Categories: ΤΟΠΙΚΑ

“Αργό…αλλά ασφαλές αποδείχτηκε τελικά το τρένο στη Κρήτη…”

Σύμφωνα με το διεθνή δικτυακό τόπο υπολογισμού αποστάσεων toponavi.com στην Κρήτη έχουμε σιδηροδρομικό δίκτυο. Μάλιστα, το τρένο, όχι μόνο λειτουργεί αλλά αποδείχτηκε τελικά πιο αργό από το αυτοκίνητο.

Την είδηση ανίχνευσε ο Πανελλαδικός Σύλλογος “SOS Τροχαία Εγκλήματα” ο οποίος με αρκετή ειρωνική διάθεση σημειώνει τα εξής:

Προσπαθώντας να ενημερωθούμε για την απόσταση από την Σητεία έως τοΚαστέλι Κισσάμου μαθαίνουμε όχι μόνο ότι είναι 300,51km, αλλά και ότι μπορεί να διανυθεί σε 2,8 ώρες (168.8 λεπτά) με το αυτοκίνητο ή σε 3,2 ώρες (192,9 λεπτά) με το τρένο. Το αυτοκίνητο δηλαδή διανύει σε περίπου 25 λεπτά λιγότερο χρόνο την απόσταση πράγμα που σημαίνει πως αναπτύσσει μια μέση ταχύτητα  107km/h την ώρα που το τρένο κινείται με 93,5km/h.

Αυτό αποτελεί μια κατά κράτος ήττα όσων υποστήριζαν την ιδέα της ανάπτυξης σιδηροδρομικού δικτύου στην Κρήτη (ενδεικτικά: Σιδηρόδρομος στην Κρήτη )  και προφανώς ερμηνεύει το γεγονός της αθόρυβης έναρξης λειτουργίας του τρένου χωρίς τελετές εγκαινίων και τα σχετικά μια και η ιδέα και η επένδυση αποδείχθηκε καταστροφική και κανείς δεν επιθυμεί να συνδέσει το όνομα του μ αυτήν.

Ας σημειωθεί πως ήδη από τον Ιούνιο του 2014 στην Περιφέρεια Κρήτηςπραγματοποιήθηκε σύσκεψη για την οδική ασφάλεια όπου ανάμεσα στ άλλα συζητήθηκε η υιοθέτηση προγράμματος που περιελάμβανε και την μέσω ειδικών εντύπων ενημέρωση των τουριστών ώστε να δείχνουν προσοχή στις αφύλακτες διαβάσεις των τρένων (και των τραμ) στο νησί. (Αναλυτικά: ΕΔΩ). Η πρωτοποριακή αυτή δράση οπωσδήποτε συνέβαλε ώστε να έχουμε μηδενικό αριθμό τραυματισμών από τα τρένα (και τα τραμ) στην Κρήτη.  Γεγονός βέβαια ιδιαίτερα σημαντικό αν αναλογιστεί κανείς τον τεράστιο αριθμό θυμάτων από τροχαία στους δρόμους της Κρήτης.

"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

Ομιλία Δ. Κουτσούμπα στα Χανιά με αναφορές στη γεωπολιτική ένταση, τις βάσεις της Σούδας, τον ΒΟΑΚ και την εργασιακή εκμετάλλευση | Φωτορεπορτάζ

Το βράδυ του Σαββάτου, 23 Νοεμβρίου, ο Γενικός Γραμματέας της Κεντρικής Επιτροπής του ΚΚΕ, Δημήτρης…

7 hours ago

Εκλογές ΣΥΡΙΖΑ: Αναλυτικές οδηγίες για την κάλπη – Τα εκλογικά κέντρα στο νομό Χανίων – 3 ευρώ το αντίτιμο

Σε πλήρη ετοιμότητα δηλώνει ο ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ ενόψει της αυριανής διαδικασίας εκλογής προέδρου (Κυριακή 24 Νοεμβρίου). Σύμφωνα με ανακοίνωση…

11 hours ago

Μπορέλ: «Οι κυβερνήσεις της ΕΕ δεν μπορούν να επιλέγουν αν θα εφαρμόζουν ή όχι τα εντάλματα σύλληψης του ΔΠΔ»

Σε πολύ δύσκολη θέση είναι οι κυβερνήσεις των κρατών της ΕΕ που υποστηρίζουν σθεναρά το Ισραήλ, καθώς μετά…

11 hours ago

Χάος στην COP29: Δεκάδες χώρες αποχώρησαν πριν τη συμφωνία – Τι συνέβη

Η 29η διάσκεψη των Ηνωμένων Εθνών για το κλίμα, COP29, που διεξάγεται αυτές τις ημέρες στην πρωτεύουσα…

11 hours ago

Θερμοκρασίες ρεκόρ φέτος στις θάλασσες – Επηρεάστηκε και το Νότιο Κρητικό Πέλαγος

Θερμοκρασίες ρεκόρ καταγράφηκαν το φετινό καλοκαίρι στις ελληνικές θάλασσες καθιστώντας το, το πιο ζεστό σε βάθος σαρακονταετίας…

11 hours ago

Ντ. Μπακογιάννη: Αν ο Σαμαράς ψήφιζε το πρώτο Μνημόνιο, θα βγαίναμε πέντε χρόνια νωρίτερα

Η βουλευτής Χανίων αποκαλύπτει, σε συνέντευξή της στα «Νέα» και στον Χρήστο Χωμενίδη, το παρασκήνιο…

13 hours ago

This website uses cookies.