Categories: ΤΟΠΙΚΑ

“Αργό…αλλά ασφαλές αποδείχτηκε τελικά το τρένο στη Κρήτη…”

Σύμφωνα με το διεθνή δικτυακό τόπο υπολογισμού αποστάσεων toponavi.com στην Κρήτη έχουμε σιδηροδρομικό δίκτυο. Μάλιστα, το τρένο, όχι μόνο λειτουργεί αλλά αποδείχτηκε τελικά πιο αργό από το αυτοκίνητο.

Την είδηση ανίχνευσε ο Πανελλαδικός Σύλλογος “SOS Τροχαία Εγκλήματα” ο οποίος με αρκετή ειρωνική διάθεση σημειώνει τα εξής:

Προσπαθώντας να ενημερωθούμε για την απόσταση από την Σητεία έως τοΚαστέλι Κισσάμου μαθαίνουμε όχι μόνο ότι είναι 300,51km, αλλά και ότι μπορεί να διανυθεί σε 2,8 ώρες (168.8 λεπτά) με το αυτοκίνητο ή σε 3,2 ώρες (192,9 λεπτά) με το τρένο. Το αυτοκίνητο δηλαδή διανύει σε περίπου 25 λεπτά λιγότερο χρόνο την απόσταση πράγμα που σημαίνει πως αναπτύσσει μια μέση ταχύτητα  107km/h την ώρα που το τρένο κινείται με 93,5km/h.

Αυτό αποτελεί μια κατά κράτος ήττα όσων υποστήριζαν την ιδέα της ανάπτυξης σιδηροδρομικού δικτύου στην Κρήτη (ενδεικτικά: Σιδηρόδρομος στην Κρήτη )  και προφανώς ερμηνεύει το γεγονός της αθόρυβης έναρξης λειτουργίας του τρένου χωρίς τελετές εγκαινίων και τα σχετικά μια και η ιδέα και η επένδυση αποδείχθηκε καταστροφική και κανείς δεν επιθυμεί να συνδέσει το όνομα του μ αυτήν.

Ας σημειωθεί πως ήδη από τον Ιούνιο του 2014 στην Περιφέρεια Κρήτηςπραγματοποιήθηκε σύσκεψη για την οδική ασφάλεια όπου ανάμεσα στ άλλα συζητήθηκε η υιοθέτηση προγράμματος που περιελάμβανε και την μέσω ειδικών εντύπων ενημέρωση των τουριστών ώστε να δείχνουν προσοχή στις αφύλακτες διαβάσεις των τρένων (και των τραμ) στο νησί. (Αναλυτικά: ΕΔΩ). Η πρωτοποριακή αυτή δράση οπωσδήποτε συνέβαλε ώστε να έχουμε μηδενικό αριθμό τραυματισμών από τα τρένα (και τα τραμ) στην Κρήτη.  Γεγονός βέβαια ιδιαίτερα σημαντικό αν αναλογιστεί κανείς τον τεράστιο αριθμό θυμάτων από τροχαία στους δρόμους της Κρήτης.

"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

Σάλος στη Νέα Υόρκη: Ο «αρχιτέκτονας» του lockdown συμμετείχε σε όργια κατά τη διάρκεια της πανδημίας

Ο «αρχιτέκτονας» του lockdown της Νέας Υόρκης την περίοδο της πανδημίας και δεξί χέρι του τότε δημάρχου, Μπιλ ντε…

7 hours ago

Πως θα φρενάρουμε την άνοια από την οποία πάσχουν χιλιάδες Κρητικοί

Tο 10% του πληθυσμού του ν. Ηρακλείου, ηλικίας πάνω από 60 ετών πάσχει από άνοια, ενώ…

8 hours ago

Επιστολή: Παρανοήσεις και αποσιωπήσεις του κ. Λουκά Μπασιά για την Εθνική Αντίσταση στα Χανιά

Στα πλαίσια του διαλόγου γύρω από την ιστορία λάβαμε και δημοσιεύουμε την παρακάτω επιστολή: Ο…

8 hours ago

Αθώωση Παπαντωνίου: Το σκεπτικό και η θεία από τη Νιγηρια – Δηλώνει ότι δικαιώθηκαν οι πολιτικοί του αγώνες

Τέλος σε ακόμα μια δικαστική έρευνα με πρωταγωνιστή υπουργό του ΠΑΣΟΚ, που φέρεται να δωροδοκήθηκε για…

8 hours ago

Εγκλωβισμένοι στα πατρικά τους οι νέοι – «Θηλιά» το υψηλό κόστος ζωής και τα υψηλά ενοίκια

Ο πληθωρισμός, τα άπιαστα ενοίκια και το υψηλό κόστος ζωής έχουν «λυγίσει» τους νέους, οι οποίο δυσκολεύονται…

8 hours ago

This website uses cookies.