Categories: ΕΛΛΑΔΑ

Αυτό είναι το πλάνο της κυβέρνησης για μείωση των διοδίων, τι θα γίνει με το «WiFi Σαμαρά»

Ο αρμόδιος αναπληρωτής υπουργός Χρήστος Σπίρτζης ανακοίνωσε πως σε  ένα μήνα θα είναι έτοιμο το μοντέλο του υπουργείου Υποδομών πάνω στο οποίο θα κληθούν σε επαναδιαπραγμάτευση των όρων των συμβάσεων οι παραχωρησιούχοι των πέντε μεγάλων αυτοκινητοδρόμων αλλά και οι δανείστριες τράπεζες.

Βασικός στόχος είναι η μείωση των διοδίων και η διευκόλυνσης της τοπικής κυκλοφορίας, μέσω ενός συστήματος που θα συναρτά τη διάρκεια της παραχώρησης και το ύψος των διοδίων με τη συχνότητα των διελεύσεων. «Δεν μπορεί να προβλέπεται εκ των προτέρων να διαρκεί η παραχώρηση για 35 έτη, όπως γίνεται σήμερα. «Δεν είναι επιλογή της κυβέρνησης η καταγγελία των υφιστάμενων συμβάσεων γιατί το κόστος της ολοκλήρωσης των πέντε αυτοκινητοδρόμων θα είναι μεγαλύτερο», τόνισε ο κ. Σπίρτζης στο MEGA.

Για τις ιδιωτικοποιήσεις στον χώρο του υπουργείου του (Περιφερειακά αεροδρόμια, ΤΡΕΝΟΣΕ) είπε ότι θα προχωρήσουν όσες έχουν οριστικοποιηθεί οι συμβάσεις τους, ενώ οι υπόλοιπες θα επανεκτιμηθούν με στόχο τη μεγαλύτερη συμμετοχή του Δημοσίου. Παρέπεμψε, επίσης, στη συνολική διαπραγμάτευση που βρίσκεται σε εξέλιξη. Τόνισε ακόμη ότι έχει στρατηγικό στόχο τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας, κάτι σαν μία Εγνατία Οδό των Σιδηροδρόμων, όπως ανάφερε χαρακτηριστικά.

Την ίδια ώρα, ο κ. Σπίρτζης υποστήριξε ότι δεν μπορεί να συνεχιστεί η εξαγγελία Σαμαρά για WiFi σε όλη την Ελλάδα: «Το πρόγραμμα αυτό ήταν πιλοτικό για έξι μήνες και εφαρμόστηκε σε κάποιους δήμους και τώρα δεν υπάρχει τρόπος φύλαξης των εγκαταστάσεων. Εμείς δεν θα συμβάλουμε στο πλιάτσικο της περιουσίας του Δημοσίου. Γι’ αυτό και καλώ τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας να επενδύσουν στην ανάπτυξη και επέκταση του γρήγορου ίντερνετ».

koutipandoras.gr

"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

Ο αγώνας δρόμου για την κυριαρχία στην αγορά των ανθρωπόμορφων ρομπότ

Η Unitree, μία κινεζική εταιρεία που κατασκευάζει ανθρωποειδή ρομπότ παρουσίασε το νέο της μοντέλο G1…

16 hours ago

Συμβάσεις χιλιάδων ευρώ μεταξύ Δημοσίου και εταιρειών, που ίδρυσαν γαλάζια παιδιά, μισθοδοτούμενα από την Blue Skies και εργαζόμενα σε ΝΔ – Μαξίμου

«Δεν κατέχουμε θέσεις στο Δημόσιο, ούτε εργαζόμαστε σε γραφεία υπουργών και κυρίως, η εταιρεία που…

16 hours ago

Ουκρανία: Έτοιμος για άνευ όρων εκεχειρία ο Ζελένσκι – Ο Τραμπ απειλεί με κυρώσεις τον Πούτιν

Παρότι μία συμφωνία για τον τερματισμό του πολέμου στην Ουκρανία φαινόταν πιο πιθανή από ποτέ – κυρίως,…

16 hours ago

Οι αντιεξουσιαστές προχώρησαν σε επανακατάληψη του κτιρίου του Ευαγγελισμού

Σε νέο επανακατάληψη του κτιρίου του Ευαγγελισμού προχώρησαν αντιεξουσιαστές, λίγα μόλις 24ωρα μετά την κατάληψη…

16 hours ago

Πάπας Φραγκίσκος: Πέρασε στην αιωνιότητα ο «ποιμένας» των φτωχών – Πάνω από 400.000 άνθρωποι στο ύστατο χαίρε

Παγκόσμιοι ηγέτες και πιστοί καθολικοί είπαν σήμερα το ύστατο χαίρε στον «πάπα των φτωχών», σε μια…

16 hours ago

Η φτώχεια και η ακρίβεια δεν αντιμετωπίζονται με… ελεημοσύνες και φιλοδωρήματα

Του Γιάννη Μυλόπουλου * Αντιμετωπίζεται η φτώχεια και η ακρίβεια που μαστίζουν το σύνολο της ελληνικής κοινωνίας, με…

20 hours ago