Με ένα νέο spot με την υπογραφή του Θ. Παπαδουλάκη, ξαναμπαίνει η ΒΙΟΧΥΜ στην αγορά του φυσικού χυμού, με προσδοκία να αναδείξει ένα προϊόν αδιαμφισβήτητης αξίας, που όμως δεν είχε την σωστή προώθηση τα προηγούμενα χρόνια.
Η νέα διαφήμιση αλλά και η νέα συσκευασία, δείχνει την ανανέωση που έχει επέλθει στην εταιρία μετά την εξαγορά της από την Τράπεζα Χανίων, ενώ ακόμα και η συνεργασία με τον Θ. Παπαδουλάκη, δείχνει την βούληση της να επενδύσει σημαντικά στο προϊόν αυτό, επενδύοντας για την προώθηση του σε μία από τις καλύτερες εταιρίες παραγωγής στην Ελλάδα, την Indigo View.
Το spot χιουμοριστικό, με μηνύματα για τo Νησί, αφού στο φόντο είναι ένας πορτοκαλεώνας, όπου πρωταγωνιστούν οι νέες συσκευασίες του Creta Fresh “αλλά και όλα… τα φρούτα της Κρήτης”.
Οι συντελεστές για την παραγωγή:
Σκηνοθεσία: Θοδωρής Παπαδουλάκης
Σενάριο: Παναγιώτης Παπουτσάκης
Δ/νση Φωτογραφίας: Γιώργος Πανταζής
Μοντάζ: Allan Michael
Τα στοιχεία που παρουσιάζει το Sky News δείχνουν ότι μέσα σε δύο χρόνια σημειώθηκε αύξηση 21% στις…
«Αυτοί οι δύο κατηγορούμενοι δημιούργησαν πραγματικά ένα σπίτι φρίκης και έθεσαν τις εξαιρετικά σκοτεινές επιθυμίες…
Σε όλο τον κόσμο το πλαστικό χρήμα κερδίζει έδαφος. Οι κάρτες και οι εφαρμογές στα κινητά…
Ελπίδα για το πολύπαθο Εθνικό Σύστημα Υγείας εξακολουθεί να δίνει το έμψυχο δυναμικό του, που…
Στις 20 Ιανουαρίου 2025 θα πραγματοποιηθεί η δίκη των δύο ψαράδων που κατηγορούνται για τη…
Είπαμε, να γιορτάσουμε τα Χριστούγεννα, να περάσουμε καλά, να κάνουμε και χαβαλέ, αλλά κάποιοι το…
This website uses cookies.