Με αφορμή την ανακοίνωση ολοκλήρωσης της Β’ φάσης του διαγωνισμού του ΒΟΑΚ για το τμήμα Χανιά – Ηράκλειο, που καλύπτει μέχρι τη Χερσόνησο, ο αν. Τομεάρχης Ανάπτυξης & Επενδύσεων ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ και εκ νέου υποψήφιος Βουλευτής Ηρακλείου Χάρης Μαμουλάκης, προχώρησε στην ακόλουθη δήλωση:
«Η επιθυμία εργαλειοποίησης του ΒΟΑΚ από την ΝΔ, που όλως τυχαίως «κατάφερε» να συγχρονίσει την κατάθεση των δεσμευτικών προσφορών για το τμήμα Χανιά – Ηράκλειο με τις εθνικές εκλογές, δεν μπορούν να αποκρύψουν την πραγματική παρακαταθήκη της κυβέρνησης στο πολύπαθο έργο. Η Β’ φάση του διαγωνισμού που ολοκληρώνεται αυτές τις μέρες, είναι η συνέχεια της Α’ φάσης που έχει προκηρυχθεί το 2018 από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ με την υφιστάμενη αρχιτεκτονική και την υφιστάμενη χάραξη. Το μόνο που προσέφερε η κυβέρνηση Μητσοτάκη, ήταν πολυετή καθυστέρηση, διόδια για τους οδηγούς με σημαντικές επιπτώσεις στην τοπική οικονομία και την αναπτυξιακή προοπτική, ακόμη και στις μετακινήσεις γύρω από το Ηράκλειο, καθώς και σκιώδη διόδια που θα επιβαρύνουν το Ελληνικό Δημόσιο προς όφελος τους παραχωρησιούχου.
Κατάφερε ακόμη να οδηγήσει τον Δήμο Ηρακλείου σε προσφυγή στο Συμβούλιο της Επικρατείας ζητώντας παρεμβάσεις ώστε να μην διχοτομηθεί η πόλη από τον ΒΟΑΚ και να είναι εφικτή η σύνδεση του βορείου με το νότιο τμήμα της.
Αυτή όμως ήταν, αυτή παραμένει η ΝΔ. Μπίζνες για λίγους και εκλεκτούς εις βάρος του κράτους, εις βάρος των πολιτών.
Στις 21 Μαΐου, θα πάρουν την απάντηση που τους αξίζει.».
«Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ έχει καθήκον να ξαναγίνει ένα σοβαρό και συγκροτημένο κόμμα, γι’ αυτό και έχουν…
«Δεν θα συμφωνήσω ότι έχει επικρατήσει η άποψη «’ότι το ΚΚΕ δεν θέλει να κυβερνήσει’», τόνισε ο…
Του Γιάννη Γ. Καλογεράκη Μαθηματικού Στατιστικολόγου Επιτ. Σχολικού Συμβούλου Μαθηματικών (Την αμαθίαν καταλύεται η αλήθεια)…
Ο κ. Ευτύχης Δαμηλάκης, Επικεφαλής της Μείζονος Αντιπολίτευσης Δήμου Καντάνου-Σελίνου και Αντιπρόεδρος της Δημοτικής Επιτροπής,…
Σήμερα, στο κέντρο της Αγοράς της πόλης των Χανίων, ολοκληρώθηκαν οι εορταστικές εκδηλώσεις που διοργάνωσε…
Αρκετά υψηλότερος από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο το 2023 είναι ο αριθμός των θανατηφόρων τροχαίων δυστυχημάτων στην Ελλάδα (68…
This website uses cookies.