Άμεσες παρεμβάσεις σε 450 σημεία του οδικού δικτύου της Κρήτης

Αμεσες παρεμβάσεις σε όλα τα μήκη και τα πλάτη των δρόμων της Κρήτης για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας θα ξεκινήσει η περιφέρεια μετά την έγκριση των περιβαλλοντικών όρων που υπεγραφη χθες από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση. Πρόκειται για παρεμβάσεις σε πάνω από 450 σημεία που παρουσιάζουν Μεγάλη Συγκέντρωση Ατυχημάτων (ΜΟΑ-Α) και τα οποία καταλαμβάνουν συνολικά 924 χιλιόμετρα με συνολικό κόστος παρέμβασης τα 30 εκατομμύρια ευρώ.

Πρόκειται για την υλοποίηση της δέσμευσης του περιφερειάρχη για «ασφαλέστερο οδικό δίκτυο στην Κρήτη» με βάση τις υπάρχουσες συνθήκες και γι αυτό ζητήθηκε η συνδρομή της ΕΓΝΑΤΙΑ ΑΕ που εκπόνησε και την μελέτη.

Με την έγκριση των περιβαλλοντικών όρων  του έργου: «Επεμβάσεις βελτίωσης οδικής ασφαλείας στο οδικό δίκτυο των Περιφερειακών Ενοτήτων της Περιφέρειας Κρήτης – Βραχυπρόθεσμες επεμβάσεις», αρχίζει η αντίστροφη μέτρηση για τη δημοπράτηση τμηματικά των παρεμβάσεων που θα γίνουν ανά νομο

Πρόκειται για συγκεκριμένες εργασίες μικρής ή μεσαίας κλίμακας σε μέγεθος και κόστος, που είναι υλοποιήσιμες σε σύντομο χρονικό διάστημα και έχουν άμεσα αποτελέσματα στο επίπεδο της παρεχόμενης οδικής ασφάλειας, εφαρμόζονται δε σε θέσεις Μειωμένης Οδικής Ασφάλειας (ΜΟΑ), και ιδίως σε θέσεις του οδικού δικτύου που παρουσιάζουν Μεγάλη Συγκέντρωση Ατυχημάτων (ΜΟΑ-Α), όπως σε τμήμα οδού, σε θέση μιας οριζόντιας καμπύλης, σε θέση διέλευσης πεζών, σε περιοχή ισόπεδου κόμβου κλπ.

Ο αριθμός των θέσεων ΜΟΑ όπου πρόκειται να πραγματοποιηθούν εργασίες βραχυπρόθεσμων επεμβάσεων οδικής ασφάλειας είναι:

– Στην Περιφερειακή Ενότητα Λασιθίου: 120 θέσεις ΜΟΑ συνολικά σε 12 οδούς.

–    Στην Περιφερειακή Ενότητα Ηρακλείου: 96 θέσεις ΜΟΑ συνολικά σε 17 οδούς.

–    Στην Περιφερειακή Ενότητα Ρεθύμνου: 115 θέσεις ΜΟΑ συνολικά σε 12 οδούς.

–    Στην Περιφερειακή Ενότητα Χανίων: 121 θέσεις ΜΟΑ συνολικά σε 10 οδούς.

Το συνολικό μήκος επεμβάσεων: 924,83 χλμ.

Με συνολικό προϋπολογισμός έργου: 30.406.991,79 €

Σκοπός του έργου είναι η βελτίωση της οδικής ασφάλειας των οδών, ιδιαίτερα σε θέσεις Μειωμένης Οδικής Ασφάλειας (ΜΟΑ) και σε θέσεις του οδικού δικτύου που παρουσιάζουν μεγάλη συγκέντρωση ατυχημάτων (ΜΟΑ-Α), όπως είναι θέσεις π.χ. οριζόντιας καμπύλης, διέλευσης πεζών, ισόπεδων κόμβων κλπ.

Η μελέτη ανατέθηκε από το Υπουργείο Υποδομών και εκπονήθηκε και εγκρίθηκε από την “ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.” στα πλαίσια του “Προγράμματος δράσεων βελτίωσης της οδικής ασφάλειας – Εργασίες βραχυπρόθεσμων επεμβάσεων βελτίωσης επιπέδου οδικής ασφάλειας Εθνικού και Επαρχιακού οδικού δικτύου σε ολόκληρη την Ελληνική Επικράτεια”

Οι παρεμβάσεις στις θέσεις Μειωμένης Οδικής Ασφάλειας (ΜΟΑ), αφορούν κυρίως σε:

* •    –    αναβάθμιση και αντικατάσταση του εξοπλισμού της οδού:
* •    –    επαναδιαγράμμιση,
* •    –    πινακίδες σήμανσης,
* •    –    ανακλαστήρες οδοστρώματος,
* •    –    γραμμική οριοσήμανση,
* •    –    στηθαία ασφαλείας
* •    –    συμπλήρωση – ανακατασκευή της υποδομής:
* •    –    επισκευή φθορών οδοστρώματος,
* •    –    αντικατάσταση της παλαιάς επιφανειακής ασφαλτικής στρώσης με νέα αντιολισθηρή,
* •    –    συμπλήρωση υλικού ερείσματος,
* •    –    καθαρισμός – μόρφωση υφιστάμενης τριγωνικής τάφρου,
* •    –    καθαρισμός περιοχής για αύξηση ορατότητας (αποξήλωση εμποδίων και αποψίλωση ζωνών που εμποδίζουν την ορατότητα)

Στις θέσεις όπου απαιτείται διαπλάτυνση οδού, αυτή θα γίνει με την κατασκευή νέου οδοστρώματος και μόνο στις περιπτώσεις εκείνες που η διαπλάτυνση μπορεί να περιγραφεί/προσδιοριστεί με σαφήνεια και βρίσκεται – με βεβαιότητα και ακρίβεια- εντός της απαλλοτριωμένης ζώνης της οδού.

"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

Κυριακή Γρίβα: Οργή για τις ποινές «χάδι» στους αστυνομικούς – Ξέσπασε ο πατέρας της, «δολοφονήθηκε με αυτούς θεατές, μόνο εύσημα δεν τους έδωσαν»

Το βούλευμα για τον δολοφόνο της Κυριακής Γρίβα είναι καταπέλτης. Ο σύντροφός της, στην απολογία του είχε…

3 mins ago

«Ανοχή τέλος»: Ο Κασσελάκης προσφεύγει στη Δικαιοσύνη κατά του Πολάκη – Απέλπιδα προσπάθεια διαφήμισης του βιβλίου του καταλογίζει ο ΣΥΡΙΖΑ

Έγκληση κατά του Παύλου Πολάκη υπέβαλε ο πρόεδρος του Κινήματος Δημοκρατίας, Στέφανος Κασσελάκης, με αφορμή το…

10 mins ago

Οι ταινίες στους κινητογράφους των Χανίων για την εβδομάδα από 9 Ιανουαρίου έως 15 Ιανουαρίου

Οι κινηματογράφοι των Χανίων υποδέχονται την εβδομάδα με μια ποικιλία ταινιών για μικρούς και μεγάλους.…

17 mins ago

Συνάντηση Κ. Παπαδάκη με Δήμαρχο Χανίων: Γυμνοί οι δήμοι έναντι του προσφυγικού

Τον Ευρωβουλευτή του Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδας (Κ.Κ.Ε.), Κώστα Παπαδάκη υποδέχθηκε σήμερα, Παρασκευή 10/1/2025, στο Γραφείο…

3 hours ago

Το μεταναστευτικό στο επίκεντρο συνάντησης της Δημάρχου Γαύδου με τον ευρωβουλευτή Κ. Παπαδάκη

Με την Δήμαρχο Γαύδου, Λίλιαν Στεφανάκη, συναντήθηκε το πρωί της Παρασκευής κλιμάκιο του ΚΚΕ, με…

3 hours ago

Ανακοίνωση ΕΛ.Γ.Α. για τα πορίσματα ζημιών σε καλλιέργειες στον Δήμο Πλατανιά – Προθεσμία για ενστάσεις έως 20 Ιανουαρίου 2025

Ο ΕΛ.Γ.Α. απέστειλε τους πίνακες με τα πορίσματα των εκτιμήσεων ζημιών στις καλλιέργειες παραγωγών στις…

3 hours ago

This website uses cookies.