Η ιδιωτικοποίηση του λιμανιού στη Σούδα αποτελεί κομμάτι της πολιτικής ξεπουλήματος της Δημόσιας περιουσίας και εκποίησης του δημόσιου πλούτου. Είναι κομμάτι της πολιτικής που επιβάλλει η Ε.Ε. , η ΕΚΤ και το ΔΝΤ στη χώρα σε συνεργασία με τις ντόπιες ελίτ.
Οι υποδομές της χώρας, η γη και η φύση στην κυριολεξία χαρίζονται σε επιχειρηματίες αντί πινακίου φακής. Το παράδειγμα του χαρίσματος της Αγροτικής Τράπεζας το τελευταίο καλοκαίρι φανερώνει με τον πιο παραστατικό τρόπο ότι οι πολιτικές των ιδιωτικοποιήσεων αποτελούν σκανδαλώδεις πράξεις αρπαγής και πλιάτσικου εις βάρος του δημοσίου και του λαού από την πλευρά του κεφαλαίου.
Δεν πρόκειται σε καμία περίπτωση να οδηγήσουν σε ανάπτυξη. Είδαμε ποια ήταν η κατάληξη της ιδιωτικοποίησης των ναυπηγείων στο Σκαραμαγκά. Η διάλυση του ναυπηγείου και εκ περιτροπής εργασία για τους εργαζόμενους, ήταν το αποτέλεσμα.
Η ιδιωτικοποίηση των λιμανιών πέρα από χειροτέρευση της θέσης των εργαζομένων σε αυτά, θα σημάνει ακριβότερες μεταφορές και προϊόντα για τους κατοίκους των νησιών, αλλά και ακριβότερες τουριστικές υπηρεσίες σε περιοχές που σχετίζονται άμεσα με τον τουρισμό.
Τα σχέδια για την ιδιωτικοποίηση του λιμανιού της Σούδας, όπως και κάθε άλλου λιμανιού και αεροδρομίου και δημόσιας υπηρεσίας και πλούτου στη χώρα πρέπει να σταματήσουν αμέσως.
«Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ έχει καθήκον να ξαναγίνει ένα σοβαρό και συγκροτημένο κόμμα, γι’ αυτό και έχουν…
«Δεν θα συμφωνήσω ότι έχει επικρατήσει η άποψη «’ότι το ΚΚΕ δεν θέλει να κυβερνήσει’», τόνισε ο…
Του Γιάννη Γ. Καλογεράκη Μαθηματικού Στατιστικολόγου Επιτ. Σχολικού Συμβούλου Μαθηματικών (Την αμαθίαν καταλύεται η αλήθεια)…
Ο κ. Ευτύχης Δαμηλάκης, Επικεφαλής της Μείζονος Αντιπολίτευσης Δήμου Καντάνου-Σελίνου και Αντιπρόεδρος της Δημοτικής Επιτροπής,…
Σήμερα, στο κέντρο της Αγοράς της πόλης των Χανίων, ολοκληρώθηκαν οι εορταστικές εκδηλώσεις που διοργάνωσε…
Αρκετά υψηλότερος από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο το 2023 είναι ο αριθμός των θανατηφόρων τροχαίων δυστυχημάτων στην Ελλάδα (68…
This website uses cookies.