«Το μεγάλο στοίχημα της φετινής σεζόν είναι να μείνει όρθια η τουριστική μας βιομηχανία. Για να συμβεί αυτό πρέπει να συνεργαστούμε και να είμαστε όλοι -κράτος, αυτοδιοίκηση, φορείς και ιδιωτικός τομέας- όσο το δυνατόν πιο συντονισμένοι».
Αυτό τόνισε, μεταξύ άλλων, ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, κ. Δημήτρης Φραγκάκης, μιλώντας σήμεραστο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών 2020 (DelphiEconomicForum) και τηνκα Μαρία Θεοφανοπούλου,από τοGreekTravelPages(GTP).
Ο κ. Φραγκάκης υπογράμμισε το γεγονός ότι «η πανδημία του κορωνοϊού άλλαξε δραματικά και αναπάντεχα τα δεδομένα για τον ελληνικό τουρισμό» και πρόσθεσε:«Φέτος θα είναι μία εξαιρετικά δύσκολη χρονιά. Μέχρι πριν από κάποιες εβδομάδες δεν ήταν αυτονόητο ότι θα πάμε σε έναρξη της τουριστικής περιόδου, τώρα όμως ξεκινάμε το εγχείρημα του ανοίγματος της Ελλάδας προς τους επισκέπτες της, κάτι το οποίο είναι εξαιρετικά ελπιδοφόρο αλλά θα έχει καιδυσκολίες. Έχουμε ήδη αρχίσει να εφαρμόζουμε έναν οδικό χάρτη για την επανεκκίνηση του τουρισμού η οποία θα γίνει σταδιακά, προσεκτικά και με προτεραιότητα την προστασία της υγείας επαγγελματιών, εργαζόμενων αλλά και των επισκεπτών».
Σχετικά με τις ανησυχίες των επιχειρηματιών του κλάδου, ο ΓΓ του ΕΟΤ δήλωσε πως τις κατανοεί πλήρως, καθώς και ο ίδιος προέρχεται από αυτόν τον χώρο και από τουριστική περιοχή, αλλά επισήμανε πως «δεν μας επιτρέπεται η αδράνεια και η φυγομαχία καθώς έχουμε μπροστά μας και τις προκλήσεις του 2021 που θα είναι έτος ανάκαμψης. Το στοίχημα της επανεκκίνησης του τουρισμού μας φέτος θα το κερδίσουμε όλοι μαζί».
Αναφερόμενος στην καμπάνια προβολής χαρακτήρισε το 2020 ως«περιπετειώδες» όσον αφορά την προβολή της χώρας από τον ΕΟΤ, καθώς για πρώτη φορά ξεκίνησε καμπάνια brandingτον Ιανουάριο η οποία διακόπηκε λόγω πανδημίας. «Ωστόσο, δεν μείναμε αδρανείς και εν μέσω καραντίνας βγήκε το «GreeceFromHome», ενώ και τώρα είμαστε ήδη έτοιμοι με νέα καμπάνια η οποία έγινε σε συνεργασία με τον ιδιωτικό τομέα και παρουσιάστηκε από τον Πρωθυπουργό» ανέφερε χαρακτηριστικά, διευκρινίζοντας πως στόχος του ΕΟΤ είναι η Ελλάδα να παραμείνει σε τουριστική καμπάνια διαρκώς μέχρι το 2021 με διακυμάνσεις ανάλογα με το χρόνο και την στόχευση.
Κλείνοντας, ο κ. Φραγκάκης, συνεχάρη τους διοργανωτές του Delphi Economic Forum που σε δύσκολες συνθήκες δεν δίστασαν και διοργάνωσαν άλλο ένα εξαιρετικά επιτυχημένο συνέδριο, το οποίο θα συνεχίσει να στηρίζει ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού.
Σοβαρό τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε έξω από το Ναυτικό Νοσοκομείο Χανίων, με θύματα δύο πεζούς που…
Τα 18,8 δισ. ευρώ προσέγγισαν οι ταξιδιωτικές εισπράξεις στη χώρα μας την περίοδο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου 2024,…
Μια 27χρονη γυναίκα που κατήγγειλε τον πατέρα της για σεξουαλική κακοποίηση όσο εκείνη ήταν μόλις…
Το Διεθνές Τουρνουά Παμπαίδων Θεσσαλονίκης διεξάγεται για 18η χρονιά από την Ένωση Σκακιστικών Σωματείων Θεσσαλονίκης –…
Κατατέθηκε στη Βουλή το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης με τίτλο «Ενσωμάτωση…
Το Κέντρο Κοινότητας του Δήμου Πλατανιά, σε συνεργασία με την Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία «Διαβάζω για τους…
This website uses cookies.