Ο Βόρειος Οδικός Άξονας της Κρήτης εξυπηρετεί μεγάλο αριθμό οχημάτων και φυσικά πρέπει το οδόστρωμα να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση. Τι γίνεται όμως με τα υλικά που προκύπτουν από την αντικατάσταση του οδοστρώματος ;
Τελικά ακόμη και τα αυτονόητα, ότι δηλαδή τα κομμάτια ασφάλτου δεν έχουν θέση μέσα στο ποτάμι και ότι οι υγρότοποι και το φυσικό περιβάλλον της νησιωτικής Ελλάδας δεν είναι περιοχές προς κάθε χρήση και κυρίως περιοχές απόθεσης μπάζων δεν έχουν γίνει κατανοητά από τους εκτελεστές δημοσίων έργων.
Δεν είναι εξάλλου πρώτη φορά όπου εργασίες δημοσίων έργων δεν λαμβάνουν υπόψη στην πράξη την προστασία του περιβάλλοντος και ενώ πάνε να φτιάξουν το ένα με την ολοκλήρωση του έργου κάτι άλλο έχει χαλάσει.
http://wwfaction.wordpress.com
Πάνω από 2.000 άνθρωποι καταπλακώθηκαν μέσα στα σπίτια τους όταν πελώρια κατολίσθηση έπληξε απομακρυσμένο χωριό στην Παπούα Νέα…
Ο τίτλος ενός από τα τραγούδια της Τέιλορ Σουίφτ στο νέο της άλμπουμ, «The Tortured Poets Department», είναι…
Στο «ραντάρ» της ΑΑΔΕ βρίσκονται χιλιάδες υποθέσεις επιστροφών φόρου και χορήγησης φορολογικής ενημερότητας. Μετά την υπόθεση διαφθοράς στη Δ.Ο.Υ. Χαλκίδας, ο…
Μια πανοραμική άποψη των Χανίων, από το 1975 μας δίνει τη δυνατότητα να δούμε το βουβό…
Η υποψήφια ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Δώρα Αυγέρη παρευρέθη στις επετειακές εκδηλώσεις για την 83η επέτειο της Μάχης της Κρήτης στα…
Η Λέσχη Φωτογραφίας και Κινηματογράφου Χανίων, με την υποστήριξη του Δήμου Χανίων, διοργανώνει το 2ο Chania Photodays από τις 25…
This website uses cookies.