ΤΟΠΙΚΑ

Αντιδρά η ΑΝΕΝΔΥΚ στις εξαγγελίες Γεωργιάδη για υβριδικό πλοίο στη Γραμμή Γαύδος – Κρήτη

Την έκπληξή της εκφράζει η διοίκηση της ΑΝΕΝΔΥΚ σχετικά με την αναγγελία δημιουργίας υβριδικού πλοίου το οποίο θα αναλάβει την γραμμή της Γαύδου – Κρήτης εκφράζει με ανακοίνωσή της η ΑΝΕΝΔΥΚ.

Η ΑΝΕΝΔΥΚ στην ανακοίνωσή της σημειώνει τις δικές της προσπάθειες για ναυπάγηση πλοίου σε συνεργασία με ναυπηγικό γραφείο διεθνούς φήμης “φιλικού προς το περιβάλλον”. Καλεί στο τέλος να επιλεχθεί η καλύτερη πρόταση για τη Τοπική Κοινωνία.

Αναφέρεται επίσης σε “χειραγώγηση και παραπλάνηση αξιωματούχων της κυβέρνησης για εξυπηρέτηση μεμονωμένων προσωπικοτήτων”,  η οποία ελπίζει “δεν θα βρει ανταπόκριση”.

Διαβάστε την ανακοίνωση της ΑΝΕΝΔΥΚ:

“Με έκπληξη πληροφορηθήκαμε στις 16/02/2023, από το twitter του Υπουργού Ανάπτυξης κ. Γεωργιάδη, ότι είναι σε εξέλιξη η κατασκευή του πρώτου υβριδικού πλοίου για να μπει στη γραμμή Κρήτης/Γαύδου.

Εν συνεχεία, ο κ. Ξηραδάκης, πρόεδρος της Ένωσης Τραπεζικών & Χρηματοοικονομικών Στελεχών Ελληνικής Ναυτιλίας, σε σχετικό μήνυμά του, μεταξύ άλλων αναφέρει:

«Τεράστιο μήνυμα μέσω ενός μικρού έργου με πολλαπλασιαστικές δυνατότητες. Το πρώτο υβριδικό πλοίο που χτίζεται στα Ναυπηγεία Ψυχάλη στο Πέραμα, για Σφακιανούς πλοιοκτήτες που χρόνια τώρα συνδέουν τη Γαύδο με τη Κρήτη και ενισχύουν μαζί με πολλούς άλλους συγχωριανούς την Εθνική οικονομία και ασφάλεια.»

«Έχουμε ανάγκη εκατοντάδων παρόμοιων έργων. Υπάρχει πεδίο ανάπτυξης λαμπρό. Τα υπόλοιπα στο Υπουργείο Ανάπτυξης, στους Υπουργούς Άδωνι Γεωργιάδη και Νίκο Παπαθανάση, που έχουν και το μαχαίρι και το καρπούζι και ξέρουν να τα δουλεύουν.»

Αφού τονίσουμε ότι χαιρετίζουμε τις εργασίες στα ναυπηγεία του Περάματος, γιατί πρώτοι εμείς γνωρίζουμε τη σημασία τους, θέλουμε να ξεκαθαρίσουμε τα εξής:

Η μόνη εταιρεία που εξυπηρετεί καθ΄ όλη τη διάρκεια του έτους το ακριτικό νησί της Γαύδου και εξασφαλίζει την απρόσκοπτη σύνδεσή της με τα λιμάνια της Κρήτης τα τελευταία 40 χρόνια, είναι η πολυμετοχική τοπική ναυτιλιακή εταιρεία Α.Ν.Ε.Ν.ΔΥ.Κ., που απαρτίζεται από Σφακιανούς κατοίκους της ευρύτερης περιοχής.

Το Συμβούλιο της Α.Ν.Ε.Ν.ΔΥ.Κ., τιμώντας την εμπιστοσύνη των κατοίκων και επισκεπτών της Γαύδου είχε αποφασίσει και έλαβε την έγκριση της Γενικής Συνέλευσης στις 16/11/2022, ώστε σε συνεργασία με ναυπηγικό γραφείο διεθνούς φήμης να προταθούν λύσεις για την κατασκευή πλοίου φιλικού προς το περιβάλλον. Πλοίου εναρμονισμένου με τους κανονισμούς του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού ΙΜΟ για το 2030 και το 2050, της Ελληνικής σημαίας και της κλάσης IACS και στο τέλος να επιλεχθεί η καλύτερη πρόταση για τη Τοπική Κοινωνία.

Η εμπειρία δεκαετιών, από τη δραστηριοποίησή μας, στις θαλάσσιες γραμμές του Νότιο Δυτικού Κρητικού πελάγους, μας υπαγορεύει να προσεγγίσουμε το θέμα με υπευθυνότητα και ασφάλεια.

Φαντάζεστε λοιπόν τη δυσάρεστη έκπληξή μας, όταν διαφαίνεται ότι ήδη έχει προαποφασισθεί η παραχώρηση της γραμμής, για την οποία σημειώνουμε ότι κάθε χρόνο διεξάγεται διαγωνισμός, σε μια νεόκοπη εταιρεία, που έχει τους ίδιους πλοιοκτήτες που είχε η ΝΕΝ Κρήτης.

Μια εταιρεία που τόσα προβλήματα είχε δημιουργήσει στην περιοχή, αφού είχε δρομολογήσει στην γραμμή Παλαιόχωρα – Αγία Ρουμέλη ακατάλληλα σκάφη για την ασφαλή ναυσιπλοΐα.

Που όταν βούλιαξε το σκάφος της, στο λιμάνι της Αγίας Ρουμέλης τον Ιούνιο του 2022, δεν έκανε καμιά ενέργεια περισυλλογής του αφήνοντας το μέχρι τον Οκτώβριο, που το έσπασε η θάλασσα γιατί δεν είχε όπως δήλωνε πόρους να το ανασύρει, μολύνοντας θαλάσσιες περιοχές NATURA.

Που τα έξοδα καλύφθηκαν από το Λιμενικό Ταμείο και κατ΄ επέκταση από το Ελληνικό Δημόσιο, από όλους εμάς τους φορολογούμενους. Έτσι συνέβαλλαν στην Εθνική Οικονομία και στην ασφάλεια.

Ο κ. Γεωργιάδης με τον κ. Παπαθανάση, έχουν όντως και το μαχαίρι και το καρπούζι.

Πιστεύουμε ότι η χειραγώγηση και παραπλάνηση αξιωματούχων της κυβέρνησης για εξυπηρέτηση μεμονωμένων προσωπικοτήτων δεν θα βρει ανταπόκριση. Και αυτό, οι συγκεκριμένοι υπουργοί το έχουν αποδείξει εμπράκτως.”

"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

Ομιλία Δ. Κουτσούμπα στα Χανιά με αναφορές στη γεωπολιτική ένταση, τις βάσεις της Σούδας, τον ΒΟΑΚ και την εργασιακή εκμετάλλευση | Φωτορεπορτάζ

Το βράδυ του Σαββάτου, 23 Νοεμβρίου, ο Γενικός Γραμματέας της Κεντρικής Επιτροπής του ΚΚΕ, Δημήτρης…

13 hours ago

Εκλογές ΣΥΡΙΖΑ: Αναλυτικές οδηγίες για την κάλπη – Τα εκλογικά κέντρα στο νομό Χανίων – 3 ευρώ το αντίτιμο

Σε πλήρη ετοιμότητα δηλώνει ο ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ ενόψει της αυριανής διαδικασίας εκλογής προέδρου (Κυριακή 24 Νοεμβρίου). Σύμφωνα με ανακοίνωση…

17 hours ago

Μπορέλ: «Οι κυβερνήσεις της ΕΕ δεν μπορούν να επιλέγουν αν θα εφαρμόζουν ή όχι τα εντάλματα σύλληψης του ΔΠΔ»

Σε πολύ δύσκολη θέση είναι οι κυβερνήσεις των κρατών της ΕΕ που υποστηρίζουν σθεναρά το Ισραήλ, καθώς μετά…

17 hours ago

Χάος στην COP29: Δεκάδες χώρες αποχώρησαν πριν τη συμφωνία – Τι συνέβη

Η 29η διάσκεψη των Ηνωμένων Εθνών για το κλίμα, COP29, που διεξάγεται αυτές τις ημέρες στην πρωτεύουσα…

17 hours ago

Θερμοκρασίες ρεκόρ φέτος στις θάλασσες – Επηρεάστηκε και το Νότιο Κρητικό Πέλαγος

Θερμοκρασίες ρεκόρ καταγράφηκαν το φετινό καλοκαίρι στις ελληνικές θάλασσες καθιστώντας το, το πιο ζεστό σε βάθος σαρακονταετίας…

17 hours ago

Ντ. Μπακογιάννη: Αν ο Σαμαράς ψήφιζε το πρώτο Μνημόνιο, θα βγαίναμε πέντε χρόνια νωρίτερα

Η βουλευτής Χανίων αποκαλύπτει, σε συνέντευξή της στα «Νέα» και στον Χρήστο Χωμενίδη, το παρασκήνιο…

19 hours ago

This website uses cookies.