Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης – Χανιά- Κυπαρισσάκια 2 ώρες!!( Έκδοση 2η )
ΒΟΡΕΙΟΣ ΟΔΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΚΡΗΤΗΣ . ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ ΨΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΟΡΟΙΔΙΕΣ .
Για 45 χρόνια η Πολιτεία είναι απούσα από τη Κρήτη.
Ο βόρειος οδικός άξονας Κρήτης μήκους 313 χιλιομέτρων μελετήθηκε την δεκαετία του 1960 και ολοκληρώθηκε κατά το μεγαλύτερο μέρος του την δεκαετία του 1970 με μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα μελέτης 90 χλμ/ώρα, Ήδη ο άξονας αυτός είναι απόλυτα ανεπαρκής για να υποστηρίξει τις δραστηριότητες που αναπτύσσονται στο νησί, δεδομένων και των οχημάτων νέας τεχνολογίας που κινούνται πλέον σε αυτόν.
Για 45 χρόνια η Πολιτεία είναι απούσα από τη Κρήτη. Δεν υπάρχει σχεδιασμός , ούτε μελέτες ούτε χρονοδιάγραμμα για την ολοκλήρωση του ΒΟΑΚ αλλά και του υπόλοιπου οδικού δικτύου της Κρήτης.
Δεν υπάρχει άμεσος σχεδιασμός εκπόνησης μελέτης στρατηγικού σχεδιασμού-μελέτης σκοπιμότητας, για τον εκσυγχρονισμό του.
Η Κρήτη είναι μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες περιφέρειες της Ευρώπης, δεδομένου ότι η οικονομία της στηρίζεται από την αγροτική και τουριστική ανάπτυξη όσο και από την μεταποίηση. Για να υπάρξει ανάπτυξη στη Κρήτη απαιτείται ο εκσυγχρονισμός των υποδομών και ειδικά των οδικών αξόνων
Αποτέλεσμα της κατάστασης αυτής είναι η επιβράδυνση της ανάπτυξης της Κρήτης αλλά και τα πολλαπλά θανατηφόρα ατυχήματα (500 νεκροί από το έτος 2000) Η Οδική Ασφάλεια υπήρξε πάντα πολύ χαμηλά στην ατζέντα των κυβερνήσεων και μάλιστα με λογικές αγοράς, διαπλοκής και πελατειακών σχέσεων. Η αδιαφορία όμως και η διαπλοκή έχουν πάντα εγκληματικό χαρακτήρα, όταν σαν αποτέλεσμά τους μετράμε χιλιάδες απώλειες ζωών».
Επειδή η αντιμετώπιση των τροχαίων ατυχημάτων-εγκλημάτων θα έπρεπε να αποτελεί απόλυτη πολιτική και κοινωνική προτεραιότητα σε μια εποχή πλήρους απαξίωσης της ανθρώπινης ζωής,
Επειδή η δυνατότητα μετακίνησης (και δη ασφαλούς) αποτελεί κοινωνικό δικαίωμα του πολίτη.
Επειδή τα τροχαία συμβάντα δεν αποτελούν ένα ρίσκο που αναλαμβάνει ο κάθε ένας ατομικά..
Ερωτώ τους Κυβερνώντες : ΩΣ ΠΟΤΕ ??
1. Την εποχή της επταετίας άρχισε να κατασκευάζετε από τη ΜΟΜΑ , μέρος του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης. Κάποια τμήματα τέλειωσαν τότε και λίγο μετά, κάποια άλλα εγκαινιάζονται ακόμη και σήμερα , με τα σχέδια της εποχής εκείνης. Πολλά ακόμη χιλιόμετρα δεν φτιάχτηκαν ποτέ.Είναι ακόμη με δρόμους της Κατοχής.
Α. 10 – 8 – 2010 Τη σύσταση της Ανώνυμης Εταιρείας «Υποδομές Μεταφορές και Δίκτυα Ανάπτυξης Κρήτης ΑΕ» αποφάσισε μεταξύ άλλων, χθες η Διυπουργική Επιτροπή, που συνεδρίασε, υπό τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης Θεόδωρο Πάγκαλο……
Η νέα εταιρεία θα αναλάβει όλα σχεδόν τα έργα στην Κρήτη, από τον ΒΟΑΚ και τους κάθετους δρόμους μέχρι και το αεροδρόμιο Καστελίου όπως είπε προχθές στον άγιο Νικόλαο ο πρωθυπουργός……..
Β. Με την αριθμό Δ17α/02/99/ΦΝ 380/ 14-6-2011 Κοινή Υπουργική Απόφαση
Υπουργών Οικονομικών, Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας και
Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων “Ίδρυση Ανώνυμης Εταιρείας με την επωνυμία
“ΥΠΟΔΟΜΕΣ, ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΡΗΤΗΣ Ανώνυμη
Εταιρεία” και δ. τ. “ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΡΗΤΗΣ Α.Ε.” (ΦΕΚ 1454/Β’).
Γ. 12 Απριλίου, 2012
Το Δ.Σ της υποδομές Κρήτης Α.Ε . συγκροτήθηκε σε σώμα, δηλαδή η Επιτροπή ορίστηκε σε σώμα με απόφαση των υπουργών Οικονομικών και Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων . Από τότε συνεδρίασαν μια φορά άτυπα. Επίσημα δεν συνεδρίασε ποτέ !!!!
Δ. Κυβερνητικές Δεσμεύσεις από το 2010…Έλεγαν τότε……
«Συστήνουμε Ανώνυμη εταιρία με την επωνυμία «Υποδομές, Μεταφορές και Δίκτυα Ανάπτυξης Κρήτης ΑΕ», η οποία θα αναλάβει την υλοποίηση του Προγράμματος Υποδομών. Πιο συγκεκριμένα η εταιρία αυτή θα αναλάβει την υλοποίηση του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης, του Νότιου Οδικού Άξονα Κρήτης και γενικά όλου του Διευρωπαϊκού Οδικού Δικτύου του νησιού. Επίσης, η ίδια εταιρία θα αναλάβει την υλοποίηση της Σύμβασης Παραχώρησης που θα συναφθεί για την υλοποίηση του Νέου Διεθνούς Αεροδρομίου του Καστελλίου Ηρακλείου Κρήτης, καθώς και οποιοδήποτε μεγάλο έργο της ανατεθεί. Επιτέλους ο Βόρειας Άξονας της Κρήτης πρέπει να μελετηθεί, να κατασκευαστεί με νέες επικαιροποιημένες και ενιαίες προδιαγραφές.>> …..Δούλεμα !!!!!!!!!
Ε. Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης – Χανιά- Κυπαρισσάκια 2 ώρες!!!
Εγκαταλελειμμένη Κρήτη , από όλους διαχρονικά, χωρίς όραμα ανάπτυξης. Χωρίς βλέμμα στο μέλλον ! Γέμισε η Κρήτη εικονοστάσια….. Στους επαρχιακούς δρόμους περισσότερα. Στο πόλεμο με τους Γερμανούς σκοτώθηκαν λιγότεροι !!Εγκαταλελειμμένη Κρήτη!! Και έχουν μούτρα να κυκλοφορούν οι Υπεύθυνοι !! Ως πότε θα το Βουλώνουμε ?? Ως πότε θα φτιάχνουμε νέα εικονοστάσια ?? Αύριο μπορεί να είναι το δικό σας !! Που είναι οι διαμαρτυρίες του κόσμου ?? Πότε θα σηκωθούμε από το καναπέ ?? ΕΛΕΟΣ…ΦΤΑΝΕΙ ΠΟΙΑ !! Εκατοντάδες οι νεκροί κάθε χρόνο, και οι Υπεύθυνοι κάθονται στις δερμάτινες καρέκλες ,κυκλοφορούν με λιμουζίνες ,και με προσωπικούς οδηγούς, τα έχουν όλα τζάμπα, και …σφυρίζουν κλέφτικα.
ΒΟΡΕΙΟΣ ΟΔΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΚΡΗΤΗΣ < Ε 75 >, 4000 ΕΙΚΟΝΟΣΤΑΣΙΑ!! ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ !! ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΤΡΟΦΗ 5-6
τα πιο επικίνδυνα σημεία του ΒΟΑΚ όπου έχουν συμβεί τα πιο πολλά τροχαία δυστυχήματα:
1) Κόμβος Δραπανιά ,Νοπήγια , λίγο έξω από Καστέλλι.
2) Στροφές πάνω από Πλατανιά – Ταυρωνίτη
3) Πλατάνι – διασταύρωση Σούδας
4) Στροφές Αγία Σοφίας – Άγιος Ραφαήλ
5) Συχνές διαβάσεις πεζών στην περιοχή Καβρού
6) Περιοχή ..Πετρέ
7) Περιοχή Εσταυρωμένου
8) Ξενοδοχεία στην ευθεία Αρκαδίου με επίσης συχνές διαβάσεις πεζών
9) Σκαλέτα στροφές
10) Περιοχή Λατζιμά,όπου έχουμε συχνές εισόδους στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας
11) Σίσσες μαγαζάκια με πορτοκάλια, κ.λπ μέσα στο δρόμο
12) Στροφές Σισσών
13) Διασταύρωση Φόδελε
14) Διασταύρωση Αγία Πελαγία
15) Έξοδος – Είσοδος κόμβου Γαζίου – Αγία Μαρίνα
16) Έργα στο ύψος Αεροδρομίου – Κόμβος Πρασσάς
17) Χερσόνησος – Σταλίδα
18) Μάλλια διέλευση από χωριό – Αρχαιότητες
19) Διασταύρωση Μιλάτου
20) Ντάρμαρος – Σεληνάρι (πτώση βράχων – διάβαση πεζών)
21) Έξοδος τουνελ περιοχή Λατσίδας
22) Κόμβος – Αγίου Νικολάου,Ελούντας και Κριτσάς
23) Αρχαιότητες Γουρνιών
24) Περιοχή Καβουσίου
25) Είσοδος Σητείας
ΜΑΝΩΛΗΣ ΛΟΥΤΣΕΤΗΣ
Δημότης Ιεράπετρας
ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΑΡΧΟΝΤΕΣ !! ΠΩΣ ΚΟΙΜΑΣΤΕ ΤΟ ΒΡΑΔΥ?? 2-2-2013, Ηράκλειο, Σίσες, σημείο καρμανιόλα, και …ο επόμενος έχει σειρά. Είδηση:
“Το φοβερό τροχαίο σημειώθηκε σε ένα σημείο -καρμανιόλα και συγκεκριμένα στην εθνική οδό Ηρακλείου- Ρεθύμνου στο ύψος των Σισών όπου κατά καιρούς έχουν σημειωθεί δεκάδες σοβαρά τροχαία και έχουν χάσει τη ζωή τους αρκετοί άνθρωποι. ” Ετσι απλά, και το ζευγάρι από τα Χανιά, κάηκε, ποιος φταίει κ Εισαγγελέα ?? Μην τους φοβάσαι !!, πάρτους όλους μέσα, πριν εξαερωθούν και άλλοι !! Όλοι λέτε για σημείο ΚΑΡΜΑΝΙΟΛΑ !! Γιατί δεν λέτε και ποιος φταίει ?? Ανίκανοι Άρχοντες, εμείς φταίμε και δεν σας φτύνουμε, έτσι απλά, και το ζευγάρι από τα Χανιά, κάηκε, ποιος φταίει κ Εισαγγελέα ?? Μην τους φοβάσαι !!, πάρτους όλους μέσα, πριν εξαερωθούν και άλλοι !! Όλοι λέτε για σημείο ΚΑΡΜΑΝΙΟΛΑ !! Γιατί δεν λέτε και ποιος φταίει ?? Ανίκανοι Άρχοντες, εμείς φταίμε και δεν σας φτύνουμε.”
Τρόμος στον πλανήτη επικρατεί μετά την κλιμάκωση στον ρωσοουκρανικό πόλεμο, καθώς η Μόσχα απάντησε στα…
Θέση εμμέσως εναντίον της διαγραφής του Αντώνη Σαμαρά από την Κ.Ο. της ΝΔ, χωρίς να τον κατονομάζει,…
Του Αργύρη Αργυριάδη Δικηγόρου Εδώ και λίγες ημέρες το ΠΑΣΟΚ αποτελεί την αξιωματική αντιπολίτευση της…
Στο πλαίσιο των δράσεων του Ευρωπαϊκού Συμφώνου για το Κλίμα, συνεχίζονται το Σαββατοκύριακο και ολοκληρώνονται…
Ο Γενικός Γραμματέας της Κεντρικής Επιτροπής του ΚΚΕ Δημήτρης Κουτσούμπας συναντήθηκε σήμερα 22/11, στον Περισσό,…
Την Κυριακή διεξάγονται οι εσωκομματικές εκλογές του ΣΥΡΙΖΑ για την ανάδειξη νέου προέδρου, σε μια…
This website uses cookies.