Τα πεπραγμένα του ως Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, αρμόδιος για τα θέματα Ανώτατης Εκπαίδευσης, και ως Βουλευτής Χανίων παρουσιάζει στις Χανιώτισσες και τους Χανιώτες ο Βασίλης Διγαλάκης.
«Είμαι περήφανος για τον απολογισμό μου, τόσο ως Υφυπουργός, όσο και ως Βουλευτής σε αυτά τα τέσσερα χρόνια που είχα την τιμή να εκπροσωπώ τα Χανιά», σημειώνει ο κ. Διγαλάκης, παρουσιάζοντας τις σημαντικότερες πρωτοβουλίες του, σε ένα βίντεο διάρκειας δυόμισι λεπτών περίπου.
«Γεννήθηκα, ζω και εργάζομαι στα Χανιά και το όραμά μου είναι ο τόπος μας να έχει τις υποδομές και τις υπηρεσίες που του αξίζουν. Σε αυτά τα τέσσερα χρόνια που είχα την τιμή να εκπροσωπώ τα Χανιά προσπάθησα να συνεισφέρω στην ανάπτυξη του Νομού μας, οδηγούμενος από την αγάπη μου για τον τόπο μου και την τεχνογνωσία μου ως ακαδημαϊκός», επισημαίνει ο υποψήφιος Βουλευτής Χανίων της ΝΔ.
Ο κ. Διγαλάκης τονίζει ότι «στις 21 Μαΐου επιλέγουμε πολιτικές και ανθρώπους. Επιλέγουμε τον επόμενο Πρωθυπουργό και τους εκπροσώπους του Κοινοβουλίου μας. Επιλέγουμε ποια κυβέρνηση μπορεί να σταθεί, με γνώση και τόλμη, στις προκλήσεις των καιρών και με ειλικρίνεια απέναντι σε κάθε Ελληνίδα και κάθε Έλληνα».
Ακολουθούν τα βασικότερα σημεία του απολογισμού που θέτει στην κρίση των Χανιωτισσών και των Χανιωτών ο Βασίλης Διγαλάκης, καθώς και το σχετικό βίντεο.
Στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων:
Στα Χανιά:
Μπορείτε να δείτε το βίντεο στον ακόλουθο σύνδεσμο: https://youtu.be/eQAePQJVSBU
Στη «γραμμή» που χάραξε ο Φρανκ-Βάλτερ Σταϊνμάιερ, στο Προεδρικό Μέγαρο και στο Μέγαρο Μαξίμου, απέναντι…
Tο πρόσωπο που το φθινόπωρο του 2021 φέρεται να πλήρωσε για να σταλούν τα επιμολυσμένα…
Την έντονη δυσαρέσκειά του για την μη ένταξη του ανατολικότερου τμήματος του έργου στον ΒΟΑΚ…
Την απόφαση ότι από αύριο Παρασκευή 1 Νοεμβρίου θα επιτρέπονται οι σφαγές αιγοπροβάτων στην Κρήτη…
Ένα καινοτόμο πρόγραμμα με τίτλο «Αξιοποίηση των υπολειμμάτων της ελαιοκομικής και ελαιοπαραγωγικής διαδικασίας για την…
Πόσα σπίτια έχουν θρηνήσει έναν νεκρό- θύμα της ασφάλτου, όπως συνηθίζουμε να τους χαρακτηρίζουμε; Πόσοι…
This website uses cookies.