Ήταν μόλις 25 ετών όταν βραβεύτηκε το 2007 από το αμερικανικό περιοδικό «BusinessWeek» ως ένας από τους καλύτερους νέους επιχειρηματίες της χρονιάς στην Ευρώπη.
Το πάθος του Θωμά Μυλώνα για τη δημιουργία, αλλά και το ποσό των 4.000 ευρώ ήταν η απαρχή για την μετέπειτα επιτυχημένη επαγγελματική του σταδιοδρομία. Το γεγονός ότι προερχόταν από μια μεσοαστική οικογένεια ήταν το κίνητρο να εργαστεί από πολύ μικρός για να βγάλει τα δικά του χρήματα, φτάνοντας σήμερα να διοικεί τρεις επιχειρήσεις και να συμπεριλαμβάνει στο πελατολογιό του διεθνώς αναγνωρισμένες πολυεθνικές, όπως λόγου χάρη Puma» και «Fila», η ξενοδοχειακή αλυσίδα «Best Western» αλλά και ο αερομεταφορέας «Velvet Airlines».
Βέβαια καθοριστικό ρόλο στη σύσταση των εταιρειών έπαιξε αναμφίβολα η δραστηριοποίηση εκτός Ελλάδος και η απουσία γραφειοκρατίας που ειναι κύριο χαρακτηριστικό και βασικό εμπόδιο της ελληνικής επιχειρηματικότητας. Ως έδρα των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων επελέγη η Ολλανδία. Στο Άμστερνταμ η διαδικασία έναρξης μιας καινούριας επιχείρησης διήρκησε ούτε λίγο, ούτε πολύ, περίπου 25 λεπτά.
Η εξέλιξή του ίσως να μην ήταν τέτοια εάν δεν αποχωρούσε από την Ελλάδα για να πραγματοποιήσει τις σπουδές του στη γειτονική Ιταλία. Όνειρό του ήταν να αποφοιτήσει από το Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΕΜΠ στην Αθήνα. Πράγματι κατάφερε να περάσει στην σχολή της προτίμησής του αλλά… στην Κρήτη. Το γεγονός αυτό τον έκανε να αλλάξει τα σχέδιά του και να επιλέξει τελικά την Ιταλία για να ολοκληρώσει τις σπουδές του στο La Sapienza. Και αυτό γιατί στην Ελλάδα η σύνδεση των Πανεπιστημίων με την αγορά εργασίας χολαίνει και ο μόνος τρόπος για να αποκτήσουν οι νέοι, που θα στελεχώσουν τις μελλοντικές ελληνικές επιχειρήσεις, ευελιξία και ανταγωνιστικότητα είναι να μαθητεύσουν και να υιοθετήσουν τη φιλοσοφία που διέπει εταιρείες του εξωτερικού που θα είναι και οι αυριανοί τους πελάτες.
Στην Ιταλία ήδη σε ηλικία 21 ετών ο Θωμάς δούλευε στη Fila, ως footware designer, ενώ στα 23 του ενεπλάκη πιο ενεργά στον κόσμο του επιχειρείν ιδρύοντας την εταιρία design «Dot Kite», η οποία σήμερα διατηρεί γραφεία σε Άμστερνταμ, Ρώμη και Αθήνα. Τα πεδία δράσης είναι δύο. Το DotKite Design, η εταιρεία όπου έχει αναλάβει τον σχεδιασμό, την παραγωγή και το εμπόριο μιας σειράς επίπλων, και το sub-brand, Dot Kite Lab, μέσω του οποίου παρέχονται Strategic Design Communication Services σε τρίτους.
Στην κατοχή του έχει επίσης μια εισαγωγική εταιρεία ιταλικών κρασιών και ελληνικού ελαιολάδου στην Ολλανδία , ονόματι «Loggia Import», καθώς επίσης και την επενδυτική «Crux Group», η οποία χρηματοδοτεί έξυπνες καινοτόμες ιδέες.