Categories: ΕΛΛΑΔΑ

Απίστευτη δήλωση Υπουργού Μεταφορών Χρ. Σπίρτζη για περιφερειακά αεροδρόμια: “Δεν είναι ιδιωτικοποίηση όταν πωλείται δημόσιος πλούτος στο Γερμανικό δημόσιο”

Μεγάλη συνέντευξη παραχώρησε ο υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών Χρήστος Σπίρτζης στον ραδιοφωνικό σταθμό «Στο Κόκκινο» και αναφέρθηκε μεταξύ άλλων και στο επίμαχο θέμα των 14 αεροδρομίων.

«Δεν είναι ιδιωτικοποίηση όταν πωλείται εθνικός δημόσιος πλούτος και δε μπαίνει ένας ιδιώτης αλλά μπαίνει μια εταιρεία που είναι το Γερμανικό Δημόσιο» ανέφερε αρχικά ο Σπίρτζης και πρόσθεσε.

«Εδώ έχουμε έναν διαγωνισμό που είναι τα 14 αεροδρόμια που φέρνουν κέρδη και μπορούν να φέρουν πολύ περισσότερα κέρδη αν αναπτυχθούν με τον τρόπο που πρέπει ν’ αναπτυχθούν.

Αυτό η Ελλάδα δεν το έκανε όλα αυτά τα χρόνια, το ανάποδο έκαναν οι προηγούμενες κυβερνήσεις, στράφηκαν ν’ απαξιωθούν και στις υποδομές και στη λειτουργία τους όπως και όλες οι Δημόσιες Υπηρεσίες και θα μείνουν στη χώρα τα υπόλοιπα περιφερειακά αεροδρόμια που δεν έχουν αυτά τα περιθώρια να είναι τόσο κερδοφόρα, να πρέπει να έχουν επιδότηση για να μπορέσουν να λειτουργήσουν».

Ο κ. Σπίρτζης είχε διατελέσει μέλος του Τομέα Περιφερειακής Οργάνωσης του ΠΑΣΟΚ, με την υποστήριξη του οποίου τον Ιούλιο του 2010 εξελέγη σε ηλικία 41 ετών πρόεδρος του ΤΕΕ, την περίοδο, δηλαδή, που ξεκίνησε η εφαρμογή του πρώτου μνημονίου.

Ως πρόεδρος του ΤΕΕ άσκησε έντονη κριτική στην πολιτική απορρύθμισης του επαγγέλματος του μηχανικού τόσο προς τις κυβέρνησεις του κ. Γιώργου Παπανδρέου και του κ. Λουκά Παπαδήμου όσο και προς την Επιτροπή Ανταγωνισμού, η οποία είχε επιβάλει πρόστιμο στο ΤΕΕ για μη σύννομο καθορισμό των ελάχιστων αμοιβών των μηχανικών. Ο κ. Σπίρτζης μιλούσε για «στημένο σκηνικό απαξίωσης των μηχανικών και παραπληροφόρησης για τις αμοιβές τους».

 

"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

Φάμελλος: Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει καθήκον να ξαναγίνει σοβαρό κόμμα – Νέο προσκλητήριο σε όσους «απογοητεύτηκαν»

«Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ έχει καθήκον να ξαναγίνει ένα σοβαρό και συγκροτημένο κόμμα, γι’ αυτό και έχουν…

8 hours ago

Κουτσούμπας: «Δεν συμφωνώ με την άποψη ότι το ΚΚΕ δεν θέλει να κυβερνήσει, έχουμε πρόγραμμα εξουσίας»

«Δεν θα συμφωνήσω ότι έχει επικρατήσει η άποψη «’ότι το ΚΚΕ δεν θέλει να κυβερνήσει’», τόνισε ο…

8 hours ago

Λογοτεχνία και Μαθηματικά – ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΑΘΗΜΑΤΑ

Του Γιάννη Γ. Καλογεράκη Μαθηματικού Στατιστικολόγου  Επιτ. Σχολικού Συμβούλου Μαθηματικών (Την αμαθίαν καταλύεται η αλήθεια)…

8 hours ago

Καταγγελία Ευτύχη Δημαλάκη για παράνομη σύνθεση του Διοικητικού Συμβουλίου Δημοτικής Εταιρείας στον Δήμο Καντάνου-Σελίνου

Ο κ. Ευτύχης Δαμηλάκης, Επικεφαλής της Μείζονος Αντιπολίτευσης Δήμου Καντάνου-Σελίνου και Αντιπρόεδρος της Δημοτικής Επιτροπής,…

8 hours ago

Οι “Onirama” ξεσήκωσαν το κέντρο της Χανιώτικης Αγοράς και έκλεισαν δυναμικά τις εκδηλώσεις του Επιμελητηρίου Χανίων «Χριστούγεννα Μουσικά στη Χανιώτικη Αγορά»

Σήμερα, στο κέντρο της Αγοράς της πόλης των Χανίων, ολοκληρώθηκαν οι εορταστικές εκδηλώσεις που διοργάνωσε…

8 hours ago

Τα Χανιά, το Ρέθυμνο, η Ρόδος οι περιοχές με τα περισσότερα τροχαία στη χώρα μας – H Κρήτη μέσα στις στις πέντε χειρότερες περιοχές της Ευρώπης

Αρκετά υψηλότερος από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο το 2023 είναι ο αριθμός των θανατηφόρων τροχαίων δυστυχημάτων στην Ελλάδα (68…

8 hours ago

This website uses cookies.