ΤΟΠΙΚΑ

Διαμαρτύρονται καθηγητές του ΕΠΑΛ Ακρωτηρίου για την πρόταση ορισμού του ως “πρότυπο” ΕΠΑΛ

Ενάντια στη μετατροπή του ΕΠΑΛ Ακρωτηρίου σε πρότυπο ΕΠΑΛ τάσσονται οι καθηγητές του σχολείου. Με επιστολή τους αναφέρουν ότι πληροφορήθηκαν από το διαδίκτυο(!) την πρόταση του διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (δ/ΔΔΕ) κ. Τζανάκη να οριστεί το σχολείο ως «πρότυπο» ΕΠΑ.Λ.. και σημειώνουν οτι διαφωνούν και διαμαρτύρονται γιατί:

1) Κληθήκαμε την τελευταία μέρα Παρασκευή 15 Απριλίου, που έληγαν οι προθεσμίες και που το σχολείο έκλεινε για διακοπές-«όλως τυχαίως» αυτό-, σε μία μεθοδευμένη και προσχηματική ενημέρωση – διάλογο. Πριν δεν είχαμε όχι την παραμικρή ενημέρωση αλλά ούτε την παραμικρή γνώση ως σύλλογος διδασκόντων για το θέμα.

2) Αντιμετωπίσαμε μια απίστευτη βιασύνη και προχειρότητα. Χαρακτηριστικό είναι ότι η διεύθυνση του σχολείου ενημερώθηκε για μια τέτοια καθοριστική για την πορεία του σχολείου πρόταση δύο μέρες πριν, την Τετάρτη 13 Απριλίου. Επίσης ο δ/ΔΔΕ εμπρός στο σύλλογο ομολόγησε ότι «…καθυστερήσαμε καλώς ή κακώς αλλά πρέπει να κάνω σήμερα την πρόταση…»!

3) Στη συνεδρίαση του συλλόγου διδασκόντων (Παρ. 15 Απριλίου) εκφράστηκε προβληματισμός και διαφωνία στο να γίνει το σχολείο «πρότυπο». Εκφράστηκε επίσης καθολικά η άποψη ότι η όλη διαδικασία είναι βιαστική και η ενημέρωση ελλιπής. Έτσι, και από δημοκρατική ευαισθησία, αποφασίσαμε να μην υπάρξει απόφαση και ως σύλλογος να τοποθετηθούμε αφού το ξανασυζητήσουμε. Αυτό προφανώς ερμηνεύθηκε από τον δ/ΔΔΕ ως ανοχή του συλλόγου στην πρόταση για «πρότυπο»!

Συμπέρασμα από όλα αυτά; Αυταρχική στάση «εντέλλλεσθε», μεθόδευση, κακοποίηση της έννοιας της διαβούλευσης και του διαλόγου, κακοποίηση της έννοιας της δημοκρατικής λειτουργίας του συλλόγου και τελικά εμπαιγμός!

Ευθύνη για όλη αυτή την αντιδημοκρατική και προσβλητική εξέλιξη, εκτός από το υπουργείο και την κυβέρνηση, φέρει και ο δ/ΔΔΕ.

4) Εκφράζουμε τη διαφωνία μας να γίνει το σχολείο «πρότυπο», γιατί:

• Θέλουμε να προσφέρουμε γνώση σε ΟΛΟΥΣ τους μαθητές· η νεοφιλελεύθερη φιλοσοφία του «προτύπου» σχολείου όμως ΑΠΟΚΛΕΙΕΙ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΚΑΠΟΙΟΥΣ, ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΩΣ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΤΟ ΒΑΘΜΟ.

• Θέλουμε πραγματική αναβάθμιση όλων των ΕΠΑ.Λ. ισότιμα. Αναφέρθηκε η χρηματοδότηση του σχολείου με 1εκ. ευρώ. Ας τα ισομοιράσουν σε όλα τα  ΕΠΑ.Λ. του νομού· ας βρουν οι υπεύθυνοι και ό,τι άλλο ποσό χρειάζεται για την αναβάθμιση υποδομών σε όλα τα σχολεία ισότιμα. Η πρόταση για «πρότυπο» διαχωρίζει και κατηγοριοποιεί εξ αντικειμένου τα ΕΠΑ.Λ. του νομού.

• Θέλουμε «διάχυση των καλών εκπαιδευτικών πρακτικών» για όλους και όχι να έχουν λόγο στην εκπαιδευτική διαδικασία οι κερδοσκοπικές επιχειρήσεις, όπως προβλέπεται για το «πρότυπο» σχολείο.

• Θέλουμε επιμόρφωση σοβαρή για όλους τους εκπαιδευτικούς.

• Θέλουμε οι καθηγητές στα ΕΠΑ.Λ. να είναι ισότιμοι· σίγουρα γι’ αυτό η λύση δεν είναι ο χωρισμός σε «ανώτερους»  του «προτύπου» και «κατώτερους», των υπόλοιπων σχολείων.

• Προειδοποιούμε ότι η δημιουργία «προτύπου» θα φέρει στο άμεσο μέλλον σοβαρή αναστάτωση σε σχολεία, μαθητές και καθηγητές σε όλα τα ΕΠΑ.Λ. της πόλης με απώλειες διδακτικών ωρών και  με ανακατανομές τομέων και ειδικοτήτων.

• Τέλος, τονίζουμε ότι δεν υπερασπιζόμαστε τη σημερινή απαράδεκτη κατάσταση, που διδάσκοντες, μαθητές και γονείς γνωρίζουν καλά:

– Εναντιωνόμαστε στα πολύ μαζικά τμήματα (25 παιδιά ανά τμήμα στο ΕΠΑ.Λ. πολύ δύσκολα λειτουργούν), στα απαράδεκτα και συχνά επικίνδυνα κτίρια (το συγκρότημα του σχολείου μας είναι κοινά γνωστό ότι δεν έχει καν παραληφθεί!).

– Εναντιωνόμαστε στα δυσβάστακτα έξοδα για φροντιστήρια, στα απαρχαιωμένα προγράμματα σπουδών και βιβλία, στην περιορισμένη χρήση Η/Υ στα μαθήματα, στην παπαγαλία και τους εξεταστικούς μαραθωνίους (τράπεζα θεμάτων κτλ),στην απουσία εργασιακής προοπτικής για τους μαθητές μας λόγω της ανεργίας.

– αντιπαλεύουμε καθημερινά την παραβατικότητα και τον εκφοβισμό στα σχολεία που γεννά η κοινωνική βία.

Μέσα σε αυτές τις συνθήκες και ιδιαίτερα τα χρόνια της πανδημίας προσπαθούμε να επιτελέσουμε το ρόλο μας με καθηλωμένους μισθούς και χωρίς παιδαγωγική βοήθεια(επιμόρφωση κτλ). Αδυναμίες βέβαια και προβλήματα έχει η προσπάθειά μας. Αν διατηρείται όμως όρθιο το εκπαιδευτικό σύστημα οφείλεται πρωτίστως στους μαχόμενους εκπαιδευτικούς.

Ας αφήσουμε λοιπόν τους διαχωρισμούς και την κατηγοριοποίηση των σχολείων και ας προσπαθήσουμε για την αναβάθμισή τους συνολικά και ισότιμα!

5) Με βάση όλα τα παραπάνω, ζητάμε:

• Να συνεδριάσει ο σύλλογος διδασκόντων του ΕΠΑ.Λ Ακρωτηρίου το συντομότερο δυνατό.

 Ο σύλλογος Γονέων και η μαθητική κοινότητα του σχολείου μας να τοποθετηθεί για το ζήτημα.

 Οι σύλλογοι των άλλων ΕΠΑ.Λ. να πάρουν θέση για το ζήτημα.

.• Η ΕΛΜΕ Χανίων να αποφασίσει πολύμορφη κοινή δράση ώστε να αναδειχθεί και να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα.

ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΟΥ ΕΠΑΛ ΑΚΡΩΤΗΡΙΟΥ 

ΧΑΡΧΑΛΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

ΨΑΡΑΚΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ

ΛΙΒΟΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ

ΠΑΝΟΥΛΑΣ  ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

ΚΑΛΛΙΒΡΕΤΑΚΗ ΑΡΓΥΡΩ

ΚΟΥΤΣΟΥΝΑΚΗ ΚΑΙΤΗ

ΚΑΣΤΡΙΝΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

ΑΛΥΓΙΖΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ

ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ  ΧΑΡΗΣ

ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗ ΑΝΝΑ

ΤΖΟΥΒΑΛΗ ΜΑΡΙΑ

ΜΠΕΝΑΚΗΣ ΘΟΔΩΡΗΣ

ΜΑΡΜΑΤΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ

ΓΑΛΑΖΙΟΣ ΚΩΣΤΑΣ

ΚΟΥΤΡΑΚΗΣ ΖΑΧΑΡΗΣ

ΑΘΑΝΑΣΕΛΗΣ ΝΙΚΟΣ

ΒΑΓΙΩΝΑΚΗ ΛΙΤΣΑ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΟΥ ΚΑΛΛΙΡΡΟΗ

ΣΟΥΣΤΑ ΕΛΕΝΑ

ΖΗΣΙΜΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ

ΛΙΧΟΥ ΛΕΥΚΗ

ΠΑΠΑΔΑΚΗ ΝΑΤΑΣΑ

ΒΟΛΑΝΗ ΕΛΛΗ

 

"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

Metron Analysis: Άρχισαν τα «όργανα», έως 25% αθροιστικά η ακροδεξιά – «Bουτιά» στην αξιολόγηση κυβέρνησης-αντιπολίτευσης

Δυσαρέσκεια για την κυβέρνηση σε αντίθεση με την τάση βελτίωσης τον περασμένο μήνα, παρά τη…

2 hours ago

Ν. Κανέλλου: Το εργαστηριακό ψάρι δεν είναι απομίμηση ψαριού

Στην τηλεόραση της Ναυτεμπορικής και την εκπομπή In Business, με τη Μαρία Σμιλίδου, μίλησε η καθηγήτρια Διατροφής…

4 hours ago

Απειλές Τραμπ κατά Πούτιν αν δεν σταματήσει ο “γελοίος πόλεμος” στην Ουκρανία

Απειλές κατά της Ρωσίας εξαπέλυσε ο Ντόναλντ Τραμπ κατά του Ρώσου ομόλογού του, Βλαντιμίρ Πούτιν, αν δεν σταματήσει άμεσα ο πόλεμος…

4 hours ago

Αποκαλυπτική έρευνα για την ακρίβεια: 63% ακριβότερο το καλάθι με βασικά τρόφιμα σε σύγκριση με το 2021 – Μειώθηκε η ιδιοκατοίκηση, αυξήθηκαν τα επιτόκια

Αποκαλυπτικά είναι τα στοιχεία που φέρνει στο φως της δημοσιότητας η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας (ΕΕΚΕ) για…

4 hours ago

Σωκράτης Φάμελλος: «Είναι παράλογο τα κέρδη των τραπεζών να είναι 4,5 δισεκατομμύρια ευρώ τον χρόνο»

«Την ανάγκη αξιοποίησης της συμμετοχής του Δημοσίου και αύξηση της παρέμβασης της πολιτείας και στους…

4 hours ago

Λήγει το 18μηνο της προφυλάκισης γιατρών στο κύκλωμα βρεφών: Σε εξέλιξη η έρευνα για τη ‘βιομηχανοποίηση’ των γεννήσεων

Στις 7-8 Φεβρουαρίου αναμένεται να συμπληρωθεί το 18μηνο της προφυλάκισης γιατρών που κατηγορούνται ότι εμπλέκονται…

4 hours ago

This website uses cookies.