ΕΛΛΑΔΑ

Ακρίβεια: Διακοπές μετ’ εμποδίων -«Καίνε» οι τιμές στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια

Την αδιανόητη ακρίβεια που ζει ο σκληρά εργαζόμενος Έλληνας αποτυπώνει το κρας τεστ τιμών στα ακτοπλοϊκά, με την ελληνική οικογένεια να βλέπει τα χρήματά της να αξίζουν στην πράξη λιγότερο εντός συνόρων από ότι εκτός.

Στο ευρωπαϊκό κρας τεστ τιμών καταγράφεται αδιανόητη ακρίβεια στην χώρα μας. Μάλιστα, οι τιμές στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια παραμένουν σε υψηλά επίπεδα, παρά την πτώση στις τιμές των καυσίμων, ενώ σε αυτό συμβάλλει και το ευρωπαϊκό σύστημα εμπορίας ρύπων.

Η χρέωση EU ETS θα αναπροσαρμόζεται μηνιαίως με βάση τις μέσες τιμές της διεθνούς αγοράς για τις εκπομπές CO2, που σημαίνει ότι άλλο μήνα η επιβάρυνση θα είναι μεγαλύτερη άλλον μικρότερη ανάλογα με τις διεθνείς τιμές των δικαιωμάτων εκπομπών που καταγράφονται στο χρηματιστήριο ρύπων.

Τα ακτοπλοϊκά με συμβατικό πλοίο

Πόσο όμως κοστίζει η μετάβαση στα ελληνικά νησιά και μάλιστα με το συμβατικό πλοίο για μία οικογένεια;

  • 206€ για Κεφαλονιά
  • 419€ για Σκιάθο
  • 430€ για Τήνο
  • 596€ για Χίο
  • 632€ για Πάρο
  • 1.029€ για Ρόδο

Τα ακτοπλοϊκά για Ιταλία

Το σοκ για τον Έλληνα καταναλωτή μεγαλώνει όταν θα διαπιστώσει πως του έρχεται φτηνότερα να πάει στην Ιταλία αφού τα ακτοπλοϊκά σε αυτή την περίπτωση έχουν:

  • Πάτρα – Ανκόνα: 974€
  • Πάτρα – Βενετία : 1.124€

Δηλαδή ο Έλληνας καταναλωτής για να επισκεφτεί τα νησιά της χώρας μας θα πληρώσει παραπάνω από όσο για να πάει στην Ιταλία και να κάνει τις διακοπές του. Αν μάλιστα διαλέξει την Ιταλία μπορεί να γλιτώσει ακόμα και 55€.

Το θέμα όμως αποκτά και εκλογική διάσταση καθώς όσοι δεν έχουν εγγραφεί στην επιστολική ψήφο θα πρέπει για να ψηφίσουν να ξεπαραδιαστούν.

Συγκεκριμένα:

  • Για να ταξιδέψουν στους Λειψούς θα ξοδέψουν 600€
  • Για τα Χανιά 504€
  • Για τον Πόρο 103€

Δηλαδή, όποιος ψηφίζει λίγο πιο μακριά θα πρέπει να δώσει έναν μισθό για την κάλπη.

Αυξάνει τα κέρδη της η ελληνική ακτοπλοϊκή αγορά

Όσο οι τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων ανεβαίνουν τόσο ανεβαίνουν και τα κέρδη της ελληνικής ακτοπλοϊκής αγοράς. Ειδικότερα:

1η εταιρεία

Κέρδη προ φόρων 2023: 126,4 εκατ. €  +118,6%

2022: 57,8 εκατ. €

2η εταιρεία

Κέρδη προ φόρων 2022:  €2,331 εκατ. +56%

2021: 1,492 εκατ. €

ekriti.gr

"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

Σχέδιο να μπει σε λειτουργία από το 2026 ο διπλός ελληνικός Iron Dome – Τα τρία στάδια

Για τη νέα δομή των ενόπλων δυνάμεων και για τους δύο θόλους (iron dome), ενημέρωσε…

4 mins ago

Τεχνητή νοημοσύνη: Λίγα λόγια με φιλοσοφικές σκέψεις και φυσιολογικό συναίσθημα

Του Καθηγητή Jeffrey Levett (Τζέφρεϋ Λέβετ)[*]. Στο πλαίσιο μιας διεθνούς συζήτησης, οι συμμετέχοντες κλήθηκαν να…

54 mins ago

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

Γράφει ο Ιωάννης Ντουντουλάκης* Τα Χριστούγεννα συναντάμε παντού στολίδια. Μακάρι, αν αντί να ανάβουμε τεχνητά…

1 hour ago

Τα SYN.KA σκορπίζουν ξανά δώρα και χαρά, με τον μεγάλο διαγωνισμό Santa SYNKA

Η ελληνική αλυσίδα σούπερ μάρκετ SYN.KA, μέσα στο πνεύμα των γιορτών, ξαναφέρνει κοντά μας τον…

1 hour ago

Καθυστερεί η αναχώρηση του “Ελευθέριος Βενιζέλος” από τα Χανιά λόγω ανακατατάξεων δρομολογίων

Στις 12 τα μεσάνυχτα της Δευτέρας θα αναχωρήσει τελικά το πλοίο “Ελευθέριος Βενιζέλος” από το…

2 hours ago

«Η Κολομβία της Ευρώπης»: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τα καρτέλ και το πώς λειτουργούν

Τους τρόπους με τους οποίους η Ελλάδα «καρτελοποιήθηκε» και έχει μετατραπεί σε «Κολομβία της Ευρώπης»,…

4 hours ago

This website uses cookies.