12.8 C
Chania
Sunday, November 24, 2024

Αρνούνται ότι επιτέθηκαν σε αστυνομικούς οι Παλαιοχριστιανοί στην Κορινθία: Τι λέει η κοινότητα που ζει σε σπηλιές και λαγούμια, μακριά από την τεχνολογία και τον πολιτισμό

Ημερομηνία:

Νέα στοιχεία έρχονται στη δημοσιότητα για το λαγούμι στο οποίο ζούσε μια οικογένεια στην Κόρινθο, υπό τραγικές συνθήκες, σαν «άνθρωποι των σπηλαίων».
Πολλά είναι τα ερωτήματα που εγείρονται σχετικά με την οικογένεια που βρέθηκε να ζει σαν πρωτόγονη σε μια… σπηλιά στα Τρίκαλα Κορινθίας.

Μια ομάδα ανθρώπων ζει σε πρωτόγνωρες συνθήκες, όπως φαίνεται και στις εικόνες του Star. Τα σπίτια είναι φτιαγμένα από λάσπη και άχυρα, δεν έχουν ηλεκτρικό ρεύμα, δεν έχουν πόσιμο νερό. Έχουν σκάψει μάλιστα ένα λαγούμι 30 μέτρων που καταλήγει σε μια ρεματιά για να προστατεύονται από εξωτερικούς κινδύνους.

Σύμφωνα με τον ίδιο υπάρχουν τέσσερις τέτοιες κοινότητες σε όλη την Ελλάδα, ενώ χαρακτήρισε τον ίδιο και τους ομοϊδεάτες του «θρησκευτική μειονότητα».

Ο λεγόμενος πατέρας εξ αυτών μιλώντας στο MEGA αποκάλυψε πως δεν στέλνει κανείς τα παιδιά τους στο σχολείο και αυτό γιατί διαφωνούν με την ελληνική εκπαίδευση.

Στην ερώτηση γιατί τα παιδιά δεν πηγαίνουν σχολείο, αναφέρθηκε στις δύσκολες καιρικές συνθήκες. «Είμαστε σαν παραμεθόριος περιοχή» είπε, και πρόσθεσε: «Αλλά και η δική μας παράδοση και η θρησκεία που έχουμε δεν μας επιτρέπουν. Εχουμε εδώ πέρα τη δασκάλα μας. Τα διαβάζουμε εμείς».

Ο άνδρας, ερωτώμενος για την επίθεση στους αστυνομικούς που πήγαν για έλεγχο, υποστήριξε ότι δεν τους επιτέθηκαν, αλλά ότι οι αστυνομικοί ήταν εκείνοι που τους επιτέθηκαν, απρόκλητα.

«Μια κοπέλα, που είχαν πέσει πάνω της τρεις αστυνομικοί, σήκωσε κάποιο αντικείμενο και τραυμάτισε έναν αστυνομικό, την ώρα που την είχαν κάτω», υποστήριξε.

Στην ερώτηση «πώς ζείτε;», ο άνδρας απάντησε πως «ζούμε όπως οι παλιοί, όπως οι πρόγονοί μας», και έκανε αναφορά στους Άμις της Αμερικής.

Όταν η Τατιάνα Στεφανίδου τού αντέκρουσε ότι μιλούν για σέχτες, ανταπάντησε ότι «οι Άμις δεν είναι σέχτα, οι παλαιόπιστοι δεν είναι σέχτες, είναι κινήματα στη Ρωσία, αιώνες».

«Ζούμε παλαιοχριστιανικά», συμπλήρωσε. Ο ίδιος αρνούνταν να απαντήσει αν τα παιδιά πηγαίνουν σχολείο και, όταν του επισημάνθηκε ότι ο νόμος ορίζει ότι τα παιδιά πρέπει να πηγαίνουν στο σχολείο, υποστήριξε ότι «ο νόμος που μας αφορά είναι για τις μειονότητες, είμαστε μια θρησκευτική μειονότητα».

Η σύζυγός του, «Σεβαστή», έδειξε τον χώρο, το λαγούμι, ένα τούνελ που έχουν σκάψει και που οδηγεί σε έναν χώρο σαν εκκλησάκι.

«Είναι χώρος λατρείας, μας έσπασαν την πόρτα» είπε, δείχνοντας προς την είσοδο και λέγοντας ότι «καταλήγει σε έναν μεγαλύτερο χώρο, που έχει το ιερό, τον τρούλο».

Όταν ρωτήθηκε γιατί έσκαψαν αυτό το λαγούμι, υποστήριξε ότι «δεν έρχονται εδώ τα υλικά και δεν είχαμε χρήματα. Πώς θα θρησκεύομαι, θα κοινωνάμε, θα βαφτιζόμαστε, θα παντρευόμαστε;» είπε, και συμπλήρωσε: «Αυτή είναι η ζωή μας. Είμαστε γύρω στα τέσσερα χρόνια εδώ».

Όταν ρωτήθηκε αν τα παιδιά κοινωνικοποιούνται, απάντησε πως «και στην εκκλησία πηγαίνουν, και σε εκδηλώσεις πηγαίνουν τα παιδιά, και σε συγγενείς και σε φίλους. Ξέρουμε τους χωριανούς, πηγαίνουμε εκδρομές, δεν τα έχουμε κρυμμένα, δεν έχουμε λόγο να κρυβόμαστε».

Στην ερώτηση για τον οπλισμό που βρέθηκε, αρνήθηκε ότι γνωρίζει για τα όπλα και αναφέρθηκε στο τσεκούρι και στα τόξα, λέγοντας ότι είναι στο πλαίσιο του πολιτισμού τους και ότι το τσεκούρι το έχουν για να κόβουν ξύλα.

Ο άνδρας, εξηγώντας γιατί αποφάσισαν να αλλάξουν τη ζωή τους, καθώς η πεθερά του λίγο νωρίτερα είχε υποστηρίξει ότι προηγουμένως ζούσαν και εργάζονταν στην Αθήνα, απάντησε πως «κάναμε τις επιλογές μας, θέλαμε να ζήσουμε φυσικά, έχουμε βιολογικά προϊόντα, όπως οι παππούδες μας, αυτό είναι επιλογή. Είναι επιλογή μας αυτός ο τρόπος ζωής».

«Εδώ δουλεύουμε από το πρωί ως το βράδυ τη γη. Ο παραδοσιακός τρόπος ζωής είναι πολύ κοπιαστικός, δεν είναι ζήτημα εργασίας, είναι ζήτημα τρόπου ζωής», προσέθεσε.

Στην εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου μίλησε και ο κυνηγός που έκανε την καταγγελία στην αστυνομία για την οικογένεια που μένει στο λαγούμι.

«Το Σάββατο που μας πέρασε είχαμε πάει για κυνήγι, όπως πάμε αρκετές φορές στην περιοχή. Από το σπίτι του κυρίου, σε μία απόσταση στα 200-300 μέτρα, τα σκυλιά είχαν εντοπίσει ένα αγριογούρουνο και εμείς -ήμασταν τρία άτομα- πήγαμε να το περικυκλώσουμε. Ο ένας κυνηγός, που είχε gps και είχε εντοπίσει το σκυλί, έφτασε πρώτος και μας ενημέρωσε. Μας άκουσαν και μάλλον ήθελαν κάτι να κρύψουν. Γι’ αυτό έβαλαν φωτιά στα χορτάρια γύρω από το αυτοκίνητο. Τα χορτάρια καίγονταν στην αρχή, όχι το αυτοκίνητο. Τότε μας είπε κάτι καίγεται. Μέχρι όμως να βγω από τη ρεματιά και να πάω στο σημείο, είχε φουντώσει το αυτοκίνητο, η καρότσα, που είναι πλαστικό, και το σκυλόσπιτο. Είχε βάλει ένα δίλιτρο μπουκάλι βενζίνης. Πήρα τον πυροσβεστήρα, κάηκαν τα ρούχα μου. Τότε ήρθαν και οι άλλοι κυνηγοί επάνω και ο ένας του φώναξε ”τρελός είσαι, τι κάνεις”, και, αντί να μας απαντήσει, μας έριξε. Τα σκάγια έσκασαν ανάμεσά μας, ευτυχώς δεν μας πέτυχαν».

Ερωτώμενος για το περιστατικό, ο άνδρας που συνελήφθη για την επίθεση στον κυνηγό και μετά αφέθηκε ελεύθερος υποστήριξε ότι ο κυνηγός «ήταν ένας λαθροθήρας που δεν τηρούσε τους νόμους».

«Ήρθε 20 μέτρα από τον χώρο μας, να αποτελειώσει ένα γουρούνι που κυλιόταν εκεί, σε μια καλλιέργεια που έχουμε με όσπρια. Του είπα να πάει 100 μέτρα πιο πέρα και αυτός ωρυόταν ότι έχει δώσει 5.000 ευρώ για τα σκυλιά και πρέπει να βγάλει τα έξοδά του. Δεν μπορεί 20 μέτρα από μια οικία να κάνει τέτοια πράγματα», ανέφερε.

"google ad"

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ