Ryanair: Φύγαμε από τα Χανιά το χειμώνα εξαιτίας των υψηλών τελών της Fraport

Κανένα σχόλιο

Της Στεφανίας Σούκη

“To αεροδρόμιο της Αθήνας κινητοποιήθηκε και η Ryanair ανταποκρίθηκε. Η Fraport δεν κινητοποιήθηκε και αντίστοιχα έπραξε και η Ryanair”.

Το μήνυμα αυτό θέλησε να περάσει πρίν από λίγο ο κ. David O’ Brien, ο οποίος παρουσίασε το θερινό πρόγραμμα της low cost αεροπορικής για το καλοκαίρι του 2018 το οποίο θα είναι το μεγαλύτερο από πλευράς προσφερόμενων δρομολογίων από την εταιρεία.

"Sponsored links"

Ο εκπρόσωπος της Ryanair ανέφερε ότι αυξάνει την επόμενη χρονιά σε ποσοστό 13% την παρουσία της στην Ελλάδα- τη μεγαλύτερη μέχρι σήμερα- με 23 νέoυς προορισμούς, εκ των οποίων οι 13 θα αφορούν την Αθήνα, πέντε νέοι τη Θεσσαλονίκη κι από έναν επιπλέον προορισμό άλλα δημοφιλή τουριστικά νησιά (Κέρκυρα, κ.α.).

Ο κ. O’ Brien ανέφερε ότι η αύξηση στα δρομολόγια της Αθήνας οφείλεται «στη μείωση των χρεώσεων από πλευράς του Ελ. Βενιζέλος, την ίδια ώρα που η Fraport αυξάνει τις αντίστοιχες χρεώσεις στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια» για να αποσαφηνιστεί ωστόσο αργότερα ότι η low cost αεροπορική αξιοποίησε για το πρόγραμμα του 2018 τα γενικότερα κίνητρα που δίνει το Ελ. Βενιζέλος σε όλες τις αεροπορικές για νέους προορισμούς και γεωγραφικές περιοχές, που ουσιαστικά δεν εξυπηρετούνται.

ryanair2

Δριμεία κριτική άσκησε ο κ. O’ Brien και στον αρμόδιο υπουργό κ. Χρήστο Σπίρτζη στον οποίο η εταιρεία απέστειλε τρείς επιστολές με συγκεκριμένα ερωτήματα για το θέμα των έργων στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης, χωρίς ωστόσο να λάβει ουδεμία απάντηση. Ο ίδιος απέδωσε στα υψηλά τέλη το ”κόψιμο” των δρομολογίων στα Χανιά φέτος το χειμώνα και στην αδυναμία προγραμματισμού αλλά και τα υψηλά τέλη τη μείωση κατά 43% της παρουσίας της εταιρείας στη Θεσσαλονίκη. Σημειωτέον ότι για το χειμώνα του 2017 η εταιρεία μείωσε τη θέση της στην Ελλάδα σε ποσοστό 30%.

Για το καλοκαίρι του 2018 η εταιρεία θα διαθέτει στην Αθήνα 193 εβδομαδιαίες πτήσεις, προσθέτοντας 5ο αεροσκάφος στη βάση της Αθήνας (επένδυση ύψους 100 εκατ. δολαρίων) και συμβάλλοντας, με βάση τις εκτιμήσεις της, στη διακίνηση σχεδόν 3 εκατομμυρίων επιβατών ετησίως στο αεροδρόμιο της Αθήνας τον επόμενο χρόνο και 5,9 εκατ. σε όλη την Ελλάδα.

Για το μείζον ζήτημα πανευρωπαϊκά με τις ακυρώσεις πτήσεων που επηρεάσαν χιλιάδες επιβάτες σε όλη την Ευρώπη, ο κ. O’ Brien υπερασπίστηκε την κίνηση της εταιρείας, θέτοντας ως προτεραιότητα την ακρίβεια των πτήσεων, στο πλαίσιο του επαναπροσδιορισμό της πολιτικής του ομίλου.

Αναλυτικά, το ενισχυμένο πρόγραμμα της Αθήνας περιλαμβάνει για το καλοκαίρι του 2018:
-5ο αεροσκάφος στη βάση
-13 νέα δρομολόγια: Βίλνιους (2 εβδομαδιαία), Βρόκλαου (2 εβδομαδιαία), Γκντανσκ (2 εβδομαδιαία), Ζέσουφ (1/ εβδομάδα), Κατοβίτσε (2/ εβδομάδα), Κρακοβία (2/ εβδομάδα), Λαπεενράντα (1/ εβδομάδα), Λότζ (1/ εβδομάδα), Μέμμινγκεν (2/ εβδομάδα), Μπάντεν Μπάντεν (2/ εβδομάδα), Μπιλούντ (1/ εβδομάδα), Πόζναν (2/ εβδομάδα) και Φραγκφούρτη (1 καθημερινά).
-31 δρομολόγια σε σύνολο συνδέοντας την Αθήνα με 14 χώρες.

Ryanair1

Η low cost αεροπορική γιορτάζει την ανακοίνωση του νέου προγράμματος της Αθήνας για το 2018 απελευθερώνοντας νέα προσφορά με ναύλους των 14,99 ευρώ για ταξίδια έως τον Ιανουάριο, διαθέσιμη ως τα μεσάνυχτα της Παρασκευής 13 Οκτωβρίου.

"Sponsored links"

newmoney.gr

Στα : Τοπικα

Το αρθρο δημοσιευτηκε απο τον/την:

admin
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική του αρχή, η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή. Ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.
Διαβάστε επίσης
διαφημίσεις
τι παίζει τώρα στον kritifm1015

No upcoming events for today