Παρά την ισότητα{υποτίθεται} των γυναικών με τους άνδρες οι σεξιστικές διαφημίσεις που δείχνουν καλλίγραμμα ημίγυμνα μοντέλα να διαφημίζουν διάφορα προϊόντα πάνε και έρχονται.
Η διαφήμιση αυτή συνιστάται στα νέα παιδιά ως “κατάλληλη για ανηλίκους.” Διότι είναι εξόχως διδακτική και ηθικοπλαστική.
Ο πατέρας σε ρόλο νταβαντζή “προστάτη” και “στυλοβάτη” της οικογένειας.
Κάποτε υπήρχε ζωντανό ένα γυναικείο κίνημα που ενδιαφερόταν για την θέση της γυναίκας στην κοινωνία.Τώρα κανείς δεν μιλάει. Τα βλέπουν όλα ρολόi; Τηρείται καμιά δεοντολογία στον τομέα της διαφήμισης;
Μανούσος Γ. Δασκαλάκης
Σε πλήρη ετοιμότητα δηλώνει ο ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ ενόψει της αυριανής διαδικασίας εκλογής προέδρου (Κυριακή 24 Νοεμβρίου). Σύμφωνα με ανακοίνωση…
Σε πολύ δύσκολη θέση είναι οι κυβερνήσεις των κρατών της ΕΕ που υποστηρίζουν σθεναρά το Ισραήλ, καθώς μετά…
Η 29η διάσκεψη των Ηνωμένων Εθνών για το κλίμα, COP29, που διεξάγεται αυτές τις ημέρες στην πρωτεύουσα…
Θερμοκρασίες ρεκόρ καταγράφηκαν το φετινό καλοκαίρι στις ελληνικές θάλασσες καθιστώντας το, το πιο ζεστό σε βάθος σαρακονταετίας…
Η βουλευτής Χανίων αποκαλύπτει, σε συνέντευξή της στα «Νέα» και στον Χρήστο Χωμενίδη, το παρασκήνιο…
Αναπάντεχη τροπή πήραν οι τελευταίες προετοιμασίες για έναν γάμο που επρόκειτο να γίνει σήμερα σε…
This website uses cookies.