Τεράστια ταλαιπωρία περιμένει χιλιάδες ιδιοκτήτες οχημάτων και στην Κρήτη,οι οποίοι από την περασμένη Παρασκευή τρέχουν και δεν φτάνουν καθώς διαπιστώνουν πως έλαβαν «κατά λάθος» ειδοποιητήριο για να πληρώσουν παράβολο 250 ευρώ για ανασφάλιστο ΙΧ ενώ το όχημά τους είναι ασφαλισμένο αλλά και χιλιάδες άλλοι τα οχήματα των οποίων έχουν κλαπεί ή μεταβιβαστεί.
Για να δει κανείς εάν το όχημά του έχει πρόβλημα μπορεί να μπει στην ιστοσελίδα www.hic.gr βάζοντας τον αριθμό του οχήματος και τον ΑΦΜ του.
Μόνο στο νομό Ηράκλειου όπως εκτίμησε ο Πρόεδρος του Συλλόγου Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων Γιάννης Λιονάκης μιλώντας στο Ράδιο Κρήτη και τον Λευτέρη Βαρδάκη τα λάθη αφορούν περίπου 45000 ιδιοκτήτες οχημάτων, ένας τεράστιος αριθμός που θα προκαλέσει και μπλακ –αουτ στις αρμόδιες υπηρεσίες. Σε όλη την Ελλάδα εκτιμάται ότι ξεπερνούν τα 350.000 οχήματα.
Κατά τη διάρκεια της εκπομπής πολλοί ακροατές επικοινώνησαν για να καταθέσουν τη δική τους περιπέτεια αφού τους εστάλησαν πρόστιμα για αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες που είτε είχαν κλαπεί πολλά χρόνια πριν ,είτε είχαν μεταβιβαστεί και δεν φαινόταν πουθενά, είτε από λάθος ενώ είναι ασφαλισμένοι το σύστημα τους έβγαζε ανασφάλιστους, είτε για λίγες ώρες την ώρα που γινόταν η διασταύρωση στις 6 Ιουνίου δεν πρόλαβαν να πάρουν το ασφαλιστήριο και πολλά άλλα ακόμα.
Όλοι αυτοί οι ιδιοκτήτες και χιλιάδες άλλοι θα πρέπει να αντιμετωπίσουν τώρα την απίστευτη ταλαιπωρία του ελληνικού δημοσίου για να αποδείξουν ότι δεν είναι…ελέφαντες.
Δηλ θα πρέπει να σπεύσουν ανάλογα με την περίπτωση σε αστυνομία σε περίπτωση που δεν έχουν δηλώσει κλοπή αλλά και στο μηχανολογικό, στην ασφαλιστική τους εταιρία και στο τέλος στην εφορία για να διαγραφεί το πρόστιμο.
Οι άλλοι που πραγματικά είναι ανασφάλιστοι πρέπει να πληρώσουν το πρόστιμο 250 ευρώ και να ασφαλιστούν άμεσα.
Υπάρχουν και περιπτώσεις που απαιτείται ακόμη μεγαλύτερη ταλαιπωρία θα πρέπει να μαζέψουν πρώτα και μια στοίβα δικαιολογητικά που απαιτούνται κατά περίπτωση για να βρουν το δίκιο τους, όπως πχ βεβαιώσεις από ΚΕΠ, βεβαίωση ακινησίας ή ιστορικό μεταβολών του συγκεκριμένου οχήματος κλπ.
Όλοι λοιπόν νυν και πρώην ιδιοκτήτες οχημάτων θα πρέπει να μπουν άμεσα στην σελίδα τους στο Taxisnet για να διαπιστώσουν αν υπάρχει πρόβλημα και πώς θα το αντιμετωπίσουν διαφορετικά θα τους κοστίσει ακριβά αφού έρχονται και τα πρόστιμα της τροχαίας
Τα συνηθισμένα λάθη
Συνήθη λάθη που ήδη εντοπίζονται είναι πχ να έχει ασφαλιστεί μεν το όχημα αλλά η ασφαλιστική να μην έχει ενημερώσει σωστά την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, να μην έχει διαγραφεί από την εφορία κάποιο όχημα που έχει κλαπεί ή τεθεί σε ακινησία από χρόνια.
Στις περιπτώσεις που από λάθος κάποιο όχημα περιλαμβάνεται στον κατάλογο των μη ασφαλισμένων, θα πρέπει, κατά περίπτωση, οι ιδιοκτήτες να απευθύνονται:
1. στην Ασφαλιστική τους εταιρία, στην περίπτωση που έχουν πληρώσει και το όχημα ήταν κανονικά ασφαλισμένο κατά την ημερομηνία διασταύρωσης (6/6/2017), αλλά παρόλα αυτά εμφανίζεται να ήταν ανασφάλιστο. Θα ζητήσει από την εταιρία να προβεί εκείνη στις αναγκαίες διορθώσεις, για τα λανθασμένα στοιχεία που αυτή έστειλε στην ΑΑΔΕ.
2. στην αρμόδια Περιφερειακή Υπηρεσία Μεταφορών, στην οποία έχει εκδοθεί η άδεια κυκλοφορίας του οχήματος ή έγινε μεταβίβασή του, στις περιπτώσεις που:
– το όχημα δεν ανήκε ποτέ στον φορολογούμενο που δέχτηκε ειδοποίηση
– το όχημα έχει αλλάξει αριθμό κυκλοφορίας
– το όχημα έχει διαγραφεί
– το όχημα ήταν σε ακινησία κατά την ημερομηνία διασταύρωσης 6/6/2017.
Τριάντα δύο επιζώντες υπάρχουν μετά το αεροπορικό δυστύχημα στο Καζακστάν, σύμφωνα με τις καζάκικες αρχές και συγκεκριμένα…
Την Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2024, στις 12:00 το μεσημέρι, πραγματοποιήθηκε μουσική πατινάδα με παραδοσιακά κάλαντα…
Αγαπητοί αναγνώστες, Ευχαριστούμε που είστε δίπλα μας και μας εμπνέετε να συνεχίσουμε τον δικό μας…
Η ψυχρή αέρια μάζα που έφτασε στην Κρήτη, σε συνδυασμό με διαταραχή στην ανώτερη ατμόσφαιρα,…
Επιβατικό αεροσκάφος με 110 ανθρώπους συνετρίβη, την Τετάρτη (25/12), κοντά στην πόλη Ακτάου του Καζακστάν και στον…
Έπεσε περαιτέρω στο 61% το ποσοστό ιδιοκατοίκησης στη χώρα μας, σύμφωνα με έρευνα της Metron Analysis. Θυμίζουμε ότι…
This website uses cookies.