι…. Ποια είναι η τιμωρία τους για ψευδή διαφήμιση το πόρτα-πόρτα τι εννοούν μπορεί ο καθένας να κάνει ότι γουστάρει και να ανοίξει επιχείρηση και να πουλάει αέρα.. Υπάρχει κάποιος που γνωρίζει πού μπορώ να κάνω καταγγελία για τις υπηρεσίες που υποτίθεται προσφέρουν.

– Ένα μήνα περίμενα να πάρω την παραγγελία μου. Δεν ήρθαν από το σπίτι μου. Δεν με πήραν τηλέφωνο. Κάποια στιγμή μου έστειλαν μήνυμα να πάρω εγώ τηλέφωνο. Έπαιρνα και καμία απάντηση και χωρίς να ξέρω που να πάω να το πάρω. Μίλησα με το μαγαζί και το ξανά έστειλαν αφού είχε γυρίσει πίσω. Τελικά ποτέ δεν έλαβα κάτι. Αίσχος! Καμία άλλη μεταφορική δεν τα κάνει αυτά !

– Απαράδεκτη υπηρεσία. Προσπαθώ να επικοινωνήσω χωρίς αποτελέσμα για φάκελο που έχει φθάσει στα Χανιά εδώ μία εβδομάδα και δεν παραδίδεται. Τα τηλέφωνα δεν απαντούν.

"Sponsored links"

– ΜΑΚΡΥΑ! Μιλάμε για την χειρότερη υπηρεσία μεταφορών. Μιλώντας για το κατάστημα των Χανίων είναι απλά ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ. Αν δεν απαντήσεις στην κλήση που σου κάνουν για να παραλάβεις το δέμα (ή για να σου πουν ότι θα το παραλάβεις όοοοταν κάνουν παράδοση προς την περιοχή σου), τότε Κ Λ Α Ψ Ε!!! Απλά θα αναφέρω ότι επί 7 μέρες παίρνω τηλέφωνο στο σταθερό που έγραφε το SMS, αλλά κανένας δεν το σηκώνει. Έτσι πρέπει να πας στο κατάστημα για να παραλάβεις ο ίδιος το δέμα. Λυπάμαι που αναγκάζομαι για τέτοια άσχημη κριτική, αλλά είναι αποτέλεσμα πολλών άσχημων εμπειριών. Κρίμα.

–  Ο,τι χειροτερο υπάρχει!!!! Απιστευτα αναγωγοι και αγενεις υπαλληλοι.  Δεν σηκωνουν τηλεφωνο.  Δεν παραδιδουν το δεμα στο σπίτι ως οφείλουν αλλα στελνουν μηνυμα ότι ταχα “εγινε προσπαθεια δεν μπορεσαν” Ντροπη και ξεφτυλα!!!!

Για ένα αναλυτικό κατάλογο του τι πιστεύουν οι πελάτες της εταιρείας πατήστε ΕΔΩ.

Στις ειδήσεις διαβάζουμε για τη μείωση στην κίνηση για ταχυδρομικές υπηρεσίες αφού κατά την πενταετία 2014 – 2019 έχει μειωθεί ο τζίρος κατά 25% από 400 εκατ. ευρώ σε 300 εκατ. ευρώ.

Την ίδια στιγμή το προσωπικό των ΕΛΤΑ ανέρχεται σε 7.500 υπαλλήλους εκ των οποίων οι 5.500 είναι μόνιμο προσωπικό ενώ αυξάνεται η ζήτηση για υπηρεσίες ταχυμεταφορών.

Αν κι εφόσον η όλη κατάσταση με τις ταχυμεταφορές των ΕΛΤΑ οφείλεται στην έλλειψη του απαραίτητου προσωπικού, για ποιο λόγο δε γίνεται κάποιο από το προσωπικό των ΕΛΤΑ να εργάζεται στις ταχυμεταφορές ώστε να βελτιωθούν οι υπηρεσίες και να γίνουν πιο αποδοτικές;

Προφανώς, κάνουμε μία υπόθεση, δίχως να γνωρίζουμε τα ειδικά στοιχεία που επιτρέπουν ή αποτρέπουν μία τέτοια κίνηση, όμως το βέβαιο είναι ότι οι υπηρεσίες που προσφέρουν τα ΕΛΤΑ Courier στα Χανιά είναι άθλιες. Και αν αυτό οφείλεται στην έλλειψη προσωπικού, τότε μπορούμε να βρούμε μία δικαιολογία. Αν όμως οφείλεται στην κακή οργάνωση και λειτουργία, τότε κάποιος πρέπει να αρχίσει να παίρνει κεφάλια…

Στα : Τοπικα

Το αρθρο δημοσιευτηκε απο τον/την:

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Η απάντησή σας

Το email σας δεν δημοσιεύεται.

Διαβάστε επίσης
διαφημίσεις