ΕΛΛΑΔΑ

Τώρα, αναζητούμε δικαστές…: Όταν ο Άδωνις Γεωργιάδης μιλούσε για το σιδηροδρομικό ατύχημα που κινδυνεύει η Ελλάδα αν συγκρουστεί ο ΣΥΡΙΖΑ με την Τρόικα | Βίντεο

Ένα βίντεο του Άδωνι Γεωργιάδη κυκλοφορεί τις τελευταίες ώρες στο διαδίκτυο. Στο βίντεο που πιθανότατα είναι λίγο πριν τις πρώτες εκλογές που έφεραν τον ΣΥΡΙΖΑ στην εξουσία και ενώ το αντιμνημονιακό κίνημα ήταν στην κορύφωσή του βλέπουμε τον Άδωνι Γεωργιάδη να παίζει με κάτι τρενάκια και να προχωρά σε έναν επικίνδυνο παραλληλισμό:

H Ελλάδα είναι ένα μικρό τρενάκι και οι δανειστές ένα μεγάλο και αν εκλεγεί ο ΣΥΡΙΖΑ στην εξουσία το μικρό τρενάκι θα συγκρουστεί με το μεγάλο με ολέθριες συνέπειες για την Ελλάδα και τους επιβάτες του τρένου, τους Έλληνες πολίτες.

Πιο αναλυτικά, έλεγε στο βίντεο ο νυν Υπουργός Ανάπτυξης:

“Κι εδώ όταν το μεγάλο τρένο συγκρουστεί με το μικρό τρένο, τι λέτε να γίνει; Μπουοουυυυμ το μικρό τρένο! Αυτή είναι η Ελλάδα! Και εμείς θα είμαστε μέσα σε αυτό το τρενάκι, επειδή θα έχουμε αποφασίσει να εκλέξουμε πρωθυπουργό τον Αλέξη Τσίπρα”

Σήμερα, αρκετά χρόνια μετά, γνωρίζουμε πλέον με τον πιο οδυνηρό τρόπο. Ένας από τους βασικούς λόγους που συνέβη το σιδηροδρομικό ατύχημα δεν ήταν η σύγκρουση ενός πολιτικού κόμματος με την τρόικα, αλλά το ακριβώς αντίθετο, ότι εφαρμόσαμε όσα μας επιβάλλανε.

Από την πρώτη στιγμή που πάτησε η τρόικα το πόδι της στην Ελλάδα, απαίτησε την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία είχε διαχωριστεί από τον ΟΣΕ ακολουθώντας τις ευρωπαϊκές οδηγίες («σιδηροδρομικά πακέτα») το 2008 – μία οδηγία που εφαρμόστηκε μόνο από όσες χώρες βρισκόταν σε μνημονιακό καθεστώς και όχι από τις χώρες που επιβάλλανε τα μνημόνια, δηλαδή τη Γερμανία πρωτίστως και τη Γαλλία.

Ήδη από το 2012 και στα πλαίσια της μνημονιακής λιτότητας είχαν ξεκινήσει τρομερές περικοπές στους σιδηρόδρομους. Η εξοικονόμηση γινόταν εις βάρος της ασφάλειας.

Από τα πρώτα μέτρα που πάρθηκαν ήταν η κατάργηση του δεύτερου σταθμάρχη ανά βάρδια στο σταθμό της Λάρισας. Αν υπήρχαν δύο σταθμάρχες, το ατύχημα στα Τέμπη δε θα είχε συμβεί.

Η ιδιωτικοποίηση της εταιρείας το 2017 επί ΣΥΡΙΖΑ με αποικιοκρατικούς όρους που δε θα έστεκαν σε οποιαδήποτε χώρα της Ευρώπης, αποτέλεσε την ταφόπλακα για τους σιδηρόδρομους της χώρας. Η τρόικα μάλιστα ανάγκασε την κυβέρνηση για συμφωνία με τη συγκεκριμένη ιταλική εταιρεία. Ακόμη δε γνωρίζουμε τους ακριβείς όρους αυτής της συμφωνίας αφού ήταν μυστική!

Από εκείνη τη μέρα και μετά τα προβλήματα στη λειτουργία των σιδηροδρόμων πολλαπλασιάστηκαν όπως και τα ζητήματα ασφαλείας. Δεκάδες ερωτήσεις είχαν κατατεθεί στη Βουλή, δεκάδες απεργίες έγιναν από τους σιδηροδρομικούς, όμως ποτε δεν εισακούστηκαν. Αντιμετώπιζαν τον χλευασμό των κυβερνώντων και τις απειλές μηνύσεων από την χρεωκοπημένη ιταλική κρατική εταιρεία (όπως χρεωκοπημένη ήταν και η Fraport που πήρε με αποικιοκρατικούς όρους και αυτή τα περιφερειακά αεροδρόμια).

Μέχρι που φτάσαμε στο έγκλημα στα Τέμπη.

Τελικώς, η μη σύγκρουση με το τρένο της τρόικας της μικρής Ελλάδας, οδήγησε στην καταστροφή στα Τέμπη. Οδήγησε στο θάνατο τους νέους ανθρώπους – μέσα στα βαγόνια ενός σάπιου τρένου που είχαν πετάξει στα σκουπίδια οι Ελβετοί – τη στιγμή που ο πρωθυπουργός της χώρας φαντασιωνόταν ότι “η Ελλάδα βρίσκεται στα πρώτα βαγόνια της Ευρώπης”.

Στην πραγματικότητα, η νεότητα στην Ελλάδα έχει ποινικοποιηθεί εδώ και πολλά χρόνια. Εκατοντάδες χιλιάδες νέοι έχουν ήδη φύγει από τη χώρα. Οι νέοι άνθρωποι που έχουν απομείνει επιβιώνουν υπό αντίξοες συνθήκες. Δεν κάνουν παιδιά.

Τώρα οι νέοι πεθαίνουν.

"google ad"

Τώρα, αναζητούμε δικαστές…

Δείτε το βίντεο:

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

Κρήτη: “Ξεσκονίζουν” το πελατολόγιο της εγκληματικής ομάδας με τις χιλιάδες σφαίρες

Το «πελατολόγιο» της εγκληματικής ομάδας που διακινούσε από τις αρχές του 2024 μεγάλο αριθμό όπλων,…

7 hours ago

Δημοσιογράφοι Χωρίς Σύνορα: Οι πολιτικές πιέσεις στα μέσα ενημέρωσης αυξάνονται σ’ όλο τον κόσμο

Οι πολιτικές πιέσεις στα μέσα ενημέρωσης αυξάνονται σ’ όλο τον κόσμο, την ώρα που η…

7 hours ago

Βάρκα με μετανάστες στους Καλούς Λιμένες – Μια έγκυος μεταξύ των 33 ανθρώπων

33 μετανάστες εντοπίστηκαν τα ξημερώματα στην περιοχή ανοιχτά των Καλών Λιμένων, στο Ηράκλειο, σε συνέχεια…

7 hours ago

Δικηγόροι Αιγυπτίων αλιεργατών: «Τεράστια πρόκληση η αποφυλάκιση Μιχαλολιάκου για τα θύματα της ναζιστικής εγκληματικής οργάνωσης»

Την απόφαση αποφυλάκισης του αρχηγού της ναζιστικής εγκληματικής οργάνωσης Χρυσή Αυγή, Νίκου Μιχαλολιάκου, καταδικάζουν με…

7 hours ago

IOBE: 4 στους 10 Έλληνες αντιμέτωποι με τη φτώχεια

Η τελευταία έκθεση του Ιδρύματος Οικονομικών και Βιομηχανικών Ερευνών (ΙΟΒΕ) για την ελληνική οικονομία δείχνει…

7 hours ago

ΠΑΣΟΚ για αποφυλάκιση Μιχαλολιάκου: «Η απόφαση γεννά εύλογους προβληματισμούς εντός της νομικής κοινότητας και της κοινωνίας»

«Η απόφαση ελήφθη παρά τη μη πλήρωση των ουσιαστικών προϋποθέσεων, καθώς ο καταδικασμένος σε πρώτο…

7 hours ago

This website uses cookies.