Μπορεί μια έκθεση προϊόντων να μετατραπεί σε μεγάλη πολιτιστική διαφήμιση για ένα τόπο; Και όμως μπορεί! Οπως αποδεικνύεται από την “μεγάλη συνάντηση” ,που οργανώνει για τέταρτη φορά στη Θεσσαλονίκη ο Νεκτάριος Σερμάκης, η Κρήτη τυγχάνει μεγάλης διαφήμισης στην Μακεδονία!
Την πρώτη φορά ήταν μόλις 22 περίπτερα -εκθετήρια, φέτος έγιναν 72 και ο κόσμος στο κτίριο 12 της ΔΕΘ δεν χωρούσε! Η “μεγάλη συνάντηση” έχει μετατραπεί σε μείζον πολιτιστικό γεγονός για την πόλη πλέον αφού συρρέουν καθημερινά χιλιάδες επισκέπτες για να γευθούν να δοκιμάσουν και να δουν από κοντά τα καταπληκτικά προϊόντα της κρητικής γης.
Οι επιμέρους δε εκδηλώσεις με κρητικούς χορούς, δρώμενα, αλλά και η παρουσία του Καππαδοκικού συγκροτήματος έκλεψαν την παράσταση!
Ξεκινούν την Πέμπτη 28 Νοεμβρίου τα πρώτα δωρεάν απογευματινά χειρουργεία, σύμφωνα με τον υπουργό Υγείας…
Η Γερμανία καταρτίζει έναν κατάλογο καταφυγίων που θα μπορούσαν να παρέχουν προστασία έκτακτης ανάγκης σε πολίτες, δήλωσε…
Η Pump.fun, μια αποκεντρωμένη πλατφόρμα για τη δημιουργία memecoins με βάση τη Solana, δέχεται πυρά…
Αναδεικνύοντας τις αστοχίες και τα γκρίζα σημεία του κρατικού προϋπολογισμού του 2025, που λειτουργούν εις…
Την επιβεβλημένη ανάγκη παράτασης της προθεσμίας υποβολής δηλώσεων στο Κτηματολόγιο πέραν της 30ης/11/2024, φέρνει στη Βουλή των…
Συμβουλές προς τους καταναλωτές, κατά τη διάρκεια των φετινών εκπτώσεων της Black Friday και της…
This website uses cookies.