ΘΕΣΕΙΣ

Ακόμα και αν ανοίξουν τα καταστήματα, πολλές συνήθειες των καταναλωτών θα έχουν αλλάξει, όμως τα εμπορικά καταστήματα ρούχων μπορούν να ελπίζουν

Σε καιρό πανδημίας οι δια ζώσης επαφές περιορίζονται και η επικοινωνία, είτε προσωπικής φύσης, είτε επαγγελματικής, διεξάγεται εικονικά, μέσω τηλεδιασκέψεων, τηλεεργασίας. Αυτό σημαίνει υψηλή ζήτηση τόσο για υπηρεσίες όσο και για ηλεκτρονικά προϊόντα.

Αυτό καταγράφεται και στα στοιχεία για τις on line παραγγελίες, με μεγάλους κερδισμένους μεγάλες εταιρείες που ήδη είχαν συστήματα ηλεκτρονικών παραγγελιών καθώς και παράδοσης.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η ηλεκτρονική αγορά του Skroutz, η οποία κατέγραψε άνοδο των πωλήσεων κατά 41% τον μήνα Μάρτιο, όπου ξεκίνησαν να εφαρμόζονται και τα μέτρα περιορισμού της κίνησης.

Οπωσδήποτε, το γεγονός ότι ανοίγουν τα καταστήματα δεν εγγυάται επ’ ουδενί μία επιστροφή στην προ κορωνοϊού κατανάλωση. Πρώτα και κύρια επειδή οικονομικά οι καταναλωτές βρίσκονται σε πολύ χειρότερη κατάσταση και δεύτερον, επειδή πολλοί ήδη έχουν προσαρμοστεί στο νέο περιβάλλον των ψηφιακών αγορών και δεν έχουν ανάγκη κατανάλωσης. Όλα αυτά τη στιγμή που ένας μεγάλος αριθμός καταστημάτων αντιμετώπιζε ήδη τεράστιο πρόβλημα και πριν την επιδημία του κορωνοϊού.

Το ενθαρρυντικό της υπόθεσης είναι ότι στις πωλήσεις που κυριάρχησαν αυτή την περίοδο απουσιάζουν προϊόντα “μόδας” που καταγράφει πτώση της τάξης του 35,4%.

Οι πωλήσεις στα μποτάκια υποχώρησαν πάνω από 70%, οι ανδρικές μπλούζες κατά 50,9% και οι γυναικείες τσάντες κατά 50,6%. Και αυτό είναι λογικό λαμβάνοντας ότι εξαιτίας της παραμονής μέσα στα σπίτια η εμφάνιση μπήκε σε δεύτερη μοίρα. Όμως, με το άνοιγμα των καταστημάτων αναμένεται να υπάρξει ζήτηση. Και αυτό μπορεί να λειτουργήσει ευεργετικά για τα μικρά εμπορικά καταστήματα ρούχων που και πολλά είναι στον τόπο μας και έχουν και μεγάλες ανάγκες.

Ίσως μάλιστα οι συνθήκες που διαμορφώνονται με τα μέτρα ασφαλείας μπορούν να αποτελέσουν και μία ευκαιρία να ξανακερδίσουν καταναλωτές που είχαν χάσει από τα μεγάλα πολυκαταστήματα πολυεθνικών που λειτουργούν στα Χανιά.

 

"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

Αθωωτική η απόφαση του τουρκικού δικαστηρίου για την 56χρονη από το Ρέθυμνο

Εκδικάστηκε η υπόθεση της ρεθυμνιώτισας, Αγαθής Μαρκοπούλου, η οποία κατηγορούνταν για κλοπή ενός κινητού τηλεφώνου στην Κωνσταντινούπολη…

2 mins ago

Χερσόνησος: Νεαροί έκλεβαν χρήματα που έβγαζαν παιδιά από τα κάλαντα

Βίαιη φραστική - και όχι μόνο - επίθεση που συνοδεύτηκε από αφαίρεση χρημάτων που προέρχονταν…

4 mins ago

Η Κρήτη στο επίκεντρο της νέας ραγδαίας επιδείνωσης του καιρού

Σημαντική αλλαγή στο σκηνικό του καιρού προβλέπεται για τις επόμενες ημέρες, με την Εθνική Μετεωρολογική…

11 mins ago

Συνεχίζονται οι κινητοποιήσεις στις φυλακές Χανίων: Καταγγελίες για άθλιες συνθήκες διαβίωσης

Συνεχίζουν και σήμερα, Πέμπτη, τις κινητοποιήσεις τους οι κρατούμενοι του καταστήματος κράτησης «Κρήτη 1» στην…

16 mins ago

Πώς η Τεχνολογία σπάει τους κανόνες της Βιολογίας | Η θεραπεία της υπογονιμότητας, οι ψηφιακοί δίδυμοι, η Αθανασία και ο Μετα-Άνθρωπος

Υπάρχουν κάποια πράγματα που θεωρούμε δεδομένα. Η ζωή είναι πεπερασμένη και οργανική. Τι θα γινόταν…

24 mins ago

Διαρκής τραγωδία στη θάλασσα: Επισημάνσεις για τα προσφυγικά ναυάγια από το Κοινωνικό Στέκι – Στέκι Μεταναστών Χανίων

Το Κοινωνικό Στέκι – Στέκι Μεταναστών Χανίων, με ανακοίνωσή του, αναφέρεται στις επαναλαμβανόμενες τραγωδίες που…

39 mins ago

This website uses cookies.