Τη Δευτέρα το πρωί θα δοθεί στην κυκλοφορία η γέφυρα τύπου Μπέλεϊ στον Πλατανιά.
Για την κατασκευή της εργάστηκαν από το πρωί της Τετάρτης 27 Φεβρουαρίου άνδρες του 747 Ειδικού Τάγματος Μηχανικού που εδρεύει στο Λουτράκι και του 725 Τάγματος Μηχανικού με έδρα στην Αθήνα.
Να σημειώσουμε ότι αν και ξενοδόχοι της περιοχής προσφέρθηκαν να φιλοξενήσουν τους άνδρες του στρατού για τις ημέρες των εργασιών στην περιοχή, τελικώς η διαμονή τους έγινε στο Πεδίο Βολής Κρήτης.
Η γέφυρα τύπου Μπέλεϊ που τοποθετήθηκε, λόγω του μεγάλου μεγέθους της, αντέχει μέχρι 10 τόνους φορτίο. Ως αποτέλεσμα, δε θα μπορούν να τη διασχίσουν λεωφορεία του ΚΤΕΛ τα οποία θα πρέπει να εκτελούν διαφορετικό δρομολόγιο.
Επίσης αναμένεται να τοποθετηθούν σηματοδότες αφού δεν θα μπορούν να διέρχονται οχήματα και από τις δύο κατευθύνσεις.
Σύμφωνα με ενημέρωση που είχαμε, η επιθυμία όλων είναι μέσα σε ένα με δύο μήνες να έχει αποκατασταθεί πλήρως η κυκλοφορία με την αναστήλωση της παλιάς γέφυρας που κατέρρευσε.
Όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες που σας παρουσιάζουμε φορτηγά οχήματα μεταφέρουν κοτρώνες που θα χρησιμοποιηθούν για την εκτροπή του ποταμού ώστε να μη δημιουργηθούν νέα προβλήματα.
Η Γέφυρα Μπέλεϋ είναι είδος μεταφερόμενης, προκατασκευασμένης γέφυρας. Αναπτύχθηκε στη Βρετανία κατά τον Β΄ Παγκόσμιο πόλεμο για στρατιωτικούς σκοπούς και γνώρισε εκτεταμένη χρήση από το Σώμα Μηχανικού τόσο του Βρετανικού όσο και του Αμερικάνικου στρατού.
Το πλεονέκτημα αυτού του είδους γέφυρας είναι ότι για την συναρμολόγησή της δεν απαιτούνται ειδικά εργαλεία ή βαρύς εξοπλισμός.
Τα στοιχεία της γέφυρας, κατασκευασμένα από υλικά όπως ξύλο και μέταλλο είναι αρκετά ελαφριά ώστε να μεταφέρονται άνετα με φορτηγά, καθώς και να αποτίθενται στην τελική θέση συναρμολόγησης με χρήση μόνο μυϊκής δύναμης.
Οι γέφυρες είχαν αντοχή αρκετή ώστε να μπορούν να τις διαβαίνουν τανκς.
Η χρήση τους συνεχίζεται μέχρι σήμερα, ιδιαίτερα κατά την κατασκευή έργων πολιτικού μηχανικού, καθώς και για τη δημιουργία προσωρινών διαβάσεων πεζών και οχημάτων.