Διευρυμένη σύσκεψη έγινε σήμερα στην Περιφέρεια Κρήτης για την ανάδειξη των κρητικών τυριών στα ξενοδοχεία της Κρήτης.
Η σύσκεψη έγινε υπό την προεδρία του Αντιπεριφερειάρχη Αγροτικής Οικονομίας Σταύρου Τζεδάκη και με τη συμμετοχή θεσμικών εκπροσώπων κτηνοτρόφων, τυροκόμων καθώς και ξενοδόχων και επιστημόνων του πρωτογενή τομέα, προκειμένου να τεθούν οι βάσεις σε μια συνεργασία μεταξύ πρωτογενή και τριτογενή τομέα ώστε να απορροφηθεί κατά το δυνατόν μεγαλύτερη ποσότητα τοπικών τυροκομικών προϊόντων στα ξενοδοχεία και να ενισχυθεί με τον τρόπο αυτό η κτηνοτροφία, οι τυροκόμοι του νησιού μας και γενικότερα όλη η τοπική οικονομία.
Η διασύνδεση του τουρισμού με τον πρωτογενή τομέα, αποτελεί μία από τις βασικές προτεραιότητες της Περιφέρειας Κρήτης για τα επόμενα χρόνια, καθώς και οι δύο κλάδοι αποτελούν βασικούς οικονομικούς και κοινωνικούς πυλώνες της κοινωνίας του Νησιού μας. Όπως τονίστηκε στην σύσκεψη εργασίας, η διαφημιστική προβολή για την προώθηση της Κρήτης εστιάζει στην παράδοση, την κουλτούρα και την γαστρονομία του νησιού, στοιχεία τα οποία στην πλειοψηφία τους είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με την πρωτογενή παραγωγή.
Παράλληλα, οι επισκέπτες της Κρήτης κατά την επιλογή του προορισμού των διακοπών τους, δίνουν ολοένα και μεγαλύτερη έμφαση στη γαστρονομία, το κρασί και την κρητική διατροφή, όπως αποτυπώνεται σε έρευνες και σχολιασμούς που κάνουν. Έτσι, οι εμπειρίες ζωής μαζί με την ασφάλεια του προορισμού, θα αποτελούν τα επόμενα χρόνια βασικό γνώμονα επιλογής προορισμού και είναι παράμετροι που έχουν αναδείξει ήδη το νησί ως κορυφαίο προορισμό.
Στο πλαίσιο αυτό έγινε η πρώτη συνάντηση αυτή προκειμένου να ξεκινήσει μια δημιουργική πρωτοβουλία για την ένταξη των κρητικών τυριών στα ξενοδοχεία.
«Ο στόχος είναι να ενώσουμε δυνάμεις για την ανάπτυξη που πρέπει να είναι για όλους κι η διασύνδεση του αγροδιατροφικού τομέα με τον τουρισμό να γίνει πράξη. Εμείς σαν Περιφέρεια Κρήτης έχουμε κάνει δράσεις με την πιστοποίηση των προϊόντων μας στα ξενοδοχεία, με τον μπουφέ των ξενοδοχείων. Έχουμε κάνει δράσεις εκπαιδευτικού χαρακτήρα, με την εκπαίδευση των σεφ και όλων εκείνων που ασχολούνται με την κουζίνα, γιατί είναι οι άνθρωποι κλειδιά που μπορούν να παρουσιάσουν τα προϊόντα μας και την διατροφή στους επισκέπτες μας. Είναι λοιπόν σημαντικό να καταλάβουν όλοι ότι τα κρητικά προϊόντα που έχουν μια μεγάλη και πλούσια διατροφική αξία θα αναβαθμίζουν το τουριστικό προϊόν της Κρήτης όταν είναι μέσα στα ξενοδοχεία μας», δήλωσε ο Αντιπεριφερειάρχης Αγροτικής Οικονομίας.
Η Οργάνωση «Αντίσταση και Πάλη» εξέδωσε ανακοίνωση σχετικά με τον θάνατο του 22χρονου Παναγιώτη Καράτζη,…
Η Ευρώπη αγοράζει ρωσικό φυσικό αέριο με πρωτοφανή ρυθμό το 2025, ξοδεύοντας δισεκατομμύρια δολάρια που το Κρεμλίνο μπορεί να…
Δεν έχουν το… Θεό τους οι Ισραηλινοί και προβαίνουν σε μικρόψυχες κινήσεις ενόψει της εφαρμογής…
Ο ΠΙΤΕΡ ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ, ο επιφανής Ελληνοαμερικανός γιατρός, μηχανικός, συγγραφέας και πολυσχιδής (και ζάπλουτος) επιχειρηματίας –ιδρυτής και…
Είναι μόλις 10 Ιανουαρίου και το πλουσιότερο 1% του κόσμου έχει ήδη εξαντλήσει το μερίδιο…
Του Φώτη Ποντικάκη Συμμετέχοντας στο 8ο Παγκόσμιο Συνέδριο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στο Γκέτεμποργκ της Σουηδίας το 2015, στα περίπτερα…
This website uses cookies.