Η γυμνή φωτογράφηση στο μνημείο για τους 247 νεκρούς του ναυάγιου “Ηράκλειον” στα νερά της Φαλκονέρας σίγουρα προκάλεσε συζήτηση και έντονες αντιδράσεις αφού από πολλούς έγινε αντιληπτή ως μία προσβολή στη μνήμη των νεκρών.
Όμως, υπήρχαν και κάποιοι που είδαν τη συγκεκριμένη ενέργεια πιο φιλοσοφικά.
Φίλος αναγνώστης της εφημερίδας επισήμανε τη σχέση που υπάρχει μεταξύ έρωτα και θάνατου και αναρωτήθηκε αν ο φωτογράφος είχε στο μυαλό του να συλλάβει αυτή την έντονη αντίθεση μέσω της φωτογράφησης μία γυμνής γυναίκας σε ένα μνημείο που τιμά τους νεκρούς σε ένα φρικτό γεγονός.
Όπως σημειώνει σε σχετικό του σημείωμα που μας έστειλε:
“Έρωτας και θάνατος βρίσκονται σε μια συνεχή διαπάλη. Η ύπαρξη του ενός ακυρώνει την παρουσία του άλλου. Ο έρωτας είναι κίνηση, ο θάνατος είναι στάση. Ο έρωτας είναι φως στο σκοτάδι, ο θάνατος σκοτάδι στο φως. Ο πρώτος δημιουργεί, ο δεύτερος αποσυνθέτει.”
Εσείς, τι νομίζετε;
Δείτε ξανά τη φωτογραφία:
Σε εξέλιξη βρίσκεται η βραδιά του Εθνικού Τελικού στην ΕΡΤ, από τον οποίο θα αναδειχθεί το…
Αξιοσημείωτες μεταβολές στο πολιτικό σκηνικό αποτυπώνει η τελευταία δημοσκόπηση της MRB για λογαριασμό του OPEN. Πιο συγκεκριμένα, η Πλεύση Ελευθερίας…
Ηεν λόγω προνοιακή μονάδα της πόλης των Χανίων, μαραζώνει από τις σοβαρές ελλείψεις προσωπικού, το…
Στο επίκεντρο της πολιτικής αντιπαράθεσης βρίσκεται η υπόθεση του καθηγητή Μαιευτικής-Γυναικολογίας του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Ηρακλείου…
Έντονες αντιδράσεις προκαλεί η γνωμοδότηση του Αντεισαγγελέα του Αρείου Πάγου, κ. Βασίλειου Φλωρίδη, σχετικά με…
Ο Ενιαίος Φοιτητικός Σύλλογος (ΕΦΣ) Πολυτεχνείου Κρήτης απαιτεί την πλήρη αθώωση του Γιώργου Σκαρλάτου, Αντιπροέδρου…
This website uses cookies.