ΤΟΠΙΚΑ

Από τη Δευτέρα το πρωί στην κυκλοφορία η γέφυρα στον Πλατανιά – Ο σχεδιασμός για την αποκατάσταση της γέφυρας που κατάρρευσε | Φωτός

Τη Δευτέρα το πρωί θα δοθεί στην κυκλοφορία η γέφυρα τύπου Μπέλεϊ στον Πλατανιά.

Για την κατασκευή της εργάστηκαν από το πρωί της Τετάρτης 27 Φεβρουαρίου άνδρες του 747 Ειδικού Τάγματος Μηχανικού που εδρεύει στο Λουτράκι και του 725 Τάγματος Μηχανικού με έδρα στην Αθήνα.

Να σημειώσουμε ότι αν και ξενοδόχοι της περιοχής προσφέρθηκαν να φιλοξενήσουν τους άνδρες του στρατού για τις ημέρες των εργασιών στην περιοχή, τελικώς η διαμονή τους έγινε στο Πεδίο Βολής Κρήτης.

Η γέφυρα τύπου Μπέλεϊ που τοποθετήθηκε, λόγω του μεγάλου μεγέθους της, αντέχει μέχρι 10 τόνους φορτίο. Ως αποτέλεσμα, δε θα μπορούν να τη διασχίσουν λεωφορεία του ΚΤΕΛ τα οποία θα πρέπει να εκτελούν διαφορετικό δρομολόγιο.

Επίσης αναμένεται να τοποθετηθούν σηματοδότες αφού δεν θα μπορούν να διέρχονται οχήματα και από τις δύο κατευθύνσεις.

Σύμφωνα με ενημέρωση που είχαμε, η επιθυμία όλων είναι μέσα σε ένα με δύο μήνες να έχει αποκατασταθεί πλήρως η κυκλοφορία με την αναστήλωση της παλιάς γέφυρας που κατέρρευσε.

Όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες που σας παρουσιάζουμε φορτηγά οχήματα μεταφέρουν κοτρώνες που θα χρησιμοποιηθούν για την εκτροπή του ποταμού ώστε να μη δημιουργηθούν νέα προβλήματα.

Η Γέφυρα Μπέλεϋ είναι είδος μεταφερόμενης, προκατασκευασμένης γέφυρας. Αναπτύχθηκε στη Βρετανία κατά τον Β΄ Παγκόσμιο πόλεμο για στρατιωτικούς σκοπούς και γνώρισε εκτεταμένη χρήση από το Σώμα Μηχανικού τόσο του Βρετανικού όσο και του Αμερικάνικου στρατού.

Το πλεονέκτημα αυτού του είδους γέφυρας είναι ότι για την συναρμολόγησή της δεν απαιτούνται ειδικά εργαλεία ή βαρύς εξοπλισμός.

Τα στοιχεία της γέφυρας, κατασκευασμένα από υλικά όπως ξύλο και μέταλλο είναι αρκετά ελαφριά ώστε να μεταφέρονται άνετα με φορτηγά, καθώς και να αποτίθενται στην τελική θέση συναρμολόγησης με χρήση μόνο μυϊκής δύναμης.

Οι γέφυρες είχαν αντοχή αρκετή ώστε να μπορούν να τις διαβαίνουν τανκς.

Η χρήση τους συνεχίζεται μέχρι σήμερα, ιδιαίτερα κατά την κατασκευή έργων πολιτικού μηχανικού, καθώς και για τη δημιουργία προσωρινών διαβάσεων πεζών και οχημάτων.

"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

32 επιζώντες από τους 67 επιβαίνοντες από το αεροπορικό δυστύχημα στο Καζακστάν

Τριάντα δύο επιζώντες υπάρχουν μετά το αεροπορικό δυστύχημα στο Καζακστάν, σύμφωνα με τις καζάκικες αρχές και συγκεκριμένα…

16 hours ago

Χριστουγεννιάτικη μουσική πατινάδα με παραδοσιακά κάλαντα στους Αρμένους Αποκορώνου | Βίντεο

Την Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2024, στις 12:00 το μεσημέρι, πραγματοποιήθηκε μουσική πατινάδα με παραδοσιακά κάλαντα…

18 hours ago

Από όλους εμάς στον “Αγώνα της Κρήτης”, ευχές από καρδιάς για Καλά Χριστούγεννα!

Αγαπητοί αναγνώστες, Ευχαριστούμε που είστε δίπλα μας και μας εμπνέετε να συνεχίσουμε τον δικό μας…

19 hours ago

Χριστούγεννα στην Κρήτη με απρόβλεπτη χιονόπτωση

Η ψυχρή αέρια μάζα που έφτασε στην Κρήτη, σε συνδυασμό με διαταραχή στην ανώτερη ατμόσφαιρα,…

19 hours ago

Συνετρίβη αεροσκάφος στο Καζακστάν με 110 επιβάτες – Τουλάχιστον 6 επιζώντες

Επιβατικό αεροσκάφος με 110 ανθρώπους συνετρίβη, την Τετάρτη (25/12), κοντά στην πόλη Ακτάου του Καζακστάν και στον…

19 hours ago

Ραγδαία η μείωση της ιδιοκατοίκησης στην Ελλάδα – Στο 61% πλέον, κάτω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο – Στο 31% για τους νέους με τα ενοίκια στα ύψη

Έπεσε περαιτέρω στο 61% το ποσοστό ιδιοκατοίκησης στη χώρα μας, σύμφωνα με έρευνα της Metron Analysis. Θυμίζουμε ότι…

19 hours ago

This website uses cookies.