«Το γεγονός ότι κάτι τέτοιο είναι δυνατό, δεν μπορούσαμε ως τώρα να το φανταστούμε», δήλωσε ο εκπρόσωπος της Ένωσης Γιεργκ Χάντβεργκ και πρόσθεσε ότι στην ιστορία της αεροπλοΐας έχουν υπάρξει κι άλλα κρούσματα αυτοκτονιών.
«Πρέπει να περιμένουμε το τελικό πόρισμα. Βεβαίως αρκετά συνηγορούν υπέρ του σεναρίου ότι μπορεί να πρόκειται για έναν άνθρωπο ψυχικά άρρωστο», συνέχισε, αλλά προειδοποίησε να μην χαρακτηριστεί η συντριβή πρόωρα αυτοκτονία. «Στα νέα στοιχεία των ερευνητών αυτό είναι μόνο ένα ενδιάμεσο πόρισμα. Πολλά ερωτήματα είναι ακόμη ανοιχτά. Από τη δική μας σκοπιά, είναι πιθανά και άλλα σενάρια», τόνισε.
Στο μεταξύ ο κανονισμός λειτουργίας των πιλοτηρίων μπαίνει πλέον στο μικροσκόπιο. Μετά τις αεροπορικές εταιρίες που ανακοινώνουν ότι στο εξής δεν θα μπορεί να μείνει ένα άτομο μόνο στο κόκπιτ, ο αντιπρόεδρος της Κ.Ο.
Χριστιανοδημοκρατών/Χριστιανοκοινωνιστών (CDU/CSU) Άρνολντ Βάατζ ζήτησε από όλες τις αεροπορικές εταιρείες να καταστήσουν αυστηρότερους οικειοθελώς τους κανόνες του πιλοτηρίου. «Τάσσομαι υπέρ του να πρέπει πάντα ένα άτομο από το πλήρωμα καμπίνας να βρίσκεται στο κόκπιτ όταν το εγκαταλείπει είτε ο κυβερνήτης είτε ο συγκυβερνήτης», δήλωσε ο Βάατζ στην Rheinische Post.
Σε ό,τι αφορά τον συγκυβερνήτη του μοιραίου αεροσκάφους, σύμφωνα με πληροφορίες που μετέδωσε το ιδιωτικό τηλεοπτικό δίκτυο RTL από το Μονταμπάουρ –τον τόπο καταγωγής του–, μια παλιά του συμμαθήτριά του δήλωσε ότι πριν από έξι χρόνια της είχε εκμυστηρευθεί ότι έπασχε από υπερκόπωση και κάποιας μορφής κατάθλιψη. Η ίδια ωστόσο δήλωσε ότι τον συνάντησε πριν από τα Χριστούγεννα και της έδωσε την εντύπωση ενός «απολύτως υγιούς νέου».