ΤΟΠΙΚΑ

Β. Διγαλάκης για αεροδρόμιο Χανίων: Η τοπική οικονομία χάνει δεκάδες εκατομμύρια ετησίως και αυτό πρέπει και μπορεί να αλλάξει

Να καταβληθεί κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου τα συστήματα διαχείρισης εναέριας κυκλοφορίας (ραντάρ προσέγγισης) στο αεροδρόμιο «Δασκαλογιάννης» να προμηθευτούν, να τοποθετηθούν και να λειτουργήσουν πλήρως το συντομότερο δυνατόν ζήτησε σήμερα ο βουλευτής της ΝΔ Βασίλης Διγαλάκης, επισημαίνοντας, παράλληλα, την ανάγκη να προχωρήσει άμεσα η πρόταση που έχει καταθέσει για την αύξηση της χωρητικότητας του αεροδρομίου Χανίων ως προς τον μέγιστο αριθμό αφίξεων/αναχωρήσεων (slots) των εμπορικών πτήσεων.

Ο κ. Διγαλάκης παρακολουθεί στενά το όλο ζήτημα, έχοντας, από τον περασμένο Φεβρουάριο, ξεκινήσει σειρά ενεργειών, με κατάθεση αναφοράς στη Βουλή και συναντήσεις με τους υπουργούς Εθνικής Άμυνας και Τουρισμού, Νίκο Παναγιωτόπουλο και Χάρη Θεοχάρη αντίστοιχα, τον πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου της Εθνικής Αρχής Συντονισμού Πτήσεων (Ε.Α.Σ.Π.) Δημήτριο Τσουκαλά και τον Αρχηγό του Γενικού Επιτελείου Αεροπορίας (Γ.Ε.Α.), αντιπτέραρχο Γεώργιο Μπλιούμη.

Στο πλαίσιο αυτό, ο Χανιώτης βουλευτής εξέφρασε το ενδιαφέρον να παρευρεθεί στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε σήμερα το πρωί, στον αερολιμένα των Χανίων, για τα συστήματα διαχείρισης εναέριας κυκλοφορίας, προκειμένου να αναδείξει τη μεγάλη σημασία του συγκεκριμένου έργου και να διαμορφώσει ιδίαν άποψη για την πορεία υλοποίησης του, που αποτελεί συμβατική υποχρέωση της FraportGreece.

Στη διάρκεια της σύσκεψης, ο κ. Διγαλάκης τόνισε ότι η αύξηση του αριθμού των αφίξεων και των αναχωρήσεων (slots) αεροσκαφών εμπορικών πτήσεων στο αεροδρόμιο των Χανίων αποτελεί ένα κρίσιμο και σημαντικό ζήτημα για την ευρύτερη περιοχή, που, ως γνωστόν, στηρίζεται οικονομικά, σε μεγάλο βαθμό, στον τουρισμό.

Μάλιστα, ο κ. Διγαλάκης εκτίμησε, με βάση τα στοιχεία που έχει ζητήσει ο ίδιος για την καλύτερη ενημέρωσή του, κατά το πρόσφατο παρελθόν, από τη FraportGreece αναφορικά με τον προγραμματισμό των slots και τα σχετικά αιτήματα τα οποία καταθέτουν ετησίως οι αεροπορικές εταιρείες για το αεροδρόμιο των Χανίων, ότι η τοπική οικονομία χάνει κάθε χρόνο ένα ποσό, που, με συντηρητικούς υπολογισμούς, ξεπερνά τα 100 εκατομμύρια ευρώ, εξαιτίας της απουσίας του ραντάρ προσέγγισης, αλλά και της μη αύξησης του αριθμού των slots, αν και υπάρχει η σχετική δυνατότητα.

Ο κ. Διγαλάκης επισήμανε ότι δεν θα πρέπει να χαθεί άλλος χρόνος αναφορικά με τις διαδικασίες που προβλέπονται από τώρα και στο εξής για την τοποθέτηση των συστημάτων διαχείρισης εναέριας κυκλοφορίας (ολοκλήρωση επιτόπιων ελέγχων, ολοκλήρωση διαγωνισμού, επιλογή αναδόχου, παραγωγή και εγκατάσταση συστημάτων, θεωρητική και πρακτική εκπαίδευση προσωπικού της Πολεμικής Αεροπορίας).

Ο Βουλευτής Χανίων τόνισε ότι θα πρέπει να καταβληθεί κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου να επισπευσθεί η εγκατάσταση και στο ενδιάμεσο διάστημα θα πρέπει να υπάρξει περαιτέρω αύξηση της χωρητικότητας πτήσεων στο αεροδρόμιο Χανίων καθημερινά και όχι μόνο κάθε Δευτέρα, όπως εγκρίθηκε πρόσφατα, μετά από πρωτοβουλίες του κ. Διγαλάκη. Ως γνωστόν, η σχετική απόφαση προέβλεπε την αύξηση της χωρητικότητας πτήσεων κάθε Δευτέρα, με τον αριθμό των αφίξεων να ανέρχεται πλέον σε 5 ανά ώρα (από 4) και των συνολικών κινήσεων σε 11 (από 10).

Σημειώνεται ότι στη σημερινή σύσκεψη συμμετείχαν οι: Ηλίας Μαραγκάκης, Γενικός Διευθυντής Επιχειρησιακών Λειτουργιών (COO) FraportGreece, Κώστας Παπακωνσταντίνου, Επικεφαλής ΣτρατηγικήςFraportGreece, Μπιλ Φούλερτον, Γενικός Διευθυντής Τεχνικών Υπηρεσιών (CTO) FraportGreece, Τάσος Τηνιακός, Διευθυντής Αεροδρομίου Χανίων «Δασκαλογιάννης», Σπύρος Γκαβανόζης, Διευθυντής Διαχείρισης Συστημάτων και Υποδομών Αεροναυτιλίας της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας και εκπρόσωποι της Πολεμικής Αεροπορίας από το ΓΕΑ και την 115 Πτέρυγα Μάχης.

"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

Οι πρώτες δηλώσεις του Σωκράτη Φάμελλου: “Ο ΣΥΡΙΖΑ ξαναξεκινάει. Θα χτίσουμε το σπίτι μας από την αρχή”

Σε μία ιστορική ημέρα για τον ΣΥΡΙΖΑ, ο Σωκράτης Φάμελλος, νέος πρόεδρος του κόμματος, προχώρησε…

5 hours ago

Συντριπτική νίκη Πολάκη σε όλες τις κάλπες στα Χανιά – 100% στα Σφακιά – Αναλυτικά τα αποτελέσματα με ποσοστά

Η συμμετοχή στις εσωκομματικές εκλογές του ΣΥΡΙΖΑ στον νομό Χανίων χαρακτηρίστηκε από μεγάλη προσέλευση, με…

5 hours ago

Η πρώτη δήλωση Πολάκη: “Σήμερα είναι μια μέρα χαράς για τον ΣΥΡΙΖΑ γιατί το σχέδιο ρευστοποίησης από την ολιγαρχία απέτυχε”

Ο Παύλος Πολάκης, μετά την ολοκλήρωση των εσωκομματικών εκλογών του ΣΥΡΙΖΑ, όπου κατέλαβε τη δεύτερη…

5 hours ago

ΟΟΣΑ: Ξεζουμίζει τα νοικοκυριά η έμμεση φορολόγηση – Πρωταθλητές στον Ειδικό Φόρο Κατανάλωσης

Μπορεί ο πρωθυπουργός να υπόσχεται φοροελαφρύνσεις για τη μεσαία τάξη, εν τω μεταξύ όμως η…

5 hours ago

Οι Αποκορωνιώτες ενώνουν τον αγώνα τους με τους κατοίκους των Κεραμειών ενάντια στους πυλώνες

Στις 28 Νοεμβρίου θα πραγματοποιηθεί συνάντηση με τους κατοίκους των Κεραμειών, με στόχο την ενημέρωση…

6 hours ago

Εκλογές ΣΥΡΙΖΑ: Νέος πρόεδρος ο Σωκράτης Φάμελλος

Ο Σωκράτης Φάμελλος είναι ο νέος πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία, καθώς κατάφερε να επικρατήσει από την…

6 hours ago

This website uses cookies.