Φταίνε μόνο οι δρόμοι;

Κανένα σχόλιο

Εύκολο το επιχείρημα, φταίει ο δρόμος, η κακιά στροφή κ.ο.κ.

Η ουσία όμως είναι ότι πολλοί οδηγοί οδηγούν με μιά ένταση, ίσως ανεξήγητη…

Πού βιάζονται όλοι να πάνε και τρέχουν σαν τρελλοί;

"Sponsored links"

Οδηγείς σε δρόμο με όριο π.χ. 40 χιλ. σου ανάβουν φώτα, σου κορνάρουν ή να τρέξεις ή να παραμερίσεις.

Λες ας πηγαίνω 60 πάλι τα ίδια. Σε προσπερνούν με 80. Πας με 80 σε προσπερνούν με 100, 120.

Ε, ο δρόμος φταίει;

Όχι ο δρόμος είναι εντάξει. Λακόύβες και εξογκώματα έχουν και οι πιο βασικοί όπως η παλιά εθνική οδός (που δεν επισκευάστηκε) και η λεωφόρος Καζαντζάκη, παρ’ όλα αυτά η ταχύτητα είναι ταχύτητα και δυστυχώς σκοτώνει! Είναι κίνδυνος θάνατος για εποχούμενους αλλά και πεζούς!

Ενώ τελείωνα το σχόλιο αυτό θυμήθηκα το μόνιμο εφιάλτη, τις μηχανές μεγάλου κυβισμού, αλλά και τις μικρές των ντιλίφερι. Τρέχουν, τρέχουν του σκοτωμού. Όσα παίρνει κι όποιος αντέξει. Ειδικά οι μεγάλες μηχανές πάνε σαν βολίδα (αν είχαν φτερά θα πετούσαν). Δημιουργούν εκκωφαντικό θόρυβο, αλλά το σπουδαιότερο ενώ την βλέπεις μακρυά σε κλάσματα δευτερολέπτου σε φτάνει και σε προσπερνά σαν αστραπή.

Ε, πώς να μην σκοτώνονται δυστυχώς έτσι νέοι άνθρωποι;

Δυστυχώς!

Ν.Α.Ν.

"Sponsored links"

Στα : Θεσεις

Το αρθρο δημοσιευτηκε απο τον/την:

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Η απάντησή σας

Το email σας δεν δημοσιεύεται.

Διαβάστε επίσης
διαφημίσεις