Ενδιαφέρον για την Κρήτη από ξένες εταιρίας που κάνουν επενδυτικό … άνοιγμα στα υδροπλάναΗ Κρήτη φαίνεται πως βρίσκεται ψηλό στη λίστα μεγάλων εταιριών από το εξωτερικό για επενδύσεις σε υδατοδρόμια. Ξένα funds και εταιρείες του εξωτερικού που ενδιαφέρονται να επενδύσουν στα υδατοδρόμια, ύστερα από την ψήφιση του νέου επενδυτικού νόμου έχουν πυκνώσει τις επισκέψεις τους στην Ελλάδα που εξελίσσεται σε μία από τις πιο κατάλληλες χώρες για την ίδρυση αεροδρομίων στη θάλασσα, διαθέτοντας ακτογραμμή συνολικού μήκους 16χιλιάδων χιλιομέτρων.
Μετά τις … παλινωδίες του παρελθόντος, οι συνθήκες αυτή τη φορά είναι πιο ώριμες και το γεγονός αυτό, σε συνδυασμό με τις ρυθμίσεις του νομοσχεδίου για την διαμόρφωση φιλικού επιχειρηματικού περιβάλλοντος, έχει αναθερμάνει το – «παγωμένο» μέχρι πρότινος – επενδυτικό ενδιαφέρον. Στην λίστα των νησιών από όπου σχεδιάζονται πτήσεις με υδροπλάνα θα ανήκει και η Κρήτη. Ολόκληρη η Κρήτη, εξάλλου, εμφανίζει προοπτικές για την δημιουργία συνεργειών με τα κρουαζιερόπλοια και την κάλυψη κοντινών προορισμών, όπως η Γαύδος, τα Κύθηρα και τα Δωδεκάνησα. Η αρχή, σύμφωνα με το capital.gr θα γίνει στο Ιόνιο.
Στο πλαίσιο αυτό, σχεδιάζεται η δημιουργία κεντρικού υδατοδρομίου στην Κέρκυρα, με την εταιρεία Ελληνικά Υδατοδρόμια Α.Ε. να έχει αναλάβει για λογαριασμό του Οργανισμού Λιμένος Κέρκυρας να πραγματοποιήσει τις απαιτούμενες διαδικασίες. Ήδη, οι επενδυτές έχουν πραγματοποιήσει τις πρόδρομες ενέργειες (δημιουργία εγχειριδίων λειτουργίας, αποτυπώσεις στους χάρτες κτλ) και μέσα στις επόμενες ημέρες θα υποβάλλουν προς έγκριση τον τεχνικό φάκελο του έργου.
Οφέλη
Τα οικονομικά οφέλη από την υλοποίηση υδατοδρομίων είναι πολύ σημαντικά και μεταφράζονται στην δημιουργία πολλών άμεσων και έμμεσων θέσεων εργασίας. Ένα υδατοδρόμιο λειτουργεί όλο το χρόνο από την Ανατολή έως την Δύση του ήλιου και αποτελεί επένδυση της τάξης των 5 εκατ. ευρώ. Ποσό που θα μπορούσε προοδευτικά να αγγίξει τα 50 εκατ. ευρώ σε συνδυασμό με τη διεύρυνση των δραστηριοτήτων μίας εταιρείας.
Στο πλαίσιο αυτό, ενδιαφέρον για επενδύσεις σε υδατοδρόμια έχουν εκδηλώσει επενδυτές από τον Καναδά, το Ντουμπάι και την Μεγάλη Βρετανία. Στο επενδυτικό κάδρο επανατοποθετούνται και ελληνικές εταιρείες, όπως η AirSeaLines, η οποία ιδρύθηκε το 2004, αλλά αναγκάστηκε να διακόψει την λειτουργία της το 2009 εξαιτίας σοβαρών γραφειοκρατικών εμποδίων που αντιμετώπιζε. Βέβαια, με δεδομένο ότι απαιτούνται περίπου τρεις μήνες, εωσότου ένα υδατοδρόμιο τεθεί σε κατάσταση πλήρους λειτουργίας, αναμένεται τα υδροπλάνα να προστεθούν στο χάρτη των μέσων μεταφοράς από την επόμενη τουριστική σεζόν.
Του Γιάννη Αγγελάκη Σε έρευνα της Pew Research σχετικά με την επιδημία του νεανικού άγχους,…
Η Ομάδα Στήριξης «Συνάνθρωπος» ανακοίνωσε τη διεξαγωγή εκλογών για την ανάδειξη νέου Διοικητικού Συμβουλίου. Οι…
Για τη σχέση που είχε με τον παππού του, Αλέξη Μινωτή, μίλησε ο Αλέξανδρος Αντωνόπουλος, επισημαίνοντας…
Θέμα χρόνου χαρακτήρισε η Θεοδώρα Τζάκρη την αποχώρησή της από τον ΣΥΡΙΖΑ και την ένταξή…
Σε μια μεγάλη επιχείρηση διάσωσης που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη, το Λιμενικό Σώμα εντόπισε και περισέλεψε…
Ο Σύλλογος μελών ΔΕΠ του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου (ΕΛΜΕΠΑ) εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία καταγγέλλει τις…
This website uses cookies.