Γάμος, οικογένεια, αναπαραγωγή γαμικών σχέσεων.Έτσι διαιωνίστηκε το ανθρώπινο είδος στις οργανωμένες ανθρώπινες κοινωνίες μέχρι σήμερα. Η ομοφυλοφυλία είναι μια παρέκκλιση από τις κοινωνικές συμβάσεις και γιαυτό δεν είναι κοινωνικά αποδεκτή.Στις θέσεις αυτές έπαιξε κυρίαρχο ρόλο και η θρησκεία με τα αυστηρά δόγματα της. Στην αρχαία Αθήνα υπήρχε η ομοφυλοφυλία αλλά όπως λένε οι πηγές σαν σχέση προστασίας του ενήλικου 30ρη προς τον έφηβο,στοργής, και μαθητείας του δρόμου της ζωής.Υπάρχουν και κείμενα που υποστηρίζουν ότι και τότε δεν ήταν κοινωνικά αποδεκτή η ομοφυλοφυλία.Τώρα γιατί είναι αποδεκτή η γυναικεία ομοφυλοφυλία -αν είναι-κατά τον Θάνο Ασκητή.Σαν απλός πολίτης και όχι επιστήμονας σκέπτομαι ότι μπορεί να είναι αποδεκτή επειδή η γυναίκα μπορεί να διακόψει την σχέση της και να τεκνοποιήσει. Η τεκνοποιεία η κληρονομικότητα η ιδιοκτησία στο κέντρο της οικογένειας και της κοινωνίας. {Φρίντρηχ Ένγκελς “η καταγωγή της οικογένειας της ιδιοκτησίας και του κράτους.)
Δεν νομίζω ότι ο Θάνος Ασκητής ή οποιοσδήποτε άλλος επιστήμονας μπορεί να αλλάξει τις κοινωνικές συμβάσεις που διαφοροποιούνται εξαιτίας της διεκδίκησης δικαιωμάτων μέσα από τον αγώνα των κοινωνικών κινημάτων.Σήμερα στις δυτικές κοινωνίες οι ομοφυλόφιλοι έχουν κερδίσει το δικαίωμα γάμου, συμφώνου συμβίωσης κ.λ.π. χωρίς βέβαια να έχει πάψει εντελώς η κοινωνική μομφή.Μάλιστα θαρραλέα πολιτικά πρόσωπα στην Ευρώπη δηλώνουν ανοιχτά την ομοφυλοφυλία τους και ταξιδεύουν μαζί με τους συντρόφους τους.Το δικαίωμα στην διαφορετικότητα το στηρίζει και η αριστερά και δικαίως σε μια δημοκρατική και φιλελεύθερη κοινωνία όλα τα λουλούδια πρέπει να ανθίζουν.
Μανούσος Γ. Δασκαλάκης