Τα εξώδικα που είχαν καταθέσει όλο το προηγούμενο διάστημα για τη μη λειτουργία των συστημάτων ασφαλείας γνωστοποιούν οι σιδηροδρομικοί στην Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Σωματείων Μηχανοδηγών (ALE), προκειμένου να λάβουν γνώση οι αρμόδιες αρχές της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
«Το Σωματείο μας, προωθεί τα εξώδικα που έχουμε καταθέσει προς τους αρμόδιους φορείς για τη μη λειτουργία των συστημάτων ασφαλείας στην Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Σωματείων Μηχανοδηγών (ALE), προκειμένου να λάβουν γνώση οι αρμόδιες αρχές της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Τις επόμενες ημέρες θα δοθεί συνέντευξη Τύπου με όλα τα διαθέσιμα στοιχεία γύρω από τις ενέργειες μας. Το 3ο εξώδικο που είχε σταλεί τον Σεπτέμβριο του 2021, όπου είχε πραγματοποιηθεί και απεργιακή κινητοποίηση», γράφει σε ανάρτησή του ο Κώστας Γενιδούνιας, πρόεδρος των μηχανοδηγών.
Ο ίδιος από την πρώτη στιγμή της τραγωδίας στα Τέμπη σημειώνει ότι η αιτία δεν είναι μόνο ένα ανθρώπινο λάθος, αλλά τα χρόνια προβλήματα που έχουν αναδείξει όλα τα προηγούμενα χρόνια οι εργαζόμενοι με τις ανακοινώσεις και τις κινητοποιήσεις τους.
Δείτε την ανάρτηση στο Facebook
Ο κ. Γενιδούνιας, σε χθεσινή ανάρτησή του, επισημαίνει ότι οι εργαζόμενοι δεν ξεχνούν τον ρόλο κανενός, αφήνοντας ξεκάθαρες αιχμές για τον Χρήστο Ρετσινά, τον πρώην Διευθυντή Ασφαλείας και Κυκλοφορίας Αμαξοστοιχιών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
«Την περίοδο που ο κ. Ρετσινάς Χρήστος (περιοδεύει τα κανάλια στοχοποιώντας μηχανοδηγούς) ήταν Διευθυντής Ασφάλειας στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ (2010-2015), η εταιρεία είχε εκφράσει την πρόθεση της να αυξήσει το όριο ταχύτητας στους συρμούς του Προαστιακού Αθήνας από 115 σε 160 χλμ/ώρα (εκεί δουλεύει 1 Μηχανοδηγός on board), ΧΩΡΙΣ να λειτουργεί η ΤΗΛΕΔΙΟΙΚΗΣΗ και η φωτοσήμανση και το ETCS. Επειδή οι μηχανοδηγοί ΔΕΝ ΞΕΧΝΟΥΝ τον ρόλο κανενός, το εξώδικο. Δεν το κάναμε ποτέ δηλώνοντας ΑΝΥΠΑΚΟΗ στον παραλογισμό», έγραψε ο Κώστας Γενιδούνιας.
Η σχετική ανάρτηση
Ο Χρήστος Ρετσινάς, σε συνέντευξή του στην ΕΡΤ στις 3 Μαρτίου, είχε δηλώσει ότι από το 2020 αποφεύγει να μπαίνει σε τρένα, ενώ τάχθηκε υπέρ της διακοπής των δρομολογίων αφού «πρέπει πρώτα να γίνουν αυτά που πρέπει να γίνουν», σύμφωνα με τον ίδιο.
«Μέχρι το τέλος του 2020 υπήρχε ένα κέντρο παρακολούθησης κυκλοφορίας, δευτεροβάθμιος έλεγχος – ο πρώτος είναι ο σταθμάρχης – στην οδό Καρόλου. Σήμερα δεν υπάρχει. Δεν υπήρχε περίπτωση να μην προλάβουμε λάθος σταθμάρχη, ελέγχαμε την κυκλοφορία των τρένων σε όλη την Ελλάδα», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Ρετσινάς, προσθέτοντας ότι αν «δεν υπάρχει το κέντρο και πλέον πάμε στα τυφλά με βάση το λάθος ή το σωστό του όποιου σταθμάρχη», είχε υποστηρίξει ακόμη.
Το βράδυ του Σαββάτου, 23 Νοεμβρίου, ο Γενικός Γραμματέας της Κεντρικής Επιτροπής του ΚΚΕ, Δημήτρης…
Σε πλήρη ετοιμότητα δηλώνει ο ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ ενόψει της αυριανής διαδικασίας εκλογής προέδρου (Κυριακή 24 Νοεμβρίου). Σύμφωνα με ανακοίνωση…
Σε πολύ δύσκολη θέση είναι οι κυβερνήσεις των κρατών της ΕΕ που υποστηρίζουν σθεναρά το Ισραήλ, καθώς μετά…
Η 29η διάσκεψη των Ηνωμένων Εθνών για το κλίμα, COP29, που διεξάγεται αυτές τις ημέρες στην πρωτεύουσα…
Θερμοκρασίες ρεκόρ καταγράφηκαν το φετινό καλοκαίρι στις ελληνικές θάλασσες καθιστώντας το, το πιο ζεστό σε βάθος σαρακονταετίας…
Η βουλευτής Χανίων αποκαλύπτει, σε συνέντευξή της στα «Νέα» και στον Χρήστο Χωμενίδη, το παρασκήνιο…
This website uses cookies.