Categories: ΤΟΠΙΚΑ

Απανωτοί θάνατοι στους δρόμους της Κρήτης – 18 νεκροί σε 4 μήνες

Συνολικά 18 άνθρωποι έχουν σκοτωθεί σε τροχαία δυστυχήματα στην Κρήτη προτού λήξει το πρώτο τετράμηνο του χρόνου. Τις τελευταίες δέκα ημέρες καταγράφονται στο νησί απανωτά σοβαρά τροχαία, με τον Απρίλιο να είναι ο πιο θανατηφόρος μήνας για την Κρήτη με 7 νεκρούς.

Στα τελευταία δύο περιστατικά χθες ένας άνδρας 33 ετών σκοτώθηκε ύστερα από πλαγιομετωπική σύγκρουση στον Κόμβο Σκαλανίου στο Ηράκλειο, ενώ μία μέρα πριν στην περιοχή Κράπη Αποκορώνου, στα Χανιά, μια γυναίκα 50 ετών σκοτώθηκε όταν το αυτοκίνητο στο οποίο επέβαινε μαζί με άλλα τρία άτομα έπεσε σε γκρεμό βάθους 10 μέτρων.

Εν τω μεταξύ, μάχη για να κρατηθεί στη ζωή δίνει ένας 20χρονος που τραυματίστηκε βαριά τη Δευτέρα στην παραλιακή λεωφόρο του Ηράκλειου, όταν με το όχημά του προσέκρουσε σε νησίδα και χτύπησε με δύναμη σε κολόνα φωτισμού.

Σε αντίστοιχο θανατηφόρο τριήμερο (6-8 Απριλίου) σκοτώθηκαν ακόμα τρεις άνθρωποι σε τροχαία στα Χανιά, στην περιοχή Βλητέ λίγο πριν τη Σούδα και στη Μυρτιά του νομού Ηρακλείου.

Δεκάδες άλλα λιγότερο σοβαρά τροχαία έχουν σημειωθεί σε διάστημα λίγων εβδομάδων με ελαφρύτερους τραυματισμούς (σε ένα από αυτά, το Σάββατο στα Μάλια, τραυματίστηκαν συνολικά 7 άτομα) ή μόνο με υλικές ζημιές.

Και όλα αυτά λίγο πριν ξεκινήσει η έξοδος του Πάσχα, με την Τροχαία να συνιστά για ακόμα μία φορά στους οδηγούς να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί στο εθνικό και επαρχιακό οδικό δίκτυο του νησιού.

Απογοητευτικά στοιχεία για το νησί

Στο τέλος Μαρτίου η Κομισιόν δημοσιοποίησε στοιχεία για τα τροχαία σε πανευρωπαϊκό επίπεδο.

Η Ελλάδα βρίσκεται στην έβδομη θέση σε σχέση με τα θανατηφόρα τροχαία, πίσω μόνο από τις πρώην ανατολικές χώρες. Ο μέσος όρος των θανάτων από τροχαία στην Ε.Ε. το 2015 ήταν 51,5 θάνατοι ανά 1 εκατομμύριο κατοίκους.

Στην Ελλάδα, είναι 74 νεκροί ανά εκατομμύριο κατοίκων. Ακόμη χειρότερα είναι τα πράγματα στην Κρήτη, η οποία το 2015 είχε 70 νεκρούς σε πληθυσμό 600.000 κατοίκων (σ.σ. αναλογικά προκύπτουν 117 θάνατοι ανά εκατομμύριο κατοίκων για την Κρήτη).

efsyn.gr

"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

Η Ρωσία θα ξεκινήσει τη μαζική παραγωγή των «ασταμάτητων» βαλλιστικών πυραύλων Oreshnik

Τρόμος στον πλανήτη επικρατεί μετά την κλιμάκωση στον ρωσοουκρανικό πόλεμο, καθώς η Μόσχα απάντησε στα…

8 hours ago

Αιχμές Καραμανλή κατά της διαγραφής Σαμαρά: Η άλλη γνώμη δεν αντιμετωπίζεται με πειθαρχικά μέτρα – Δεν με ενδιαφέρει η Προεδρία της Δημοκρατίας

Θέση εμμέσως εναντίον της διαγραφής του Αντώνη Σαμαρά από την Κ.Ο. της ΝΔ, χωρίς να τον κατονομάζει,…

8 hours ago

Η «επιστροφή» του ΠΑΣΟΚ

Του Αργύρη Αργυριάδη Δικηγόρου Εδώ και λίγες ημέρες το ΠΑΣΟΚ αποτελεί την αξιωματική αντιπολίτευση της…

8 hours ago

Με δράσεις σε Ηράκλειο, Αρχάνες και Χανιά ολοκληρώνονται στην Κρήτη οι δράσεις του Ευρωπαϊκού Συμφώνου για το Κλίμα

Στο πλαίσιο των δράσεων του Ευρωπαϊκού Συμφώνου για το Κλίμα, συνεχίζονται το Σαββατοκύριακο και ολοκληρώνονται…

8 hours ago

Κουτσούμπας στην συνάντηση με τον ΓΓ του Κόμματος του Λαού της Παλαιστίνης: «Εμείς θεωρούμε ότι η ελληνική κυβέρνηση έχει τεράστιες ευθύνες για τη γενοκτονία»

Ο Γενικός Γραμματέας της Κεντρικής Επιτροπής του ΚΚΕ Δημήτρης Κουτσούμπας συναντήθηκε σήμερα 22/11, στον Περισσό,…

8 hours ago

Όπως με τον Ανδρουλάκη, θα δώσει η Κρήτη την προεδρία του ΣΥΡΙΖΑ στον Πολάκη από την 1η Κυριακή;

Την Κυριακή διεξάγονται οι εσωκομματικές εκλογές του ΣΥΡΙΖΑ για την ανάδειξη νέου προέδρου, σε μια…

12 hours ago

This website uses cookies.