Mε απόφαση αντιδημάρχου στη Λέσβο δεν επιτρέπεται ο δημόσιος θηλασμός

Κανένα σχόλιο

Εντύπωση προκάλεσε η απόφαση του αντιδημάρχου Πολιτισμού, Παναγιώτη Τσακύρη σε σχέση με αίτημα της Ομάδας Εθελοντών Υποστήριξης Μητρικού Θηλασμού και Μητρότητας Λέσβου.

Όπως αναφέρει το site stonisi, ο Αντιδήμαρχος απόρριψε αίτημα χρήσης του εξωτερικού χώρου του Δημοτικού Θεάτρου Μυτιλήνης καθώς και του φουαγιέ του κτηρίου σε περίπτωση βροχής για εκδήλωση ταυτόχρονου δημόσιου θηλασμού στα πλαίσια του 10ου Πανελλαδικού ταυτόχρονου δημόσιου θηλασμού.

Όπως γραπτώς απάντησε σε σχετικό αίτημα «θεωρούμε πως ο δημόσιος θηλασμός είναι ότι πιο προσωπικό και ιερό υπάρχει και δεν δύναται να εκτίθεται σε δημόσια θέα»! Και κατέληξε στην απάντηση του: «Ως εκ τούτου δε θεωρεί η Αντιδημαρχία πως μια τέτοια κίνηση προάγει πολιτισμό»!

"Sponsored links"

Στη σχετική ανακοίνωση της Ομάδας Εθελοντών Υποστήριξης Μητρικού Θηλασμού και Μητρότητας Λέσβου αναφέρονται τα εξής:

Η απάντηση του κ. Τσακύρη σαφώς προσβάλλει το ιερό δικαίωμα του παιδιού στον θηλασμό και δημόσια ο Δήμαρχος Μυτιλήνης, Στρατής Κύτελης πρέπει να τοποθετηθεί επ’ αυτής αφού πανθομολογούμενα εκθέτει σύσσωμη τη δημοτική αρχή αλλά και αυτή την πόλη της Μυτιλήνης.

Η Ομάδα Εθελοντών Υποστήριξης Μητρικού Θηλασμού και Μητρότητας Λέσβου Λήμνου μέλος του Πανελλήνιου Δικτύου Εθελοντικών Ομάδων Υποστήριξης Μητρικού Θηλασμού και Μητρότητας, διοργανώνει για 7η φορά φέτος στη Μυτιλήνη, τον 10ο Πανελλαδικό Ταυτόχρονο Δημόσιο Θηλασμό, ο οποίος θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2019 και ώρες 11 το πρωί με 2 το μεσημέρι. ώρα ταυτόχρονης καταμέτρησης και των θηλαζουσών μητέρων πανελλαδικά.

Στο πλαίσιο διεξαγωγής της εκδήλωσης αυτής, η Ομάδα ζήτησε άδεια για το προφανές, το οποίο είχε καταστεί για τον πρώην Δήμο Λέσβου αίτημα… ρουτίνας, αφού γίνονταν επί έξι συνεχείς χρονιές. Να χρησιμοποιήσει, δηλαδή, τον εξωτερικό χώρο του δημοτικού θεάτρου Μυτιλήνης, καθώς και τον χώρο του φουαγιέ του θεάτρου σε περίπτωση βροχής, ώστε να πραγματοποιήσει την εκδήλωσή της.

Ο αντιδήμαρχος Πολιτισμού όμως στο προφανές απάντησε: «Θεωρούμε πως ο δημόσιος θηλασμός είναι ότι πιο προσωπικό και ιερό υπάρχει και δεν δύναται να εκτίθεται σε δημόσια θέα»! Και κατέληξε όπως γράψαμε παραπάνω: «Ως εκ τούτου δε θεωρεί η Αντιδημαρχία πως μια τέτοια κίνηση προάγει πολιτισμό»

Τι κάνει πώς αγνοεί

Ο αντιδήμαρχος ο οποίος τυγχάνει και δικηγόρος φαίνεται ότι αγνοεί τον νόμο 4316/2014 για την προστασία της μητρότητας, στο άρθρο 3 παρ. 1 του οποίου αναφέρεται πλέον συγκεκριμένα στην προστασία του θηλασμού σε δημόσιο χώρο. Με το νόμο αυτό ενισχύεται γενικότερα η προαγωγή του μητρικού θηλασμού, προβλέπονται χώροι θηλασμού στην εργασία της μητέρας στο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα! Δηλαδή σε δημόσιους χώρους!

Μάλιστα το 2018 η βουλή της Κύπρου ψήφισε ομόφωνα την Πρόταση Νόμου με την οποία προστατεύεται ο μητρικός θηλασμός σε δημόσιο χώρο, ποινικοποιώντας την παρεμπόδιση γυναίκας να θηλάσει βρέφος σε δημόσιο χώρο.

Ο μητρικός θηλασμός προστατεύεται από το ελληνικό Σύνταγμα και δεν είναι ακόλαστη πράξη. Το στήθος δεν είναι σεξουαλικό όργανο, σύμφωνα με το άρθρο 353 του Ποινικού Κώδικα, διαφορετικά όλα τα θηλαστικά θα παρενοχλούσαν σεξουαλικά τα παιδιά τους θηλάζοντάς τα.

"Sponsored links"

Είναι θέμα πολιτισμού

Σε ό,τι αφορά την προαγωγή πολιτισμού στον οποίο αναφέρεται ο αντιδήμαρχος, είναι σε όλους γνωστό ότι το υποκατάστατο γάλα που υποκαθιστά το μητρικό θηλασμό διαφημίζεται και προβάλλεται σε τόσο μεγάλο βαθμό, ώστε να καθίσταται απαραίτητη η γνώση κάθε μητέρας η ωφελιμότητα του μητρικού γάλακτος, και αυτό είναι πολιτισμικό ζήτημα.

Θυμίζουμε, σε κάθε περίπτωση ότι μιλάμε για την παραχώρηση των εξωτερικών σκαλιών και του φουαγέ (!) σε μια εκδήλωση μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα.

Στα : Ελλαδα

Το αρθρο δημοσιευτηκε απο τον/την:

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Η απάντησή σας

Το email σας δεν δημοσιεύεται.

Διαβάστε επίσης
διαφημίσεις