ΤΟΠΙΚΑ

Διόδια με το χιλιόμετρο και στο ΒΟΑΚ

Χρέωση ανάλογα με το πόσα χιλιόμετρα έχει διανύσει ένας οδηγός και όχι μέσω των σταθμών διοδίων προβλέπει το νέο σύστημα που προωθεί το Υπουργείο Υποδομών

Διόδια με το… χιλιόμετρο θα πληρώνουν οι οδηγοί όταν ολοκληρωθεί το νέο σύστημα ηλεκτρονικών διοδίων που προωθεί το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Το νέο σύστημα θα αποσκοπεί στην χρέωση ανάλογα με το πόσα χιλιόμετρα έχει διανύσει ένας οδηγός και όχι μέσω των σταθμών διοδίων που ισχύει σήμερα και μεταξύ των αυτοκινητοδρόμων που θα ενταχθούν σε αυτό το καθεστώς είναι και ο Βόρειος Οδικός Άξονας της Κρήτης.

Στόχος είναι ο διαγωνισμός να βγει στον αέρα το 2022 και το έργο να ξεκινήσει το 2023. Σε κάθε περίπτωση λόγω και των περιορισμών της χρονικής διάρκειας των έργων του Ταμείου Ανάκαμψης, θα πρέπει να είναι έτοιμο στα τέλη του 2025 και λειτουργικό το 2026.

Με το νέο σύστημα διοδίων ο οδηγός θα χρεώνεται μόνο για τα χιλιόμετρα που διανύει (αναλογικό σύστημα δηλαδή) και θα πληρώνει μέσω ενός νέου συστήματος που θα καταγράφει το όχημα όταν εισέρχεται και όταν εξέρχεται από κάποιο αυτοκινητόδρομο με διόδια.

Το κόστος του διαγωνισμού εκτιμάται από 90-100 εκατ. ευρώ. Οι δρόμοι που θα ενταχθούν είναι: Αυτοκινητόδρομος Μορέας, Ιόνια Οδός, Εγνατία Οδος, Κεντρική Οδός Ε65, Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου, Ολυμπία Οδός, Νέα Οδός και μελλοντικά ο ΒΟΑΚ.

Αξίζει πάντως να αναφερθεί πως ο παλαιότερος διαγωνισμός για την εγκατάσταση ηλεκτρονικών διοδίων δεν ευδοκίμησε. Αυτή η νέα προσπάθεια εκτιμάται από παράγοντες του χώρου πως υποστηρίζεται από το γεγονός χρηματοδότησης του έργου από το Ταμείο Ανάκαμψης με 65 εκατ. ευρώ.

Με πληροφορίες από ypodomes.com 

"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

Κυνική ομολογία από Στιβ Μπάνον: Τα λεφτά του Έλον Μασκ θα μας βοηθήσουν να κάνουμε την Ευρώπη λαϊκιστικό παράδεισο

Ο πλούτος και η επιρροή του δισεκατομμυριούχου τεχνολογίας Έλον Μασκ είναι πολύτιμα όπλα για την…

26 mins ago

HMPV: Η πρώτη ανακοίνωση του ΕΟΔΥ για τον μεταπνευμονοϊό – «Δεν είναι νέος ιός», τι ισχύει με τα κρούσματα – Πώς μεταδίδεται, οι συστάσεις

Δεν σχετίζεται το περιστατικό με τον ασθενή στη Θεσσαλονίκη που πάσχει από μεταπνευμονοϊό με τα…

29 mins ago

Το «μεγάλο Ισραήλ» οραματίζεται ο Νετανιάχου – Σάλος για το βιβλικό χάρτη του ισραηλινού ΥΠΕΞ, στα «κάγκελα» οι αραβικές χώρες

«Φωτιές» άναψε ανάρτηση του ισραηλινού ΥΠΕΞ που απεικονίζει βιβλικό χάρτη του Ισραήλ με τα όρια του εβραϊκού…

31 mins ago

Ντ. Τραμπ: “Η Ουκρανία δε μπορεί ποτέ να ενταχθεί στο ΝΑΤΟ”

Ο νέος πρόεδρος των Ηνωμένων Πολιτειών, Ντόναλντ Τραμπ, σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε χθες, αναφέρθηκε…

2 hours ago

Stop στα οχήματα στην οδό Μπότσαρη στα Χανιά

Η Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης Αποχέτευσης Χανίων σας ενημερώνει ότι από την Πέμπτη 9 Ιανουαρίου 2025…

3 hours ago

This website uses cookies.