Ένα βίντεο του Άδωνι Γεωργιάδη κυκλοφορεί τις τελευταίες ώρες στο διαδίκτυο. Στο βίντεο που πιθανότατα είναι λίγο πριν τις πρώτες εκλογές που έφεραν τον ΣΥΡΙΖΑ στην εξουσία και ενώ το αντιμνημονιακό κίνημα ήταν στην κορύφωσή του βλέπουμε τον Άδωνι Γεωργιάδη να παίζει με κάτι τρενάκια και να προχωρά σε έναν επικίνδυνο παραλληλισμό:
H Ελλάδα είναι ένα μικρό τρενάκι και οι δανειστές ένα μεγάλο και αν εκλεγεί ο ΣΥΡΙΖΑ στην εξουσία το μικρό τρενάκι θα συγκρουστεί με το μεγάλο με ολέθριες συνέπειες για την Ελλάδα και τους επιβάτες του τρένου, τους Έλληνες πολίτες.
Πιο αναλυτικά, έλεγε στο βίντεο ο νυν Υπουργός Ανάπτυξης:
“Κι εδώ όταν το μεγάλο τρένο συγκρουστεί με το μικρό τρένο, τι λέτε να γίνει; Μπουοουυυυμ το μικρό τρένο! Αυτή είναι η Ελλάδα! Και εμείς θα είμαστε μέσα σε αυτό το τρενάκι, επειδή θα έχουμε αποφασίσει να εκλέξουμε πρωθυπουργό τον Αλέξη Τσίπρα”
Σήμερα, αρκετά χρόνια μετά, γνωρίζουμε πλέον με τον πιο οδυνηρό τρόπο. Ένας από τους βασικούς λόγους που συνέβη το σιδηροδρομικό ατύχημα δεν ήταν η σύγκρουση ενός πολιτικού κόμματος με την τρόικα, αλλά το ακριβώς αντίθετο, ότι εφαρμόσαμε όσα μας επιβάλλανε.
Από την πρώτη στιγμή που πάτησε η τρόικα το πόδι της στην Ελλάδα, απαίτησε την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία είχε διαχωριστεί από τον ΟΣΕ ακολουθώντας τις ευρωπαϊκές οδηγίες («σιδηροδρομικά πακέτα») το 2008 – μία οδηγία που εφαρμόστηκε μόνο από όσες χώρες βρισκόταν σε μνημονιακό καθεστώς και όχι από τις χώρες που επιβάλλανε τα μνημόνια, δηλαδή τη Γερμανία πρωτίστως και τη Γαλλία.
Ήδη από το 2012 και στα πλαίσια της μνημονιακής λιτότητας είχαν ξεκινήσει τρομερές περικοπές στους σιδηρόδρομους. Η εξοικονόμηση γινόταν εις βάρος της ασφάλειας.
Από τα πρώτα μέτρα που πάρθηκαν ήταν η κατάργηση του δεύτερου σταθμάρχη ανά βάρδια στο σταθμό της Λάρισας. Αν υπήρχαν δύο σταθμάρχες, το ατύχημα στα Τέμπη δε θα είχε συμβεί.
Η ιδιωτικοποίηση της εταιρείας το 2017 επί ΣΥΡΙΖΑ με αποικιοκρατικούς όρους που δε θα έστεκαν σε οποιαδήποτε χώρα της Ευρώπης, αποτέλεσε την ταφόπλακα για τους σιδηρόδρομους της χώρας. Η τρόικα μάλιστα ανάγκασε την κυβέρνηση για συμφωνία με τη συγκεκριμένη ιταλική εταιρεία. Ακόμη δε γνωρίζουμε τους ακριβείς όρους αυτής της συμφωνίας αφού ήταν μυστική!
Από εκείνη τη μέρα και μετά τα προβλήματα στη λειτουργία των σιδηροδρόμων πολλαπλασιάστηκαν όπως και τα ζητήματα ασφαλείας. Δεκάδες ερωτήσεις είχαν κατατεθεί στη Βουλή, δεκάδες απεργίες έγιναν από τους σιδηροδρομικούς, όμως ποτε δεν εισακούστηκαν. Αντιμετώπιζαν τον χλευασμό των κυβερνώντων και τις απειλές μηνύσεων από την χρεωκοπημένη ιταλική κρατική εταιρεία (όπως χρεωκοπημένη ήταν και η Fraport που πήρε με αποικιοκρατικούς όρους και αυτή τα περιφερειακά αεροδρόμια).
Μέχρι που φτάσαμε στο έγκλημα στα Τέμπη.
Τελικώς, η μη σύγκρουση με το τρένο της τρόικας της μικρής Ελλάδας, οδήγησε στην καταστροφή στα Τέμπη. Οδήγησε στο θάνατο τους νέους ανθρώπους – μέσα στα βαγόνια ενός σάπιου τρένου που είχαν πετάξει στα σκουπίδια οι Ελβετοί – τη στιγμή που ο πρωθυπουργός της χώρας φαντασιωνόταν ότι “η Ελλάδα βρίσκεται στα πρώτα βαγόνια της Ευρώπης”.
Στην πραγματικότητα, η νεότητα στην Ελλάδα έχει ποινικοποιηθεί εδώ και πολλά χρόνια. Εκατοντάδες χιλιάδες νέοι έχουν ήδη φύγει από τη χώρα. Οι νέοι άνθρωποι που έχουν απομείνει επιβιώνουν υπό αντίξοες συνθήκες. Δεν κάνουν παιδιά.
Τώρα οι νέοι πεθαίνουν.
Τώρα, αναζητούμε δικαστές…
Δείτε το βίντεο:
Γιατί οι εργαζόμενοι πλήρους απασχόλησης, δεν έχουν δει καμία ουσιαστική μείωση του χρόνου εργασίας από τη δεκαετία…
Πολλές εκατοντάδες ήταν οι προσκεκλημένοι που πήγαν το απόγευμα του Σαββάτου στην εκκλησία όπου θα…
Ιδιαίτερη αύξηση στα περιστατικά για αδικήματα ενδοοικογενειακής βίας μέσα στο πρώτο δεκάμηνο του 2024 σε σχέση με…
Η διαδικασία εκλογής νέου προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία ξεκίνησε το πρωί της Κυριακής στα Χανιά.…
Με την συμμετοχή πλήθους κόσμου, εκπροσώπων σωματείων και μαζικών φορέων πραγματοποιείται σήμερα Κυριακή στο «Σπίτι…
Στη διεκδίκηση αποζημιώσεων από τη Booking.com και εν γένει από τις πλατφόρμες κρατήσεων που είναι ευρύτερα γνωστές…
This website uses cookies.