Categories: ΤΟΠΙΚΑ

Αιτήματα Αγωνιστικής Συσπείρωσης γονέων δήμου Χναίων

Η επίθεση που δέχεται ο λαός μας σε όλες της πτυχές της ζωής του από ΕΕ – κυβερνήσεις – Τρόϊκα, δεν έχει τελειωμό. Ανεργία, απολύσεις, εργασιακή περιπλάνηση, μισθοί πείνας, χρέη, χαράτσια, κ.λ.π. είναι το σκηνικό που συνθέτη την τραγική εικόνα που βιώνουν οι γονείς.

Μέσα στ’ άλλα έρχεται να προστεθούν ανυπέρβλητα εμπόδια στο μέλλον των παιδιών μας. Αφαιρούν το δικαίωμα στην μόρφωση, στην πρόσβαση στην εκπαιδευτική διαδικασία. Και γι αυτό προσπαθούν να μας κάνουν συνυπεύθυνους με την αξιολόγηση και την αποδοχή του νέου νόμου για το “νέο λύκειο.

Η αξιολόγηση όσο εύηχα και αν ακούγεται, δεν είναι τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο από εργαλείο πίεσης για το πόσο γρήγορα θα περπατήσει η υλοποίηση του Νέου Σχολείου. Δηλ. πόσο γρήγορα:

  • Θα κατηγοριοποιηθούν οι μαθητές σε καλούς και κακούς, για να εκδιωχθεί βίαια η πλειοψηφία τους, από τα 16 στην μαθητεία – τζάμπα εργασία
  • Θα φτιάξει τα καλά και κακά σχολεία, που θα «χορεύουν» στο ρυθμό των απαιτήσεων της αγοράς
  • Θα απολύει εκπαιδευτικούς ή θα τους αναγκάζει σε επαιτεία για την εύρεση προγραμμάτων και χορηγών

Θα κάνει τους γονείς συνυπεύθυνους στο έγκλημα του νέου αυτόνομου – αποκεντρωμένου σχολείου.

Πρόκειται όμως για προσπάθεια ενεργοποίησης του κοινωνικού αυτοματισμού,  όπως κάθε φορά γίνεται με όλους τους εργαζόμενους που θέλει η άρχουσα τάξη με τα όργανά της (κυβέρνηση, τρόικα, Ευρωπαϊκή Ένωση), να τους βάλει στη γωνία και να  κατακρεουργήσει τα εργασιακά τους δικαιώματα.

Ζητάμε την κατάργηση όλων των νόμων για την αξιολόγηση.

  1. I.      Παίρνουμε μέτρα ώστε συλλογικά να οργανώσουμε την ακύρωση της αξιολόγησης στην πράξη. Μπλοκάρουμε με όρους συλλογικών αποφάσεων και όρους κινήματος την οποιαδήποτε απόπειρα εφαρμογής της αξιολόγησης και την ακυρώνουμε στην πράξη. Όλοι οι σύλλογοι γονέων να βγάλουν αποφάσεις εναντίωσης στην αξιολόγηση.
  2. II.      Καλούμε τους εκπαιδευτικούς να κάνουν κουρελόχαρτο το ΠΔ για την αξιολόγηση. Να μην αποδεχτούν τις “ομάδες εργασίας” στα σχολειά τους.
  3. III.      Δε συμμετέχουμε σε οποιαδήποτε διαδικασία που σχετίζεται με την εφαρμογή της αξιολόγησης (σεμινάρια, αυτοαξιολόγηση, κατάθεση φακέλου…). Δε δεχόμαστε τους αξιολογητές, δε συνεργαζόμαστε μαζί τους.

Να ποιες είναι οι προθέσεις τους με την επιμονή στην εφαρμογή της «τράπεζας θεμάτων»: μετατροπή των παιδιών μας σε «πειραματόζωα». Της προαγωγής δηλαδή των μαθητών της φετινής Α’ Λυκείου με εξετάσεις σε θέματα τα οποία θα αντλούνται από μία «τράπεζα» κοινή πανελλαδικά.

Το μέτρο που εισήγαγε ο νόμος για το «νέο λύκειο» αποτελεί αντιδραστική στροφή, καθώς οδηγεί στο κυνήγι της κάλυψης της ύλης, στη μετατροπή των προαγωγικών εξετάσεων σε πανελλαδικού τύπου, σε αποθάρρυνση από το να συνεχίσουν το σχολείο όσων μαθητών δεν μπορούν να ανταποκριθούν στους νέους εξεταστικούς φραγμούς.

Δεν αντιλαμβάνεται το υπουργείο Παιδείας ότι υπήρχαν σχολεία όπου ο καθηγητής πήγε μετά το Νοέμβρη και το Δεκέμβρη; Είναι δυνατόν να ολοκληρωθεί η εξεταστέα ύλη που απαιτεί η “τράπεζα θεμάτων” όταν ένα μάθημα ξεκινάει το Νοέμβρη και το Δεκέμβρη»;

Η εφαρμογή του συγκεκριμένου μέτρου θα σπρώξει χιλιάδες μαθητές εκτός του Λυκείου, θα τους στείλει στην ψευτοκατάρτιση των ΕΠΑΛ και των ΣΕΚ, θα τα εξωθήσει στην εγκατάλειψη του σχολείου.

Η άρνηση της κυβέρνησης για προσλήψεις εκπαιδευτικού προσωπικού, η συρρίκνωση του εκπαιδευτικού δυναμικού καθιστούν δύσκολη έως αδύνατη την ολοκλήρωση της ύλης με παιδαγωγικούς όρους.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, τα παιδιά να αδυνατούν (και από την άποψη της παιδαγωγικής ούτε πρέπει) να ακολουθήσουν αυτούς τους εξοντωτικούς ρυθμούς, να πυκνώνουν τα κενά που αυτά έχουν, να εντείνονται τα φαινόμενα της παπαγαλίας, της μη αφομοίωσης της γνώσης.

Διευρύνεται ο αριθμός των μαθητών που “μένουν πίσω”. Είναι τα παιδιά που ξεκινούν – έτσι κι αλλιώς- από δυσμενή κοινωνική αφετηρία και στην εκπαίδευσή τους, τα παιδιά των φτωχών εργατικών και λαϊκών στρωμάτων.

Σημειώνουμε, επίσης, ότι η λεγόμενη τράπεζα θεμάτων είναι ακόμα, από τη μεριά του υπουργείου, υπό διαμόρφωση. Κανένας μαθητής ή εκπαιδευτικός δεν μπορεί να δει και να εξασκηθεί πάνω στις νέες απαιτήσεις των ασκήσεων.

Ζητάμε :

  • Οι μαθητές της Α’ Λυκείου να εξεταστούν όπως και τα προηγούμενα χρόνια με θέματα που θα βάλει ο διδάσκοντας και όχι με βάση την τράπεζα θεμάτων.
  • Οι μαθητές όλων των τάξεων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης να εξεταστούν σ’ αυτά που έχουν διδαχτεί και όχι σε αυτά που θα έπρεπε να έχουν διδαχτεί.

Σα να μην έφταναν όλα αυτά η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης, δείχνοντας το πραγματικό, αντιεκπαιδευτικό και σκληρό της πρόσωπο, έτρεξε πρώτη να  βγάλει απόφαση για αναπλήρωση μαθημάτων λόγω μαθητικών καταλήψεων (!!!!!) στις διακοπές του Πάσχα.

Πρόκειται για μια υποκριτική απόφαση διότι οι χιλιάδες ώρες έχουν χαθεί από την πολιτική περικοπών του Υπουργείου, τα κενά. Όταν οι μαθητές των ΕΠΑΛ αναζητούσαν από το μήνα Ιανουάριο καθηγητές για Πανελλαδικώς Εξεταζόμενα και τελικά τους έστειλαν από το Δια βίου Μάθησης, αφού οι καθηγητές τους ήταν σε διαθεσιμότητα. ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ !!

Άμεσα, η ΠΔΕ να πάρει την κατάπτυστη αυτή απόφαση. Να αντιδράσουμε ως γονείς σε αυτά τα τελεσίγραφα.

Συνεχίζουμε τον αγώνα για:

  • Απαιτούμε να καταργηθεί ο Νόμος 4186/13 για την αναδιάρθρωση του Λυκείου και της ΤΕΕ και, σε πρώτη φάση, να μην εφαρμοστεί εφέτος στην Α΄ τάξη Λυκείου.
  • Απαιτούμε να ξαναλειτουργήσουν αμέσως οι τομείς και ειδικότητες που καταργήθηκαν στη Δημόσια ΤΕΕ και να επανέλθουν στη θέση τους όλοι οι εκπαιδευτικοί που δίδασκαν σε αυτές και τέθηκαν σε διαθεσιμότητα ή απολύθηκαν.
  • Λέμε «όχι» στο σχολείο της αγοράς και των επιχειρήσεων, στην πρόωρη   κατάρτιση και την μαθητεία μετά το γυμνάσιο.
  • Αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση με δίχρονη υποχρεωτική Προσχολική Αγωγή και ενιαίο 12χρονο σχολείο για όλα τα παιδιά.
  • Μαζικούς διορισμούς μόνιμων εκπ/κών για την κάλυψη όλων των κενών. Καμία σύμπτυξη-συγχώνευση σχολείων και τμημάτων. 15 μαθητές ανά νηπιαγωγό και δάσκαλο Α’ και Β’ τάξεις Δημοτικού. 20 μαθητές στις υπόλοιπες.
  • Ούτε 1 ευρώ από την τσέπη γονιών κι εκπαιδευτικών για τις λειτουργικές δαπάνες. Έκτακτη χρηματοδότηση για την κάλυψη των οξυμένων άμεσων αναγκών των σχολείων.
  • Να δοθεί τώρα ένα γεύμα σε κάθε μαθητή σε όλα τα σχολεία. Δωρεάν εμβολιασμός όλων των παιδιών.
"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

Πώς τα social media γέννησαν μια γενιά εφήβων κοριτσιών με κρέμες αντιγύρανσης

Τα στοιχεία που παρουσιάζει το Sky News δείχνουν ότι μέσα σε δύο χρόνια σημειώθηκε αύξηση 21% στις…

6 hours ago

Εκατό χρόνια φυλακή σε ομόφυλο ζευγάρι από τη Τζόρτζια για τον βιασμό των υιοθετημένων παιδιών του

«Αυτοί οι δύο κατηγορούμενοι δημιούργησαν πραγματικά ένα σπίτι φρίκης και έθεσαν τις εξαιρετικά σκοτεινές επιθυμίες…

6 hours ago

Η χώρα που σχεδόν μηδένισε τις συναλλαγές με χρήμα

Σε όλο τον κόσμο το πλαστικό χρήμα κερδίζει έδαφος. Οι κάρτες και οι εφαρμογές στα κινητά…

6 hours ago

“Θαύμα” στα ΤΕΠ του Νοσοκομείου Χανίων: Οι γιατροί έσωσαν νέο άνθρωπο στο “παρά πέντε”

Ελπίδα για το πολύπαθο Εθνικό Σύστημα Υγείας εξακολουθεί να δίνει το έμψυχο δυναμικό του, που…

9 hours ago

Στις 20 Γενάρη η δίκη για τη δολοφονία του Σήφη Βαλυράκη

Στις 20 Ιανουαρίου 2025 θα πραγματοποιηθεί η δίκη των δύο ψαράδων που κατηγορούνται για τη…

9 hours ago

Έσπασε το καγκουρόμετρο! 4 αυτοκίνητα γεμάτα χριστουγεννιάτικα λαμπιόνια και κέρατα ταράνδων σεργιανίζουν την πόλη των Χανίων | Βίντεο

Είπαμε, να γιορτάσουμε τα Χριστούγεννα, να περάσουμε καλά, να κάνουμε και χαβαλέ, αλλά κάποιοι το…

9 hours ago

This website uses cookies.