“Δεν αρκούν τα ψηφίσματα για να ανακληθεί η απόφαση ιδιωτικοποίησης του αεροδρομίου Χανίων από το ΤΑΙΠΕΔ», επεσήμανε σε συνέντευξή του στον Κρήτη fm 101.5 και στην Κατερίνα Πολύζου», ο Γιάννης Σαρρής, Επικεφαλής Δημοτικής Παράταξης “Πρωτοβουλία Πολιτών για την τοπική αυτοδιοίκηση Πρώτα ο Άνθρωπος”.
Το δημοψήφισμα δεν αποτελεί πρωτοτυπία ή απλή μορφή διαμαρτυρίας, έχει γίνει πράξη και σε άλλες περιοχές της Ελλάδας. Το δημοψήφισμα προβλέπεται από το νόμο του Καλλικράτη, αν και δεν έχει μπει σε σαφές πλαίσιο, ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Σαρρής.
Να υπενθυμίσουμε ότι ο Κρίτωνας Αρσένης ως ανεξάρτητος ευρωβουλευτής είχε καταθέσει στον επίτροπο Όλι Ρεν, ερώτηση με την οποία τονίζονταν ότι η ιδιωτικοποίηση του αεροδρομίου «Ιωάννης Δασκαλογιάννης» θα στερήσει από το δημόσιο ταμείο κέρδη που υπερβαίνουν ετησίως τα 10 εκ. ευρώ.
Tονίζει επιπλέον ότι η κυβέρνηση θα χαρίσει στον ιδιώτη και νέο ιδιοκτήτη, ευρωπαϊκή χρηματοδότηση που ξεπερνά τα 110 εκατ. ευρώ, παρέχοντάς του αδικαιολόγητο πλεονέκτημα έναντι των υπολοίπων αεροδρομίων της χώρας, παραβιάζοντας τον ευρωπαϊκό Κανονισμό 1083/2006.
Να υπενθυμίσουμε ότι η συγκεκριμένη υπόθεση, είχε προκαλέσει τη σύσσωμη αντίδραση των θεσμικών φορέων του Νομού, αλλά και των τουριστικών παραγόντων.
Κατηγορηματικά εναντίον της ιδιωτικοποίησης του αεροδρομίου Χανίων είχε ταχθεί και ο υπεύθυνος τομέα Ανάπτυξης της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ, βουλευτής Χανίων, Γιώργος Σταθάκης, επικαλούμενος την μεταφορά του κέντρου δραστηριοτήτων της «Ryanair» στα Χανιά, για να υπογραμμίσει ότι «η δημόσια διαχείριση των αεροδρομίων κατά κανέναν τρόπο δεν εμποδίζει τη λειτουργία τους ως τοπικών πόλων ανάπτυξης».
Οπως επισημαίνεται, στις 4 Απριλίου 2013 ψηφίστηκε επί της αρχής και επί των άρθρων στην Ολομέλεια της Βουλής το νομοσχέδιο «Διαμόρφωση Φιλικού Περιβάλλοντος για τις Στρατηγικές και Ιδιωτικές Επενδύσεις», στο οποίο προστέθηκε με τη μορφή τροπολογίας το σχέδιο αναδιάρθρωσης της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) και σύστασης της Ανώνυμης Εταιρείας Διαχείρισης Περιφερειακών Αεροδρομίων (ΑΕΔΙΠΑ).
Στην παρέμβασή του, κατά τη διάρκεια της κατ’ άρθρο ψήφισης του νομοσχεδίου, ο κ. Σταθάκης αναφέρθηκε στην επικείμενη επέκταση του αεροδρομίου Χανίων, υποδεικνύοντας πως η προγραμματισμένη χρηματοδότησή της θα ευνοήσει τελικά τον ιδιώτη επενδυτή, που θ’ αναλάβει τη διαχείρισή του.
Εδώ το ηχητικό απόσπασμα από την συνέντευξη με τον Γ. Σαρρή στην πρωινή ενημερωτική εκπομπή του ΚΡΗΤΗ FM 101.5 “Καφές με Σχόλια” με την Κατερίνα Πολύζου
Πηγή: kritifm1015.gr
«Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ έχει καθήκον να ξαναγίνει ένα σοβαρό και συγκροτημένο κόμμα, γι’ αυτό και έχουν…
«Δεν θα συμφωνήσω ότι έχει επικρατήσει η άποψη «’ότι το ΚΚΕ δεν θέλει να κυβερνήσει’», τόνισε ο…
Του Γιάννη Γ. Καλογεράκη Μαθηματικού Στατιστικολόγου Επιτ. Σχολικού Συμβούλου Μαθηματικών (Την αμαθίαν καταλύεται η αλήθεια)…
Ο κ. Ευτύχης Δαμηλάκης, Επικεφαλής της Μείζονος Αντιπολίτευσης Δήμου Καντάνου-Σελίνου και Αντιπρόεδρος της Δημοτικής Επιτροπής,…
Σήμερα, στο κέντρο της Αγοράς της πόλης των Χανίων, ολοκληρώθηκαν οι εορταστικές εκδηλώσεις που διοργάνωσε…
Αρκετά υψηλότερος από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο το 2023 είναι ο αριθμός των θανατηφόρων τροχαίων δυστυχημάτων στην Ελλάδα (68…
This website uses cookies.