Ο Βόρειος Οδικός Άξονας της Κρήτης εξυπηρετεί μεγάλο αριθμό οχημάτων και φυσικά πρέπει το οδόστρωμα να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση. Τι γίνεται όμως με τα υλικά που προκύπτουν από την αντικατάσταση του οδοστρώματος ;
Τελικά ακόμη και τα αυτονόητα, ότι δηλαδή τα κομμάτια ασφάλτου δεν έχουν θέση μέσα στο ποτάμι και ότι οι υγρότοποι και το φυσικό περιβάλλον της νησιωτικής Ελλάδας δεν είναι περιοχές προς κάθε χρήση και κυρίως περιοχές απόθεσης μπάζων δεν έχουν γίνει κατανοητά από τους εκτελεστές δημοσίων έργων.
Δεν είναι εξάλλου πρώτη φορά όπου εργασίες δημοσίων έργων δεν λαμβάνουν υπόψη στην πράξη την προστασία του περιβάλλοντος και ενώ πάνε να φτιάξουν το ένα με την ολοκλήρωση του έργου κάτι άλλο έχει χαλάσει.
http://wwfaction.wordpress.com
Ανακοίνωση εξέδωσαν τα μέλη της τέως βασιλικής οικογένειας για την ανάκτηση της ιθαγένειας και την υιοθέτηση του επωνύμου “Ντε Γκρες”, στην οποία…
Αυξημένα είναι τα κρούσματα της mpox (Ευλογιάς των Πιθήκων) διεθνώς. Για το διάστημα μεταξύ Νοεμβρίου και Δεκεμβρίου τα επιβεβαιωμένα…
Για τη νέα δομή των ενόπλων δυνάμεων και για τους δύο θόλους (iron dome), ενημέρωσε…
Του Καθηγητή Jeffrey Levett (Τζέφρεϋ Λέβετ)[*]. Στο πλαίσιο μιας διεθνούς συζήτησης, οι συμμετέχοντες κλήθηκαν να…
Γράφει ο Ιωάννης Ντουντουλάκης* Τα Χριστούγεννα συναντάμε παντού στολίδια. Μακάρι, αν αντί να ανάβουμε τεχνητά…
Η ελληνική αλυσίδα σούπερ μάρκετ SYN.KA, μέσα στο πνεύμα των γιορτών, ξαναφέρνει κοντά μας τον…
This website uses cookies.