Ο Βόρειος Οδικός Άξονας της Κρήτης εξυπηρετεί μεγάλο αριθμό οχημάτων και φυσικά πρέπει το οδόστρωμα να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση. Τι γίνεται όμως με τα υλικά που προκύπτουν από την αντικατάσταση του οδοστρώματος ;
Τελικά ακόμη και τα αυτονόητα, ότι δηλαδή τα κομμάτια ασφάλτου δεν έχουν θέση μέσα στο ποτάμι και ότι οι υγρότοποι και το φυσικό περιβάλλον της νησιωτικής Ελλάδας δεν είναι περιοχές προς κάθε χρήση και κυρίως περιοχές απόθεσης μπάζων δεν έχουν γίνει κατανοητά από τους εκτελεστές δημοσίων έργων.
Δεν είναι εξάλλου πρώτη φορά όπου εργασίες δημοσίων έργων δεν λαμβάνουν υπόψη στην πράξη την προστασία του περιβάλλοντος και ενώ πάνε να φτιάξουν το ένα με την ολοκλήρωση του έργου κάτι άλλο έχει χαλάσει.
http://wwfaction.wordpress.com
Τρόμος στον πλανήτη επικρατεί μετά την κλιμάκωση στον ρωσοουκρανικό πόλεμο, καθώς η Μόσχα απάντησε στα…
Θέση εμμέσως εναντίον της διαγραφής του Αντώνη Σαμαρά από την Κ.Ο. της ΝΔ, χωρίς να τον κατονομάζει,…
Του Αργύρη Αργυριάδη Δικηγόρου Εδώ και λίγες ημέρες το ΠΑΣΟΚ αποτελεί την αξιωματική αντιπολίτευση της…
Στο πλαίσιο των δράσεων του Ευρωπαϊκού Συμφώνου για το Κλίμα, συνεχίζονται το Σαββατοκύριακο και ολοκληρώνονται…
Ο Γενικός Γραμματέας της Κεντρικής Επιτροπής του ΚΚΕ Δημήτρης Κουτσούμπας συναντήθηκε σήμερα 22/11, στον Περισσό,…
Την Κυριακή διεξάγονται οι εσωκομματικές εκλογές του ΣΥΡΙΖΑ για την ανάδειξη νέου προέδρου, σε μια…
This website uses cookies.