Categories: ΤΟΠΙΚΑ

Από την Κρήτη ξεκινά η Google την προώθηση το ελληνικού τουρισμού

Η πρωτοβουλία θα εγκαινιαστεί στο νησί τον Σεπτέμβριο, με προοπτική να επεκταθεί σε περισσότερους τουριστικούς προορισμούς το 2015

Απο την Κρήτη ξεκινάει η πρωτοβουλία της Google με τίτλο “GrowGreekTourismOnline” που υλοποιεί σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ και το ΣΕΤΕ.

Η πρωτοβουλία έχει στόχο να παρέχει στις τουριστικές επιχειρήσεις τις απαραίτητες ψηφιακές δεξιότητες και τα διαδικτυακά εργαλεία που θα ενισχύσουν την ανάπτυξή τους κατά τη διάρκεια, αλλά και πέραν της καλοκαιρινής περιόδου.

Η πρωτοβουλία θα εγκαινιαστεί στην Κρήτη τον Σεπτέμβριο, με προοπτική να επεκταθεί σε περισσότερους τουριστικούς προορισμούς το 2015. Η Google θα οργανώσει εκδηλώσεις στο Ηράκλειο και στα Χανιά στις 2 και 3 Σεπτεμβρίου, ώστε να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να προωθήσουν τις Φθινοπωρινές τους προσφορές. Όλες οι τοπικές επιχειρήσεις – άμεσα ή έμμεσα σχετιζόμενες με τον τουρισμό – μπορούν ναεγγραφούν στις εκδηλώσεις χωρίς καμία χρέωση μέσω της ιστοσελίδας: g.co/GrowGreekTourism. Μέσω της πρώτης αυτής ενέργειας, η πρωτοβουλία αναμένεται να αγγίξει πάνω από 3000 επιχειρήσεις από τον τομέα του τουρισμού της Κρήτης.

Παρόλο που οι online αναζητήσεις για διακοπές στη Ελλάδα παραμένουν υψηλές κατά τη μεγαλύτερη διάρκεια του έτους, ένα περίπου 70% των τουριστικών αφίξεων λαμβάνει χώρα τους καλοκαιρινούς μήνες, κυρίως μεταξύ Ιουνίου και Σεπτεμβρίου. Η ευκαιρία για ανάπτυξη είναι σημαντική, καθώς σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη της OxfordEconomics, αύξηση της διαδικτυακής δραστηριότητας του Ελληνικού τουριστικού κλάδου μπορεί να αυξήσει το ΑΕΠ της Ελλάδας κατά 3%, δημιουργώντας έως και 100.000 νέες θέσεις απασχόλησης.

Μέσω της πρωτοβουλίας, οι επιχειρήσεις θα λάβουν υποστήριξη από την Google για να χρησιμοποιήσουν βασικά εργαλεία όπως το GoogleMyBusiness και το GoogleAdWords προκειμένου να βελτιώσουν την παρουσία τους στα αποτελέσματα των αναζητήσεων και στους Χάρτες της Google, αλλά και να προωθήσουν τις προσφορές τους σε περιόδους εκτός της τουριστικής σεζόν. Παράλληλα, ο ΕΟΤ και ο ΣΕΤΕ θα εστιάσουν στην αύξηση της τουριστικής ζήτησης για την Ελλάδα κατά τη διάρκεια, αλλά και πέραν της βασικής τουριστικής σεζόν, στο πλαίσιο της στρατηγικής τους για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου. Επιπλέον, προϊόντα της Google όπως το StreetView, το οποίο καλύπτει και την Ελλάδα από τις αρχές Ιουνίου, βοηθούν στην περαιτέρω ανάδειξη της ομορφιάς της Ελλάδας σε όλο τον κόσμο.

Η πρωτοβουλία θα εγκαινιαστεί στην Κρήτη τον Σεπτέμβριο, με προοπτική να επεκταθεί σε περισσότερους τουριστικούς προορισμούς το 2015. Η Google θα οργανώσει εκδηλώσεις στο Ηράκλειο και στα Χανιά στις 2 και 3 Σεπτεμβρίου, ώστε να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να προωθήσουν τις Φθινοπωρινές τους προσφορές. Όλες οι τοπικές επιχειρήσεις – άμεσα ή έμμεσα σχετιζόμενες με τον τουρισμό – μπορούν να εγγραφούν στις εκδηλώσεις χωρίς καμία χρέωση μέσω της ιστοσελίδας: g.co/GrowGreekTourism. Μέσω της πρώτης αυτής ενέργειας, η πρωτοβουλία αναμένεται να αγγίξει πάνω από 3000 επιχειρήσεις από τον τομέα του τουρισμού της Κρήτης.

Υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη: «Στρατηγικό στόχο του Υπουργείου Τουρισμού αποτελεί η ποιοτική εξέλιξη του εθνικού τουριστικού προϊόντος. Με πρωτοβουλίες του αλλά και μέσα από συνεργασίες  και συνέργειες, το Υπουργείο Τουρισμού, παρακολουθεί τις εξελίξεις στη διεθνή τουριστική αγορά και τον ανταγωνισμό και ανάλογα αξιοποιεί τους μοναδικούς τουριστικούς πόρους της Χώρας. Η  δημιουργία  ευέλικτου θεσμικού πλαισίου για τη διαμόρφωση κατάλληλων συνθηκών στην αγορά, διασφαλίζει την ανάπτυξη νέων υπηρεσιών υψηλής ποιότητας  και αναδεικνύει νέους προορισμούς και υπηρεσίες, εκτός περιόδου αιχμής.

Αξιολογώντας τα δεδομένα και τις ανάγκες της διεθνούς τουριστικής αγοράς, πιστεύουμε ότι τώρα, περισσότερο από ποτέ, είναι εφικτή η σταδιακή επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου. Μέσα από τις συνεργασίες στο διαδίκτυο και την αξιοποίηση καινοτόμων εργαλείων, κάνουμε ένα ακόμα βήμα προς αυτή τη κατεύθυνση. Προσθέτουμε στα επικοινωνιακά μας  πλεονεκτήματα εξειδικευμένα μέσα επικοινωνίας. Στόχος μας να προβάλλουμε τα πλεονεκτήματα της χώρας μας, με σκοπό την επιμήκυνση της τουριστικής  περιόδου»

Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, Πάνος Λειβαδάς: «Το Διαδίκτυο αποτελεί αιχμή της επικοινωνίας του ΕΟΤ, με άξονα την πύλη www.visitgreece.gr. Οι Περιφέρειες, οι Δήμοι, οι επιχειρήσεις και όσοι δραστηριοποιούνται στον κλάδο, πρέπει να επωφεληθούν από το Διαδίκτυο. Μελέτες δείχνουν ότι η χρήση του Διαδικτύου μπορεί να αυξήσει τη ζήτηση κατά 20%, και το ΑΕΠ κατά 3%, αλλά και να δημιουργήσει έως και 100.000 νέες θέσεις εργασίας στη χώρα.

Ο ΕΟΤ στηρίζει την πρωτοβουλία της Google για παροχή ψηφιακών δεξιοτήτων και εργαλείων στο τουριστικό κόσμο της Ελλάδας, ξεκινώντας από την Κρήτη. Στόχος είναι η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και η προώθηση σαγηνευτικών στοιχείων της Ελλάδας που δεν είναι ευρέως γνωστά»

Πρόεδρος του ΣETE, Ανδρέας Ανδρεάδης: «Ο ΣΕΤΕ χαιρετίζει την πρωτοβουλία της Google για την παροχή ψηφιακών δεξιοτήτων και εργαλείων στον κλάδο, τα οποία θα ενισχύσουν τις προσπάθειες των επιχειρήσεων προς την κατεύθυνση της επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου. Το διαδίκτυο αποτελεί πλέον ένα από τα βασικά εργαλεία προβολής για τις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις, οι οποίες, αν τα χρησιμοποιήσουν κατάλληλα, μπορούν να επωφεληθούν μακροπρόθεσμα έως και 20% από την αυξημένη ζήτηση για παροχή online τουριστικών επιλογών»

Διευθύντρια Μάρκετινγκ της Google Ελλάδας, Μαρία Φουντά: «Πιστεύουμε ακράδαντα στην δυναμική του διαδικτύου για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων, τη δημιουργία θέσεων εργασίας και την ενίσχυση της τοπικής οικονομίας, ειδικότερα σε τομείς με μεγάλη εξαγωγική δραστηριότητα. Αυτός είναι και ο λόγος που η Google επενδύει στη στήριξη των ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων, ξεκινώντας αυτό το Φθινόπωρο από την Κρήτη. Βασιζόμενοι στα αποτελέσματα του πρώτου αυτού πιλοτικού προγράμματος, στόχος μας είναι να επεκτείνουμε την πρωτοβουλία σε περισσότερους ελληνικούς προορισμούς το 2015»

"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

Με αφορμή το ρεκόρ νεκρών από τροχαία στα Χανιά, οι ιστορικές καταβολές της έκφρασης “θυσία στον Μολώχ της ασφάλτου”

Με αφορμή την είδηση ότι τα πρωτεία των θανατηφόρων τροχαίων στην Ελλάδα έχει η Κρήτη…

20 mins ago

Επίθεση Ανδρουλάκη προς την κυβέρνηση: Εξοντωτικές οι αυξήσεις στα ασφάλιστρα Υγείας

Με την καθημερινότητα και κυρίως με τα ζητήματα που άπτονται του κόστους ζωής και της οικονομικής επιβάρυνσης των πολιτών επιχειρεί το ΠΑΣΟΚ να…

53 mins ago

Τάιλερ ΜακΜπέθ: «Ο Στέφανος Κασσελάκης θα γίνει μια μέρα ο επόμενος πρωθυπουργός»

Για τη χρονιά που πέρασε, τον Στέφανο Κασσελάκη, τον ΣΥΡΙΖΑ, αλλά και τη σχέση τους…

54 mins ago

Η Άννα Βίσση χόρεψε σούστα και πεντοζάλι με τον Όμιλο Βρακοφόρων Κρήτης!

Μια όμορφη έκπληξη περίμενε τη γνωστή τραγουδίστρια Άννα Βίσση, ανήμερα των γενεθλίων της στο κέντρο…

58 mins ago

“Το Αυγό”: Μεγάλη έρευνα του Bloomberg για την παγκόσμια βιομηχανία υποβοηθούμενης αναπαραγωγής με ειδική αναφορά στο σκάνδαλο στα Χανιά | Βίντεο

Μια πρόσφατη έρευνα του Bloomberg Businessweek έριξε φως στο αναπτυσσόμενο παγκόσμιο εμπόριο ανθρώπινων ωαρίων, αποκαλύπτοντας…

1 hour ago

Εικόνες ντροπής στη Serie B: Οπαδοί της Γιούβε Στάμπια χαιρέτησαν ναζιστικά στο γκολ του δισέγγονου του Μουσολίνι

Εικόνες ντροπής εκτιλύχθηκαν σε ματς της ιταλικής Serie B καθώς μερίδα οπαδών της Γιούβε Στάμπια, πανηγύρισαν με…

2 hours ago

This website uses cookies.