ΤΟΠΙΚΑ

Β. Διγαλάκης για αεροδρόμιο Χανίων: Η τοπική οικονομία χάνει δεκάδες εκατομμύρια ετησίως και αυτό πρέπει και μπορεί να αλλάξει

Να καταβληθεί κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου τα συστήματα διαχείρισης εναέριας κυκλοφορίας (ραντάρ προσέγγισης) στο αεροδρόμιο «Δασκαλογιάννης» να προμηθευτούν, να τοποθετηθούν και να λειτουργήσουν πλήρως το συντομότερο δυνατόν ζήτησε σήμερα ο βουλευτής της ΝΔ Βασίλης Διγαλάκης, επισημαίνοντας, παράλληλα, την ανάγκη να προχωρήσει άμεσα η πρόταση που έχει καταθέσει για την αύξηση της χωρητικότητας του αεροδρομίου Χανίων ως προς τον μέγιστο αριθμό αφίξεων/αναχωρήσεων (slots) των εμπορικών πτήσεων.

Ο κ. Διγαλάκης παρακολουθεί στενά το όλο ζήτημα, έχοντας, από τον περασμένο Φεβρουάριο, ξεκινήσει σειρά ενεργειών, με κατάθεση αναφοράς στη Βουλή και συναντήσεις με τους υπουργούς Εθνικής Άμυνας και Τουρισμού, Νίκο Παναγιωτόπουλο και Χάρη Θεοχάρη αντίστοιχα, τον πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου της Εθνικής Αρχής Συντονισμού Πτήσεων (Ε.Α.Σ.Π.) Δημήτριο Τσουκαλά και τον Αρχηγό του Γενικού Επιτελείου Αεροπορίας (Γ.Ε.Α.), αντιπτέραρχο Γεώργιο Μπλιούμη.

Στο πλαίσιο αυτό, ο Χανιώτης βουλευτής εξέφρασε το ενδιαφέρον να παρευρεθεί στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε σήμερα το πρωί, στον αερολιμένα των Χανίων, για τα συστήματα διαχείρισης εναέριας κυκλοφορίας, προκειμένου να αναδείξει τη μεγάλη σημασία του συγκεκριμένου έργου και να διαμορφώσει ιδίαν άποψη για την πορεία υλοποίησης του, που αποτελεί συμβατική υποχρέωση της FraportGreece.

Στη διάρκεια της σύσκεψης, ο κ. Διγαλάκης τόνισε ότι η αύξηση του αριθμού των αφίξεων και των αναχωρήσεων (slots) αεροσκαφών εμπορικών πτήσεων στο αεροδρόμιο των Χανίων αποτελεί ένα κρίσιμο και σημαντικό ζήτημα για την ευρύτερη περιοχή, που, ως γνωστόν, στηρίζεται οικονομικά, σε μεγάλο βαθμό, στον τουρισμό.

Μάλιστα, ο κ. Διγαλάκης εκτίμησε, με βάση τα στοιχεία που έχει ζητήσει ο ίδιος για την καλύτερη ενημέρωσή του, κατά το πρόσφατο παρελθόν, από τη FraportGreece αναφορικά με τον προγραμματισμό των slots και τα σχετικά αιτήματα τα οποία καταθέτουν ετησίως οι αεροπορικές εταιρείες για το αεροδρόμιο των Χανίων, ότι η τοπική οικονομία χάνει κάθε χρόνο ένα ποσό, που, με συντηρητικούς υπολογισμούς, ξεπερνά τα 100 εκατομμύρια ευρώ, εξαιτίας της απουσίας του ραντάρ προσέγγισης, αλλά και της μη αύξησης του αριθμού των slots, αν και υπάρχει η σχετική δυνατότητα.

Ο κ. Διγαλάκης επισήμανε ότι δεν θα πρέπει να χαθεί άλλος χρόνος αναφορικά με τις διαδικασίες που προβλέπονται από τώρα και στο εξής για την τοποθέτηση των συστημάτων διαχείρισης εναέριας κυκλοφορίας (ολοκλήρωση επιτόπιων ελέγχων, ολοκλήρωση διαγωνισμού, επιλογή αναδόχου, παραγωγή και εγκατάσταση συστημάτων, θεωρητική και πρακτική εκπαίδευση προσωπικού της Πολεμικής Αεροπορίας).

Ο Βουλευτής Χανίων τόνισε ότι θα πρέπει να καταβληθεί κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου να επισπευσθεί η εγκατάσταση και στο ενδιάμεσο διάστημα θα πρέπει να υπάρξει περαιτέρω αύξηση της χωρητικότητας πτήσεων στο αεροδρόμιο Χανίων καθημερινά και όχι μόνο κάθε Δευτέρα, όπως εγκρίθηκε πρόσφατα, μετά από πρωτοβουλίες του κ. Διγαλάκη. Ως γνωστόν, η σχετική απόφαση προέβλεπε την αύξηση της χωρητικότητας πτήσεων κάθε Δευτέρα, με τον αριθμό των αφίξεων να ανέρχεται πλέον σε 5 ανά ώρα (από 4) και των συνολικών κινήσεων σε 11 (από 10).

Σημειώνεται ότι στη σημερινή σύσκεψη συμμετείχαν οι: Ηλίας Μαραγκάκης, Γενικός Διευθυντής Επιχειρησιακών Λειτουργιών (COO) FraportGreece, Κώστας Παπακωνσταντίνου, Επικεφαλής ΣτρατηγικήςFraportGreece, Μπιλ Φούλερτον, Γενικός Διευθυντής Τεχνικών Υπηρεσιών (CTO) FraportGreece, Τάσος Τηνιακός, Διευθυντής Αεροδρομίου Χανίων «Δασκαλογιάννης», Σπύρος Γκαβανόζης, Διευθυντής Διαχείρισης Συστημάτων και Υποδομών Αεροναυτιλίας της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας και εκπρόσωποι της Πολεμικής Αεροπορίας από το ΓΕΑ και την 115 Πτέρυγα Μάχης.

"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

Η MAGA στροφή του Ζούκερμπεργκ εγκαινιάζει μια “εποχή ψεμάτων” σε Facebook – Instagram

Ο διευθύνων σύμβουλος της Meta, Μαρκ Ζούκερμπεργκ, ανακοίνωσε την Τρίτη (07/01) πως προχωρά σε σαρωτικές αλλαγές,…

1 hour ago

Η Διαμαντοπούλου έπλεξε το εγκώμιο του Άδωνι Γεωργιάδη που προασπίστηκε τον Σημίτη από την Λατινοπούλου

Η επιλογή της Αννας Διαμαντοπούλου να αποδώσει τα εύσημα στον Αδωνι Γεωργιάδη για το γεγονός…

1 hour ago

ΗΑΕ, Ισραήλ και ΗΠΑ διαπραγματεύονται τη συγκυβέρνηση της Γάζας μετά τον πόλεμο

Τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα διαπραγματεύονται με το Ισραήλ και τις Ηνωμένες Πολιτείες τη συμμετοχή τους…

1 hour ago

Παρατηρητήριο Αστικού Πρασίνου: Ποια είναι η σωστή διαχείριση των δέντρων στις πόλεις με προβλήματα και ζητήματα επικινδυνότητας;

Με αφορμή τα όσα αναφέρονται στη δημόσια συζήτηση για τις κοπές των αστικών δένδρων, καθώς…

2 hours ago

Γηροκομείο Χανίων: «Ήταν δεμένος από τη μέση, είχε σημάδια στους βραχίονες», κατέθεσε κόρη θύματος

«Ήταν δεμένος από την μέση και στους βραχίονες είχε σημάδια περιμετρικά, σαν μελανιές». Με αυτές…

4 hours ago

Η ευτυχία των Ελλήνων, βρίσκεται «εν υπνώσει»!

Του Γιώργου Ουρανού, Ψυχολόγου Βαθιά μας πεποίθηση είναι το ότι, το μέλλον μιας κοινωνίας ή…

4 hours ago

This website uses cookies.